Zmieniasz nazwę wyświetlaną, a nie login
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Options
Rejestracja: 19.11.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.02.2025 22:23





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 113
- Odwiedzin: 5 483
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 25 lat
- Urodziny: Lipiec 21, 2000
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Options nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#767815 Propozycja
Napisane przez Misiu.
w 20.07.2020 07:59
#756588 [FFA_DUST+BF2] Gotowa Paczka AMXX Cs1.6
Napisane przez Rivit
w 09.02.2019 10:17
#751752 Hud+rangi.
Napisane przez Robiin
w 13.08.2018 22:26
Nie testowałem bo pisane na kolanie, ale w teorii powinno być git, jeśli coś nie zadziała to daj znać i postaram się pomóc.
Załączone pliki
-
Rangi.sma 5,24 KB 47 Ilość pobrań
Rangi.amxx
-
hud.sma 893 bajtów 60 Ilość pobrań
hud.amxx
#749946 Zaliczanie fragów z min, rakiet, piorunów.
Napisane przez
Ces't La Vie
w 04.06.2018 17:10
Nie mam pojęcia jak to zadziała. Nie testowałem. Nie dodałem zapisu. Nie dodałem zliczania do top15. To tylko zliczanie zabić atakującemu, który zabił (bytem) o konkretnym classname, które ustawiasz w const ClassNames.
Spoiler#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/" enum Entities { MINY = 0, RAKIETY } new const ClassNames[Entities][] = { "mine", "rocket" }; new UserKills[33][Entities]; public plugin_init() { register_plugin("Zliczanie zabojstw z min", "v0.1", AUTHOR); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia"); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idinflictor)) return HAM_IGNORED; static ClassName[33]; pev(idattacker, pev_classname, ClassName); for(new i=0; i < sizeof ClassNames; i++) if(equal(ClassName, ClassNames[Entities:i])) UserKills[idinflictor][Entities:i]++; return HAM_IGNORED; }
Ogólnie to kiedyś zrobiłem coś w podobie do twojej powyższej modyfikacji i no... ze tak powiem - raz zaliczalo a raz nie takze sprobowac nie zaszkodzi wgrac i zobaczyc aczkolwiek nie radzilbym liczyc na jakies wielkie cuda.
#749944 Zaliczanie fragów z min, rakiet, piorunów.
Napisane przez Robiin
w 04.06.2018 16:33
Nie mam pojęcia jak to zadziała. Nie testowałem. Nie dodałem zapisu. Nie dodałem zliczania do top15. To tylko zliczanie zabić atakującemu, który zabił (bytem) o konkretnym classname, które ustawiasz w const ClassNames.
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #define AUTHOR "aSior - amxx.pl/user/60210-asior/" enum Entities { MINY = 0, RAKIETY } new const ClassNames[Entities][] = { "mine", "rocket" }; new UserKills[33][Entities]; public plugin_init() { register_plugin("Zliczanie zabojstw z min", "v0.1", AUTHOR); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia"); } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idinflictor)) return HAM_IGNORED; static ClassName[33]; pev(idattacker, pev_classname, ClassName); for(new i=0; i < sizeof ClassNames; i++) if(equal(ClassName, ClassNames[Entities:i])) UserKills[idinflictor][Entities:i]++; return HAM_IGNORED; }
#749314 Przygotowanie stanowiska pracy - Visual Studio Code
Napisane przez AwIlL^^
w 06.05.2018 17:15
Witajcie drodzy forumowicze.
Ostatnio szukałem lepszego edytora kodu do pisania pluginów pod amx mod x.
Wydaje mi się, że znalazłem najwygodniejszy i jest nim właśnie Visual Studio Code.
Program jest całkowicie darmowy oraz istnieje do niego rozszerzenie, które daje możliwość bardzo łatwego pisania pluginów amxx.
Pewnie niektórzy będą się zastanawiać do czego taki edytor skoro już są 2 całkiem wygodne...
