Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

barbeznazwy123 - zdjęcie

barbeznazwy123

Rejestracja: 01.11.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.12.2019 10:11
-----

#744232 [ROZWIĄZANE] Dawanie pieniedzy!

Napisane przez _McHappy w 17.11.2017 15:04

 

to jest plugin pod amx a nie amxx

 

 

Racja, mój błąd.

 

Tu rozwiązanie napisane na kolanie (nie testowane):

 

Spoiler

 

Użycie:

/daj_pieniadze <NickGracza> <Kwota>

Podanie kwoty na minusie zabierze pieniądze graczowi.

Komenda możliwa do zmiany na górze kodu pluginu.

Domyślnie pieniądze może dawać/zabierać admin z ustaloną flagą ADMIN_KICK (do zmiany tak jak opcja powyżej).


  • +
  • -
  • 2


#744216 [ROZWIĄZANE] Dawanie pieniedzy!

Napisane przez _McHappy w 16.11.2017 22:42

Łap http://www.amxmod.ne...read.php?tid=66


  • +
  • -
  • 1


#732426 Wyłączenie innych dzięków

Napisane przez _McHappy w 15.11.2016 00:59

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
	client_cmd(read_data(2),"spk misc/smierc")


public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/smierc.wav")
}

  • +
  • -
  • 1


#732421 Wyłączenie innych dzięków

Napisane przez _McHappy w 14.11.2016 21:19

W:

public hook_death()

Zamień:

 case 0: client_cmd(0,"spk misc/smierc")

na:

 case 0: client_cmd(0,"speak misc/smierc")

spk - odtwarza dźwięk "nakładając go" na dźwięki już odtwarzane

speak - najpierw zatrzymuje wszystkie odtwarzane dźwięki, potem odtwarza dźwięk podany w ścieżce.


  • +
  • -
  • 1


#732419 Wyłączenie pokazywania komendy w say

Napisane przez XXL w 14.11.2016 20:40

http://darkgl.pl/201...rywanie-komend/na większą skale komend


  • +
  • -
  • 1


#732409 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez Asiap w 14.11.2016 06:54

#include <amxmodx>

#define USE_MP3 // dodaj 2 slahe ( // ) przed jesli dzwiek jest WAV

new g_iC4Timer, g_iDefaultC4Timer, g_pCvarTimer;

public plugin_init()
{
	register_plugin("C4 Timer", "1.0", "asiap");

	register_event("SendAudio", "EventBombPlanted", "a", "1=0", "2=%!MRAD_BOMBPL");
	register_event("HLTV", "EventNewRound", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("EventRoundEnd", 2, "1=Round_End");

	g_iDefaultC4Timer = get_pcvar_num(g_pCvarTimer = get_cvar_pointer("mp_c4timer"));
}

public plugin_precache()
{
	#if defined USE_MP3
	precache_generic("sound/misc/bomba.mp3");
	#else
	precache_sound("misc/bomba.wav");
	#endif
}

public EventNewRound()
{
	if(g_iC4Timer)
	{
		remove_task();
		g_iC4Timer = 0;
	}
	g_iDefaultC4Timer = get_pcvar_num(g_pCvarTimer);
}

public EventRoundEnd()
{
	if(g_iC4Timer)
	{
		remove_task();
		#if defined USE_MP3
		client_cmd(0, "mp3 stop");
		#else
		client_cmd(0, "stopsound");
		#endif
		g_iC4Timer = 0;
	}
}

public EventBombPlanted()
{
	g_iC4Timer = g_iDefaultC4Timer;
	set_task(1.0, "BombTimer", _, _, _, "a", g_iC4Timer);
	BombTimer();
}

public BombTimer() {
	static szTime[6];
	format_time(szTime, 5, "%M:%S", g_iC4Timer);

	if(g_iC4Timer == 15)
	{
		#if defined USE_MP3
		client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/bomba.mp3");
		#else
		client_cmd(0, "spk misc/bomba");
		#endif
	}

	set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), -1.0, 0.4, 2, 1.0, 1.5, 0.01, 0.01);
	show_hudmessage(0, "C4: %s", szTime);

	--g_iC4Timer;
}

  • +
  • -
  • 2


#732398 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez _McHappy w 13.11.2016 20:06

Zamień

public Poczatek_Rundy()
client_cmd(0,"stopsound"); //Jeżeli plik .mp3 : client_cmd(0,"mp3 stop")

Na

public Poczatek_Rundy()
{
if(task_exists(TID)) remove_task(TID);
client_cmd(0,"stopsound"); //Jeżeli plik .mp3 : client_cmd(0,"mp3 stop")
}
  • +
  • -
  • 1


#732375 Wyłączenie pokazywania komendy w say

Napisane przez _McHappy w 13.11.2016 11:08

public MenuOpen(id)
{
if(!Loged[id])
{
RegMenu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
MenuMod[id] = 0;
Menu(id);

return PLUGIN_HANDLED;
}
  • +
  • -
  • 1


#732360 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez _McHappy w 12.11.2016 19:37

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bomb CountDown"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
#define TID 4738

new pc;
new t;
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	pc = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
	register_logevent("planted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
}
public planted()
{
	t = get_pcvar_num(pc);
	set_task(1.0, "bomb_tick", TID, "", 0, "b");
}
public bomb_tick()
{
	t--;
	set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 2, 1.0, 1.5, 0.01, 0.01);
	show_hudmessage(0, "c4: %d sekund", t);
	if(t == 15)
	{
		client_cmd(0, "spk misc/bomba");
	}
	if(t <= 0)
	{
		if(task_exists(TID))
		{
			remove_task(TID);
		}
	}
	
}
public Koniec_Rundy()
{
	if(task_exists(TID))
	{
		remove_task(TID);
	}
}

public Poczatek_Rundy()
	client_cmd(0,"stopsound");

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/bomba.wav");
}

Potestuj.


