w której gra cs 1.6 będzie grą mało grywalną
You wot mate?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 10.02.2020 14:21
Napisane przez Robiin
w 07.02.2020 23:09
new const prefixy[][][] = { { 0, "Szeregowy" }, { 60, "Starszy Szeregowy"}, { 90, "Chorazy" }, { 190, "Kapral" }, { 240, "Admiral" }, { 285, "Major" }, { 333, "General" } }; for(new i = 0; i < sizeof(prefixy); i++) { static start, end, ranga[64]; if(i != sizeof(prefixy) - 1) { start = prefixy[i][0][0]; end = prefixy[i + 1][0][0]; formatex(ranga, charsmax(ranga), "%s od %i do %i", prefixy[i][1], start, end); } else { start = prefixy[i][0][0]; formatex(ranga, charsmax(ranga), "%s od %i", prefixy[i][1], start); } }
Kiedy mieszasz typy danych w tablicach, musisz patrzeć na każde miejsce jako tablice (w tym przypadku). Więc w pierwszej komórce trzymasz int (choć oznaczony jako tablica jednoelementowa), a w drugiej chary, tak więc potrzebujesz dostać się do 0-owego indeksu tej tablicy.
Also, tablica w tym przypadku powinna być trójwymiarowa.
Napisane przez Rivit
w 09.09.2019 20:44
Jest to modyfikacja tego pluginu: https://amxx.pl/topi...buyzone-respie/
Z tym, że plugin ma możliwośc ustawienia stref, czyli nie jesteśmy ograniczeni przez buyzone, ale możemy sobie rozciągnąć strefy jak nam się podoba.
Z góry dziękuję autorowi Toldi za jego kod, który dostosowałem na potrzeby moich zmian. Dużo zostało przerobione.
// Ile sekund po starcie rundy (koniec zamrozenia) ma sprawdzac czy gracz jest na respawnie. respawn_guard_start "30.0" // Co ile sekund ma sprawdzac czy gracz znajduje się na respawnie respawn_guard_interval "3.0" // Po ilu warnach ma zaczac karac gracza respawn_guard_max_warns "3" // Typ kary // 0 - Slapowanie gracza (zabiera hp + rzuca graczem) // 1 - Zabiera pieniadze // 2 - Zabija // 3 - Kickuje gracza respawn_guard_penalty_type "0" // Ile hp ma zabierac graczowi w przypadku gdy Penatly = 0 (nie radzę dawac wiecej niz 10) respawn_guard_hp "20" // Ile pieniedzy $ ma zabrac graczowi gdy Penatly = 1 respawn_guard_money "2000" // Czy admini tez maja byc sprawdzani // 0 - Tak // 1 - Nie respawn_guard_admin_immunity "0"
Plugin posiada możliwość ustawiania własnej strefy spawnu.
Menu kreatora stref mamy pod komendą: /strefy , a także pod klawiszami Z,X,C (radio1,2,3).
Menu jest na flage: ADMIN_RCON czyli flaga "l" (l jak lama)
https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/
Jeśli chcesz użyć gotowej strefy spawnu to:
plik .ini wrzucamy do folderu configs/respawn_zone/ (jeśli nie istnieje folder to trzeba stworzyć)
tu jest pokazowa strefa, którą zrobiłem (jesli ktoś chce zrobić lepsze lub dla innych map to proszę wrzucić do tematu a ja dodam tu):
Strefa sięga tak:
1.png 1,32 MB 49 Ilość pobrań
2.png 1,36 MB 47 Ilość pobrań
Jeśli nie chcesz używać gotowej strefy użyj kreatora wspomnianego wcześniej.
05.02.2020 - Poprawa bugu z slapowaniem po killu, ogólna poprawki, zmiana cvarów, optymalizacja paru rzeczy, usunięcie pliku .cfg
11.02.2020 - Drobne zmiany i poprawki, cvary odświeżane co runde
Napisane przez Żuk
w 08.09.2019 13:18
Napisane przez Rivit
w 06.09.2019 21:57
Z racji, że widziałem pare już takich przypadków, więc napisze to, żeby mieć gdzie odsyłać
1. O czym mowa?
Mowa o błędzie 'cannot read from file' podczas kompilacji. Błąd najczęściej ma postać:
C:\Users\user\Desktop\scripting\plugin.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "stripweapons"
2. Skąd się bierze ten błąd?
To proste. Kompilator nie mógł znaleźć pliku stripweapons.inc w folderze include.
