Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maciuś20 - zdjęcie

Maciuś20

Rejestracja: 04.12.2016
Aktualnie: Przegląda temat Nie potrafię zainstalować
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 23:11
-----

Moje tematy

Blokada extra itemu

08.11.2018 07:31

Witam tak jak w temacie chciałbym zablokować pewien extra Item by był tylko dla zwykch graczy. Osoby z ranga VIP nie mogły ich wybrać może ktoś podać jaki kod funkcji, który trzeba użyć by pierwszy lepszy extra Item można było zablokować

Pb all bronie

20.10.2018 18:07

Witam bawię się z silnikiem pb i natknąłem się na pewien problem mianowicie przy dodaniu innej broni wywala serwer

 

Błąd

L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "paintballgun.amxx")
L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/20/2018 - 19:03:16: [AMXX] [0] paintballgun (1) (3).sma::ham_primaryattack (line 206)
L 10/20/2018 - 19:03:16: FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '35' has not been sent yet
FATAL ERROR (shutting down): New message started when msg '35' has not been sent yet

public ham_primaryattack

 

public ham_primaryattack(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
new my_pbgun = user_has_pbgun(id);


if(my_pbgun)
{
new ammo = cs_get_weapon_ammo(ent);
if(ammo)
{
new Float:gametime = get_gametime(), Float:g_speed;


if(my_pbgun == 1)
g_speed = get_pcvar_float(cvar[SPEED]);
else
g_speed = (my_pbgun == 2)? get_pcvar_float(cvar[SPEED]) * 2.0: get_pcvar_float(cvar[SPEED]) * 3.0;


if(gametime - lastshot[id] > g_speed && (is_user_bot(id) || nextattack[id] < 0.0) && !freezetime)
{
if(paint_fire(id))
{
lastshot[id] = gametime;
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo - 1);
set_pev(id, pev_punchangle, Float:{-0.5, 0.0, 0.0});
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_WEAPONANIM, _, id);
write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);
write_byte(0);
message_end();
if(get_pcvar_num(cvar[SOUND]))
emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
}
}
return HAM_SUPERCEDE;
}

a dokładnie chodzi o linijkę 

write_byte(g_shot_anim[my_pbgun]);

 

rangi

03.10.2018 14:53

Witam mam takie pytanie jak zrobić w menu rangi do kupienia. Chodzi mi o dokładnie nie, że masz jak w sklepie np

1.x

2.xx

chcę bardziej by była tylko jedna kategoria np xD i trzeba wpłacać gdy wpłacimy x monet odblokowuje nam się nazwa i mamy następną rangę też za x monet lecz gdy kupimy nową stara się usuwa można powiedzieć coś na bazie rang do cs go 

 

perk 2 vip

29.08.2018 09:31

Witam robię sobie perki z poradnika https://amxx.pl/topi...-sloty-na-perk/i tak się zastanawiam jak zrobić jeden z perków tylko vip mógłby mnie ktoś na kierunkować co trzeba tam dodać

Awanse klas

10.08.2018 11:18

Tak jak w temacie pytanie dotyczy awansów klas. Od jakiegoś czasu zastanawiam się jak zrobić awanse klas takie, że jak wbijesz odpowiedni poziom to wyskakuje Ci komunikat czy chcesz awansować na klasę xxx 1tak 2nie