Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

G[o]Q - zdjęcie

G[o]Q

Rejestracja: 14.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2024 01:04
****-

#669693 [ROZWIĄZANE] Nowe zmienne w menu (przeplatanie formatex i menu_additem)

Napisane przez G[o]Q w 10.11.2014 18:06

nie


  • +
  • -
  • 1


#669674 [ROZWIĄZANE] Rejestracja eventów takich jak: przeładowanie, wyrzucenie broni...

Napisane przez G[o]Q w 10.11.2014 15:55

U mnie takie cos dzialalo ok

 

public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed){
    if(!is_user_alive(id)) return;
    
    new buttons=get_uc(uc_handle,UC_Buttons);
    
    new old_buttons=pev(id,pev_oldbuttons);
    
    if(buttons & IN_RELOAD){
        new ret;
        if(!(old_buttons & IN_RELOAD))
            ExecuteForward(fwd_r_click,ret,id);
        else ExecuteForward(fwd_r_press,ret,id);
    }
}

 

a do wykrywania IN_USE używałem Emit_Sounda ale w cmdstart tez mozna


  • +
  • -
  • 1


#666726 DAEMON Tools Lite problem z uruchomieniem instalki gry.

Napisane przez G[o]Q w 11.10.2014 23:26

oryginała se kup


  • +
  • -
  • 0


#665547 funkcja if sprawadzanie ilości czasu i fragów ?

Napisane przez G[o]Q w 29.09.2014 13:57

przeciez ty nie umiesz programować


  • +
  • -
  • 3


#665539 funkcja if sprawadzanie ilości czasu i fragów ?

Napisane przez G[o]Q w 29.09.2014 12:11

zrob sobie tablice na czas i fragi zapisuj ją i wczytuj z nvault odpowiednio przy disconnect i authorized po zabójstwie dodawaj do odpowiedniego elementu tablicy fraga a do drugiego czas przegrany na serverze (najlepiej zapisać do jakiejs zmiennej pomocniczej tez ten czas i potem dodawać róznice) no i na początku rundy sprawdzasz czy w gosc ma X fragów i Y przegranego czasu i dajesz hp (mozesz to robić tez w spawnie)


  • +
  • -
  • 1


#665177 Ekipa na forum

Napisane przez G[o]Q w 26.09.2014 00:31


Zły dział.

 

Dzięki że mnie poparłeś, wreszcie czuje że nie jestem sam na tym świecie ^^

 


Nie opłaca Ci sie przemo zrób sobie MyBB albo IP.Board [płatne].

 

skąd możesz wiedzieć co mu się opłaca? (może ktoś płaci mu milion za używanie pszema?)

 


Na przemo nie ma takiego pluginu, a jak tak to unikat.

 

to jest czy nie ma ? o ile w pszypatku pszema moszna mówić o pluginach xD

 

 


  • +
  • -
  • 1


#665172 Ekipa na forum

Napisane przez G[o]Q w 25.09.2014 22:09


gdzie znajde taki oto modyfikacje

 

na pewno nie w tym dziale


  • +
  • -
  • -1


#665099 Kradzież moda Tower Defense

Napisane przez G[o]Q w 25.09.2014 01:02


zeedytował wszystko

 

jak wszystko to znaczy że nie ma tam nic z kodu Twojego kolegi ^^ pozatym licencja AMXX'owa jest jasna. No a  co do spritów/modeli (jest taka nazwa która ogólnie określa caly ten zbiór modele/mapy/dzwieki i reszte "Stuffu" ale wyleciala mi z głowy) to sam je wrzucasz na server i wysylasz klientom to nie płacz że ktoś je pobrał i użył (napisz zażalenie do Valve że gra pobiera Twoje pliki po wejsciu na Twój server [i zapytaj przy okazji o HL3] ^^

 

tak swoją drogą to może to być dobra okazja dla kolegi żeby poćwiczyć Hiszpański

 

I nie wiem czemu ale mam wrażenie że kolega sam by napisał ten temat ale ma tu bana xD

 

// i co to do cholery jest ten GT-Team?