3. Jak naprawić?
Rozwiązanie jest proste. Należy znaleźć i pobrać wskazany plik .inc, a następnie wgrać do go folderu /include naszego kompilatora.
4. Gdzie szukać plików .inc?
Mam nadzieje, że się komuś przyda. Pozdrawiam serdecznie.
Napisane przez Robiin
w 07.09.2019 16:51
Napisane przez Rivit
w 26.08.2019 22:21
Napisane przez Rivit
w 24.08.2019 12:35
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "std_admin_color_chat.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "ozyw.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "mazak_ct.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "kursor.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "jail_zasady.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "vip.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "sklepvip.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "shop_z_kupowaniem.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "speclist.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "show_ip.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "Ruletka_Jailbreak.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "pdm.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "parachute.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "jail_team.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "ulepszony_bezruch_dodatki.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "jail_sniper.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "jail_zombi.amxx")
L 08/24/2019 - 13:24:40: [AMXX] Plugin file open error (plugin "jail_wojnagangow.amxx")
Nie masz wgranych tych pluginów (folder /plugins)
L 08/24/2019 - 13:24:41: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "FwdHamObjectCaps" not active.
L 08/24/2019 - 13:24:41: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jail_ball.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 08/24/2019 - 13:24:41: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 08/24/2019 - 13:24:41: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve vtable for "player", hook for "Odrodzenie" not active.
L 08/24/2019 - 13:24:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx")
wpisz w konsole serwera te komendy i podaj nam to co zostanie wypisane:
Napisane przez Robiin
w 20.08.2019 19:07
Wiesz ile cvarów może utrzymać pamięć serwera? Wiesz jak nieznacznie wpłynie na fpsy serwera ten plugin? Wiesz, że na 95% używasz już bardziej obciążającego pluginu na swoim serwerze? Wiesz, że standardowe pluginy amxxa używają cvarów (może je usunąłeś, bo OBCIĄŻAJĄ SERWER)?
Chcesz grać w to dalej? lol
Napisane przez Robiin
w 19.08.2019 23:21
Napisane przez Rivit
w 19.08.2019 20:43
Plugin powstał, po wielu irytujących meczach w cska, gdzie zespół był do kasacji bo dawali albo złe info, ale nie dawali.
Zamysł pluginu był banalny. Tworzymy strefy, a potem pokazujemy graczowi, w której strefie na mapie jest.
Plugin ma pare przydatnych rzeczy jak:
2.png 575,66 KB 23 Ilość pobrań
info_display_style 2 // czyja lokalizacje pokazywac? 0 - nikogo (wyłącz), 1 - ofiary, 2 - zabojcy info_display_zone_only 0 // pokazywac tylko nazwy stref czy dodatkowy tekst tez? 0 - nie, 1 - tak info_hud_holdtime 5.0 // jak dlugo ma byc pokazywana informacja info_hudpos 2 // pozycja gdzie wyswietlac wiadomosci, 0 - kolo radaru, 1 - pod death info, 2 - nizej celownika info_hudcolor "0 200 0" // kolor wiadomosci info_block_time 20.0 // jak dlugo blokowac informacje od poczatku rundy info_bomb_info 1 // czy pokazywac info na temat pozycji bomby, 0 - nie, 1 - tak info_bomb_reminder 12.0 // odstep miedzy powiadomieniami o bombie (czyli takie jakby, jak czesto odswiezac ta wiadomosc) info_bomb_on_radar 1 // czy pokazywac pozycje bomby na radarze? 0 - nie, 1 - tak info_player_zone 1 // czy pokazywac w ktorej strefie jest gracz? 0 - nie, 1 - tak info_hudpos_player 2 // pozycja gdzie wyswietlac wiadomosci dla strefy gracza, 0 - pod radarem, 1 - nad death info, 2 - srodek gora, 3 - pod czatem info_hudcolor_player "90 222 50" // kolor wyzej wymienionej wiadomosci info_kill_resp_time "30.0" // po jakim czasie ma sprawdzic polozenie graczy (czyli ile czasu mozna stac na respie po rozpoczeciu rundy), 0.0 zeby wylaczyc
https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/
Dobra, to teraz pare słów o konfiguracji:
Aby zabijało graczy na respie to strefa musi zawierać w swojej nazwie "resp" oraz "tt" (wielkość liter nie ma znaczenia). Czyli strefe od respa tt mozemy nazwac "Resp TT", "Respior tT" itd.
Menu kreatora stref mamy pod komendą: /strefy , a także pod klawiszami Z,X,C (radio1,2,3).