Różnice pomiędzy trzema programami:
Wymieniłem tutaj funkcje, które mnie najbardziej interesują.
Sprawdzanie plików - program czyta wskazany plik i pobiera z niego funkcje do podpowiadania (wtyczka do VS Code sprawdza jeszcze istnienie pliku).
Podpowiadanie - program podpowiada funkcje, +- oznacza, że nie do końca działa poprawnie; amxx studio przestaje podpowiadać kiedy się przekroczy jakąś ilość funkcji, notepad++ podpowiada tylko to co użytkownik sam dopisał, w VS Code wszystko jest zautomatyzowane.
przechodzenie do definicji - można w łatwy sposób przejść do pliku, w który została zdefiniowana dana funkcja (PPM na funkcje -> "go to definition").
Łatwe wyszukiwanie i podmienianie - w notepad++ i VS Code wystarczy zaznaczyć szukaną frazę, ale można też wpisać ręcznie i istnieje opcja podmiany następnych wystąpień frazy.
Łatwe organizowanie plikami i folderami projektu - VS Code daje możliwość otwierania całego folderu ze wszystkimi plikami w środku (screen niżej)
Używanie plików .inc spoza folderu kompilatora - Istnieje możliwość podania więcej niż jednego folderu, w którym są pliki .inc i te pliki nie muszą się znajdować w folderze kompilatora.
na screenie wskazałem 3 elementy.
eksplorator - służy do podglądu plików w folderze; można dodawać, usuwać, przemieszczać pliki i foldery, bardzo wygodne kiedy się robi całą paczkę i dręczy kogoś to całe ręczne przerzucanie plików...
Pozostałe elementy, podpowiadanie i opis, są oczywiste.
Do tego wszystkiego dochodzą ciekawe funkcje, takie jak:
- rozszerzanie zaznaczenia (np do klamer)
- przenoszenie zaznaczenia do góry/dołu
- duplikowanie linijek w górę/dół
- powielanie kursora
- wiele innych, które warto samemu sprawdzić...
Instalacja
Pogram można pobrać z tej strony
Po zainstalowaniu trzeba wybrać "extensions" (rozszerzenia) i wpisać amxxpawn language po czym wybrać pierwsze z góry i zainstalować.
Po zakończeniu instalowania rozszerzenia trzeba przeładować program (jest specjalny przycisk do tego).
Konfiguracja
Wchodzimy w opcje i konfigurujemy tak jak chcemy, jest 10 dostępnych ustawień.
Nie będę się tu rozpisywał i podam linijki, które są najbardziej przydatne, wklejamy je po prawej stronie ustawień, do ustawień użytkownika:
//ścieżka do amxxpc "amxxpawn.compiler.executablePath": "C:/gry/reamxmodx compiler/amxxpc.exe", //lista ścieżek do folderów, w których mają być sprawdzane pliki .inc "amxxpawn.compiler.includePaths": ["C:/Gry/reamxmodx compiler/include", "C:/Gry/projekt go mod/include", "C:/Gry/projekt cod mod/include"], //folder do którego będą się zapisywać skompilowane pliki "amxxpawn.compiler.outputPath": "C:/gry/reamxmodx compiler/compiled", //path oznacza, że pliki .amxx mają się zapisywać we wskazanym miejscu, source oznacza obok pliku .sma "amxxpawn.compiler.outputType": "path",
zostało jeszcze zbindowanie klawisza do kompilacji.
znowu ikona ustawień -> skróty klawiaturowe -> wyszukiwanie frazy "amxx" -> ustawianie klawisza dla "compile plugin"
I to w sumie byłoby na tyle, teraz ctrl+k ctrl+o i wybieramy folder dla projektu
Dosyć krótkie to wszystko wyszło, ale chyba wystarczająco zrozumiale.