  • +
  • -
  • 3


#664939 [ROZWIĄZANE] Problem z funkcją id

Napisane przez G[o]Q w 23.09.2014 17:59

lepiej by było jakbyś sam do tego doszedł ale ok.

 

w funkcji set_task 3 parametr jest przekazywany do funkcii która ma sie wywoływać w danym interwale (jeśli nie zdefiniujesz data) u Ciebie tego nie ma więc jest to 0 i potem masz warunek sprawdzający czy gracz jest martwy (pewnie dla servera zwraca to false) więc warunek jest prawdziwy i wykonuje się kod w warunku a tam masz pobranie danej bytu (pev) i potem sprawdzenie czy nie jest zerem, a ona zerem jest bo to dana servera dlatego nic się nie wyświetla.

 

rozwiązanie :?:

wrzuć to do client_putinserver i 3 parametr zamiast _ daj id i powinno działać (może nie za dobrze ale powinno)


  • +
  • -
  • 1


#664286 Generator Klas Zombie.

Napisane przez G[o]Q w 18.09.2014 13:10

a może generator głupich postów (nie chce mi sie ich ciągle wymyślać) albo jeszcze głupszych propozycji :?: albo generator generatora Vipa żeby każdy mógł sobie wygenerować generator taki jaki potrzebuje aby wygenerować sobie Vipa (generato-cepcja [wiem ze incepcja to nie sen we snie]).

jedynym generatorem słusznym było by wg mnie to co kiedyś proponowałem i przedstawilem mianowicie generator tematów do dzialu z pluginami


  • +
  • -
  • 3


#664098 [ROZWIĄZANE] cs_get_weaponbox_type - do czego to?

Napisane przez G[o]Q w 16.09.2014 23:09

w zasadzie to masz 2 opcje albo oznaczaja prawie to samo (roznica to czy bron pochodzi z dropa czy od mappera) albo armoury_entity to tylko kamizelka (zawsze myslalem ze tak jest ) więc proponuje odpalić meela i to sprawdzić.

 

w sumie jak robiłem różdżke dla maga w diablo to kodowałem tylko weaponboxy i wszystko działało więc myśałem że to każda leżąca broń ale nie testowałem tego na zadnych fy_* więc pewny nie jestem musisz sprawdzić sam.

 

możesz też złapać touch/spawn/whatever w Ham'ie dla tych 2 klas i wyprintować sobie odpowiednio wynik i sprawdzić co jest co


  • +
  • -
  • 1


#664061 [ROZWIĄZANE] "Zagnieżdzone tabele" w MOTD

Napisane przez G[o]Q w 16.09.2014 17:14

na początku painta ogarnij potem sie za html bierz (paint ma opcje wpisywania textu)

 

a co do pytania to colspan i rowspan


  • +
  • -
  • 1


#663092 Jak daleko poleciał granat

Napisane przez G[o]Q w 11.09.2014 13:42


Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu

 

tak wiem nie wiem czemu ale myslalem ze chodzi o odleglosc pierwszego uderzenia


  • +
  • -
  • 1


#663089 Jak daleko poleciał granat

Napisane przez G[o]Q w 11.09.2014 13:27

2 opcje:
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość

-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc


  • +
  • -
  • 1


#662988 Pukawka & serwery.wiaderko - Informacje

Napisane przez G[o]Q w 10.09.2014 16:39

peku juz wczesniej mial podobne akcje np sprzedaż pluginu i potem sprzedaż reklam w motd na serverach z tym pluginem xD

// jak kompilator mógł infekować pliki? przecież to absurd jakiś (no chyba że kompilator to nie program/usluga postawiona na serverze do której server www  wysyła tylko plik do kompilacji)


  • +
  • -
  • 1