Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

wariat aka pro - zdjęcie

wariat aka pro

Rejestracja: 17.12.2016
Aktualnie: Przegląda profil wariat aka pro
Poza forum Ostatnio: dziś, 14:39
-----

Moje posty

W temacie: [ROZWIĄZANE] Automatyczne wchodzenie na obiekty

29.03.2020 20:05

 to jest komenda sv_stepsize 9999 czy coś takiego . To jest na bank komenda

 

To było z 12 lat do tyłu jak się tym bawiłem :D 

W temacie: Nowy Pokemod

28.03.2020 19:17

Niczego winien z wami tylko z wami mogę podjąć współpracę . Mam ips i ile chce podstron/podfor

 

 

Kontakt Fabrykaskilla.pl 

 

Lub discord 

 

https://discord.gg/U9nzXAs

 

 

U nas tylko są nasze serwery , jeśli jeteście chętni profesjonalną i dobrą współpracą to mogę udostępnić wam pluginy globalne które będą na wszystkich moich serwerach.  

 

Nie powiem jakich bo jeszcze nie sa gotowe a już może ktoś by zaczął je robić :D 

 

W temacie: problem z bmp i jed's HL model viewier

21.03.2020 03:10

Dobra to dlaczego mi to nie działa :D

 

Ten bmp działa

 

Chyba ze mogę ci wysłać pliki png/jpg i je przerobisz na bmp bo już sam nie wiem . 

 

Programem do plików bmp to edytowałem ... 

 

 

Wielkie dzięki !! 

W temacie: problem z bmp i jed's HL model viewier

17.03.2020 17:16

no właśnie tak zrobiłem i nie da się nic zrobić 

 

Podam ci plik i może ci się uda

 

zamiast edytowac bmp zmień go na jpg następnie go modyfikuj 

na koniec poprzez program FastStone image Viewer exportuj go na .bmp pamiętając o rozdzielczości i nie ma bata aby to nie działało

 

 

W temacie: problem z bmp i jed's HL model viewier

17.03.2020 13:07

kolor indeksowany bmp musi być

 

A możesz jaśniej , a to nie ma znaczenia że robię edycję na nie dotykanym obrazie importowanym z programu hl  w programie przeznaczonym do edycji plików bmp ?