#749513 Reaktywacja sieci csBluePower.pl
Napisane przez NWayne
w 16.05.2018 19:51
Reaktywacja pełna parą
Strona niedostępna W celu wyjaśnienia problemu prosimy skontaktować się z Administratorami WEBD za pomocą wiadomości, logując się w panelu adm.-inf. lub pisząc na maila: [email protected] Przypuszczalne powody zawieszenia konta:
- został złamany jakikolwiek punkt regulaminu WEBD
- został przekroczony termin płatności
Po co komentujesz nie napisali, że już otworzyli, wyraźnie jest napisane "Przewidywane otwarcie: Lipiec/Sierpień 2018 rok".
#749451 Zbugowany VIP
Napisane przez Robiin
w 13.05.2018 17:29
#354286 Odpracowanie ostrzeżenia
Napisane przez Hiroshima
w 27.01.2012 13:21
Oto co należy zrobić aby pozbyć się ostrzeżenia (wybierz jedną z opcji):
Zgłoszenia w celu usunięcia ostrzeżenia, prosimy składać tylko i wyłącznie w tym temacie (kliknij tutaj)
1. Wstawić na forum plugin, którego jeszcze nie ma na forum. Możesz skorzystać z oficjalnego forum dotyczącego AmxModX - jednak pamiętaj aby przetłumaczyć plugin i podać źródło.
Działy w których możesz wstawić plugin:
- AMX Mod X > Pluginy AMXX
- SourceMod > Pluginy
- SRCDS > Metamod:Source > Pluginy
- Mody > AMXBans > Nowości
- Mody > Diablo Mod > Nowości
- Mody > Call of Duty Mod > Nowości
- Mody > Zombie > Pluginy
- Mody > Inne mody > Nowości
- Mody > Psychostats > Nowości
Działy w których możesz napisać poradnik:
- AMX Mod X > Artykuły i Instrukcje
- Mody > AMXBans > Modyfikacja AMXBans
- Mody > Diablo Mod > Poradniki oraz Łatki
- Mody > Call of Duty Mod > Poradniki, Łatki oraz Pluginy
- Mody > Inne mody > Poradniki, Łatki oraz Pluginy
- Mody > Zombie > Poradniki/Łatki
- Mody > Psychostats > Poradniki, Łatki i Pluginy
- Scripting AMXX > Tutoriale
- Scripting AMXX > Gotowe funkcje
- HLDS > Artykuły i Instrukcje
- Counter-Strike > Artykuły i Instrukcje
- SourceMod > Artykuły i Instrukcje
- SourceMod > Scripting SM > Tutoriale
- SourceMod > Scripting SM > Gotowe funkcje
- SRCDS > Artykuły i Instrukcje
- SRCDS > Metamod:Source > Artykuły i Instrukcje
- Inne > Programowanie > Tutoriale
- Inne > Programowanie > Gotowe funkcje
- Inne > WWW > Tutoriale
- Inne > WWW > Gotowe funkcje
Działy w których możesz wstawić pliki:
- AMX Mod X > Pliki
- AMX Mod X > Nowości
- AMX Mod X > Gotowe paczki AMXX
- HLDS > Pliki
- Counter-Strike > Pliki
- Counter-Strike > Skrypty/Configi
- SourceMod > Pliki
- SRCDS > Pliki
- SRCDS > Metamod:Source > Pliki
5. Pomoc w uzupełnianiu dokumentacji.
[error=UWAGA]
- Treści napisane w celu odrobienia ostrzeżenia muszą być napisane własnymi słowami ( w przypadku tłumaczenia pluginu z alliedmods, nie używaj translatora, ponieważ takie coś nie będzie w ogóle brane pod uwagę a temat z marszu trafi do kosza. )
- Treść artykułu / opisu / jakkolwiek by tego nie nazwać musi mieć ręce i nogi oraz musi być napisana w zrozumiały dla użytkownika sposób.
- Aby Twoje ostrzeżenie zostało zdjęte napisz do któregoś z moderatorów forum lub w przeznaczonym do tego temacie Odpracowanie ostrzeżenia - zgłoszenia. podając link do swojego dzieła.