  • +
  • -
  • 1


#732363 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez vanillah w 12.11.2016 20:01

z tego co mi się zdaje, to nie trzeba rejestrować początku rundy skoro jest już koniec rundy więc wystarczy zrobić tak:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bomb CountDown"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
#define TID 4738

new pc;
new t;
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	pc = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
	register_logevent("planted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
public planted()
{
	t = get_pcvar_num(pc);
	set_task(1.0, "bomb_tick", TID, "", 0, "b");
}
public bomb_tick()
{
	t--;
	set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 2, 1.0, 1.5, 0.01, 0.01);
	show_hudmessage(0, "c4: %d sekund", t);
	if(t == 15)
	{
		client_cmd(0, "spk misc/bomba");
	}
	if(t <= 0)
	{
		if(task_exists(TID))
		{
			remove_task(TID);
		}
	}
	
}
public Koniec_Rundy()
{
	if(task_exists(TID))
	{
		remove_task(TID);
	}
	client_cmd(0,"stopsound");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/bomba.wav");
}

PS. podaj ścieżkę do tego mp3 to od razu się na mp3 przerobi


  • +
  • -
  • 1


#732364 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez _McHappy w 12.11.2016 20:34

@UP

Event Koniec_Rundy jest wywoływany zaraz po śmierci ostatniego CT bądź po rozbrojeniu bomby, co nie przyniesie zamierzonego efektu.

Jeżeli już chcesz wykorzystać istniejący event końca rundy, to dodaj w nim taska na ok. 4sek opóźnienia, co da sekundowe uprzedzenie zdarzenia początku nowej rundy ;)

 

W ogóle bezsensowne jest zastosowanie tu eventu końca rundy. Powinien zostać wykorzystany hook do eventu rozbrojenia bomby i to w nim powinno usuwać się taska. Przecież po wybuchu bomby task sam się usuwa...

	if(t <= 0)
	{
		if(task_exists(TID))
		{
			remove_task(TID);
		}
	}

Optymalniejsza wersja:

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Bomb CountDown"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
#define TID 4738

new pc;
new t;
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    pc = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
    register_logevent("planted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
    register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
}
public planted()
{
    t = get_pcvar_num(pc);
    set_task(1.0, "bomb_tick", TID, "", 0, "b");
}
public bomb_tick()
{
    t--;
    set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 2, 1.0, 1.5, 0.01, 0.01);
    show_hudmessage(0, "c4: %d sekund", t);
    if(t == 15)
    {
        client_cmd(0, "spk misc/bomba"); //Jeżeli plik .mp3: client_cmd(0, "mp3 play misc/bomba");
    }
    if(t <= 0)
    {
        if(task_exists(TID))
        {
            remove_task(TID);
        }
    }
    
}
public bomb_defused(id)
    if(task_exists(TID)) remove_task(TID);

public Poczatek_Rundy()
    client_cmd(0,"stopsound"); //Jeżeli plik .mp3 :    client_cmd(0,"mp3 stop")

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/bomba.wav");
}

  • +
  • -
  • 1


#732354 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez _McHappy w 12.11.2016 17:35

Znajdź ścieżkę do dźwięku 'Bomb has been defused'.

Podmień funkcję Bomb_defused() na

public bomb_defused(id)
client_cmd(0, "speak <ścieżka do dźwięku>");
  • +
  • -
  • 1


#732349 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez vanillah w 12.11.2016 14:48

dlatego, że bomb has been defused jest w formacie .wav, gdyby ta twoja nutka była w formacie mp3 to wystarczyłoby dać 

client_cmd(0,"mp3 stop");

i nie zatrzymywałoby dźwięku bomb has been defused

można to też zrobić taskiem, ale nie wiem jaki efekt dokładnie chcesz uzyskać


  • +
  • -
  • 1


#732346 Zatrzymanie muzyki gdy ktos rozbroił pake

Napisane przez vanillah w 12.11.2016 13:44

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb CountDown"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"
#define TID 4738

new pc;
new t;
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    pc = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
    register_logevent("planted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
    register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}
public planted()
{
    t = get_pcvar_num(pc);
    set_task(1.0, "bomb_tick", TID, "", 0, "b");
}
public bomb_tick()
{
    t--;
    set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.4, 2, 1.0, 1.5, 0.01, 0.01);
    show_hudmessage(0, "c4: %d sekund", t);
    if(t == 15)
    {
        client_cmd(0, "spk misc/bomba");
    }
    if(t <= 0)
    {
        if(task_exists(TID))
        {
            remove_task(TID);
        }
    }
    
}
public Koniec_Rundy()
{
    if(task_exists(TID))
    {
        remove_task(TID);
    }
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/bomba.wav");
}

public bomb_defused(id)
	client_cmd(0,"stopsound");

  • +
  • -
  • 1


#732262 Dodanie /menu pod x "radio2"

Napisane przez _McHappy w 08.11.2016 23:18

W plugin_init():

register_clcmd("radio2", "WyswietlMenu");

Gdzieś niżej:

public WyswietlMenu(id)
{
	MenuOpen(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jak to działało w Twoim przypadku? Gracz wciska 'x', wyświetla się Twoje menu, po czym menu komend głosowych 'radio2' z cs'a nadpisuje graczowi Twoje menu.

Ważną czynnością jest, aby zaraz po wykonaniu planowanego kodu, zwrócić m.in. PLUGIN_HANDLED, co zapobiega wykonywaniu się dalszych czynności w kodzie (w tym przypadku, kończy działanie kodu, tuż przed wyświetleniem menu z komendami głosowymi).


  • +
  • -
  • 1