Menu jest na flage: ADMIN_RCON czyli flaga "l" (l jak lama)
// dodaje wiadomosc do kolejki wiadomosci dla danego teamu // team -> 1 - TT, 2 - CT, 0 - all // message -> wiadomośc native info_add_message(team, message[]); // pobiera informacje o strefie w ktorej znaduje sie byt // ent -> identyfikator bytu (w szczegolnosci gracza) // buffer -> tablica, do ktorej zostanie skopiowana informacja o strefie // len -> dlugosc tablicy // return - true jesli udalo sie znalezc strefe gracza, false gdy nie native bool:info_get_entity_zone(ent, buffer[], len)
Radze nie napieprzać natywami w jakimś thinku czy coś.
Dzięki temu łatwo zintegrować (już zostało zrobione) takie info po śmierci, bo to domyślne jest na czacie i słabo widać, tak to jest szansa, że więcej osób zauważy dane info
Info po śmierci w załączniku. Skorzystałem z tej wersji pluginu: https://amxx.pl/topi...ci-nowa-wersja/
Info wpisane przez gracza zostanie rozesłane do innych poprzez taki sam hud jak w przypadku informacji o bombie, strefie gracza itp.
Część kodu zakrzywiłem ze swojego starego antyrushera, który był bazowany na jakimś innym antyrusherze
Wszelkie sugestie mile widziane!
Pliki stref (wrzucamy do addons/amxmodx/configs/info_zone):
Jeśli ktoś chciałby/zrobiłby konfiguracje/edycje/poprawki pod inne mapki to proszę o wrzutke
20.08.2019 - dodanie zabijania graczy kampiących na respie.
04.09.2019 - poprawiono wyświetlanie HELP_LINE
07.09.2019 - poprawka w enumie - nie wpływała na działanie pluginu, ale kłuła w oczy
11.02.2020 - dodanie natywu do pobrania pozycji, dodanie pluginu korzystającego z tego natywu (info po smierci)
Napisane przez Rivit
w 11.08.2019 12:17
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <csx> #include <fun> #include <fakemeta> native cod_get_user_coins(id); #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define forum ".pl" //XX = nasze forum #define PLUGIN "HUD Info" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "" new SyncHudObj; new countdown; public logevent_round_start() { countdown = 20 remove_task(8444) set_task(1.0, "odliczanie", 8444,_, _, "a", countdown); } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start") SyncHudObj = CreateHudSyncObj(); } public client_authorized(id) UsunZadania(id); public client_disconnect(id) UsunZadania(id); public Odrodzenie(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE)) set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b"); return PLUGIN_CONTINUE; } public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; new timeleft = get_timeleft() new zdrowie = get_user_health(target); static stats[8], body[8], rankpos, rankmax; get_user_stats(target, stats, body); rankpos = get_user_stats(target, stats, body); rankmax = get_statsnum(); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: %s]^n[Ranking: %d/%d]^n[Koniec mapy: %d:%02d]^n[Monety: %i]^n[VIP: %s]^n[Ranga: %s %d]", forum, rankpos, rankmax, timeleft / 60, timeleft % 60, cod_get_user_coins(target),get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "TAK" : "NIE","TOP",rankpos); return PLUGIN_CONTINUE; } new timeleft = get_timeleft() new zdrowie = get_user_health(id); static stats[8], body[8], rankpos, rankmax; get_user_stats(id, stats, body); rankpos = get_user_stats(id, stats, body); rankmax = get_statsnum(); set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.15, 0, 6.0, 12.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Koniec mapy: %d:%02d]^n[Monety: %i]^n[VIP: %s]^n[Ranga: %s %d]^n[Czas %d]", timeleft / 60, timeleft % 60, cod_get_user_coins(id),get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "TAK" : "NIE","TOP",rankpos, countdown); return PLUGIN_CONTINUE; } public odliczanie() { if(countdown <= 0) { remove_task(8444) return; } countdown--; } public UsunZadania(id) remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
A zobacz to
Napisane przez Rivit
w 10.08.2019 19:52
Majster, ja rozumiem, że nie ogarniasz, ale włoż coś od siebie chociaż troche...
public toggleHud(index) { hudEnabled[index] = !hudEnabled[index] if(hudEnabled[index]) { //wlaczyles setHudTask(index); return; } //wylaczyles remove_task(index + TASK_DISPLAYHUD); }
Popatrz jak w innych pluginach są wysylane wiadomosci, nic trudnego