- Podanie linku do treści napisanej z datą wcześniejszą niż data ostatniego ostrzeżenia będzie skutkowało nałożeniem następnego ostrzeżenia
- Administracja ma prawo nie uznać odpracowania ostrzeżenia w przypadku, kiedy zgłoszona zawartość nie wymagała od użytkownika większego nakładu pracy.
- Jeśli Twój temat czeka na akceptację, cierpliwie poczekaj. Temat może czekać na akceptację nawet kilka dni, jeśli na forum jest akurat dużo roboty, a mało rąk do pracy.
#749408 [Sprzedam] Unikalną Paczkę Zombie Mod 4.3
Napisane przez Toldi
w 11.05.2018 18:13
#749316 POTRZEBNY OPIEKUN NA SERWER
Napisane przez Robiin
w 06.05.2018 17:45
#749177 Darmowa gra STEAM [AX:EL - Air XenoDawn]
Napisane przez devil11
w 03.05.2018 20:55
#749181 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji
Napisane przez Robiin
w 04.05.2018 00:18
Tamtego postu już nie mogę edytować, ale w miarę wyjaśnione
Czasem się zastanawiam kto takim ludziom na głowę stanął tak ciężko, że jesteście tak przybici Jeszcze mówisz o jakimś swoim śmiesznym kodzie, który warty mniej niż Twoje posty. Jeśli rzeczywiście NIC nie masz do ukrycia, to my z wielką i szczerą chęcią przyjmiemy kod w oględziny. Nie martw się, fortuny na nim nie zrobisz
#749103 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji
Napisane przez Robiin
w 01.05.2018 20:57
Ej, bo chyba mnie ominęło to całe xsteam kiedyś tam. Co to wtedy było?
@plx211
Może Ty wiesz co oznacza w lysis decompiler to "phi removed"?
Pytam z ciekawości.
Ad topic
Masz tylną furtkę (uwielbiam to określenie bardziej niż backdoor) w pluginie i nie pdol że jest inaczej, ale co ja mogę stwierdzić mając listę funkcji, stringów i prawie cały kod odtworzony
https://amxx.pl/topi...-z-kompilatora/
Nie lubię być adwokatem diabła no ale powstrzymać się nie mogę.
Większość osób jak coś unikalnego sprzedaje to taniej jest AMXX niż z SMA (Tak to też łamie licencje)
Większość unikalnych rzeczy typu Sklepy SMS, zabezpieczenia serwerów jak i rozbudowane mody rozpowszechnia się z samym AMXX (Kolejne łamanie licencji)
Macie coś unikalnego za co ludzie płacą lub dajecie wybranym osobom / danej sieci to nie chcielibyście by niepożądane osoby wam to wykradły i tworzy się jakieś luki. (Tak wiem powinno się ich poinformować)
Porównanie z csgomodem jest na miejscu bo także nadaje uprawnienia i też w sposób niejawny. Tak samo jak tu nie byli ludzie poinformowani.
Tak jak tutaj nikt nie ucierpiał (poza obowiązkową zmianą danych) o której każdy został poinformowany.
Co do samego porównania z xSteam to chyba nie ma porównania co ma plugin dawany danym osobom do tego co wykradał dane z każdego serwera który miał pluginy z kompilatora AMXX.PL?
Inna jest kwestia zamkniętego pluginu który jakoś jest zabezpieczony, a inna do włamania do kompilatora i wgranie tam funkcji wykradającej danych.
Rzecz w tym, że całokształt sytuacji świadczy przeciwko autorom pluginów. Plugin zabezpieczający serwer nie ma sensownego argumentu do tego, aby dodawał flagi na nick autora pluga, bo po co? Po co zabezpieczyć serwer przed włamywaczem #1, jeśli włamywacz #2 dostaje do niego jeszcze większy dostęp?
#749079 Ukradzione konto steam, włamy na sieci, kradzieże paczek - wyjaśnienie sytuacji
Napisane przez xsteam
w 01.05.2018 09:25
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Options
- Regulamin