Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Helios - zdjęcie

Helios

Rejestracja: 03.05.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.04.2025 14:08
-----

#765557 [ROZWIĄZANE] Perk problem

Napisane przez Rivit w 05.04.2020 16:57

perk jest zle zrobiony. w cod mod nie mozna uzywac set_user_health ot tak. w cod uzywa sie funkcji np. cod_set_user_bonus_health

w item enabled nalezy dodać bonusowe zdrowie, a w item disabled nalezy zabrac tyle ile sie dodało.

 

Jesli nadal nie wiesz jak to zrobic zajrzyj do jakiegos innego perku z cod moda ktory dodaje hp.


  • +
  • -
  • 1


#738206 Status Sprawdzam

Napisane przez d0naciak w 06.04.2017 18:56

W pierwszej wersji którą podałeś podmień public UstawPerk na to:

 
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
if(!ilosc_perkow || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
static obroty[33];
 
if(obroty[id]++ >= 5)
{
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
obroty[id] = 0;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; 
 
new ret;
 
new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
perk_gracza[id] = 0;
 
forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
DestroyForward(forward_handle);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
 
if(ret == 4)
{
UstawPerk(id, -1, -1, 1);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
perk_gracza[id] = perk; 
wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
 
obroty[id] = 0;
 
if(pokaz_info && perk_gracza[id]) 
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#727961 Prośba o klasę sanitariusz

Napisane przez SP3D! w 04.07.2016 06:22

Trzymaj klase

 

Mocmedyka po skompilowaniu wrzuć do cstrike\addons\amxmodx\plugins

Potem dopisz do plugins.ini to: mocmedyka.amxx 

Plugins.ini znajduje sie cstrike\addons\amxmodx\configs

I na koniec cvary 

 

cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10

 

Wklejasz to w amxx.cfg Znajduje sie tam gdzie plugins.ini

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#726439 Vip dla Cod Mod 201

Napisane przez Alelluja w 21.05.2016 20:43

Masz.

 

 

Nowy model dodaj do models/v_knifenowy.mdl

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2