nie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
G[o]Q
Rejestracja: 14.08.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2024 01:04
O mnie
Statystyki
- Grupa: Przyjaciel
- Całość postów: 3 563
- Odwiedzin: 39 775
- Tytuł: I'm G[o]Q
- Wiek: 31 lat
- Urodziny: Listopad 5, 1992
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
-
Zainteresowania
komputery, cs, programowanie, webmastering, pilka nozna ,itp,itd
Kontakt
- Steam 76561197960265729
#669693 [ROZWIĄZANE] Nowe zmienne w menu (przeplatanie formatex i menu_additem)
Napisane przez G[o]Q w 10.11.2014 18:06
#669674 [ROZWIĄZANE] Rejestracja eventów takich jak: przeładowanie, wyrzucenie broni...
Napisane przez G[o]Q w 10.11.2014 15:55
U mnie takie cos dzialalo ok
public Fwd_CmdStart(id, uc_handle, seed){ if(!is_user_alive(id)) return; new buttons=get_uc(uc_handle,UC_Buttons); new old_buttons=pev(id,pev_oldbuttons); if(buttons & IN_RELOAD){ new ret; if(!(old_buttons & IN_RELOAD)) ExecuteForward(fwd_r_click,ret,id); else ExecuteForward(fwd_r_press,ret,id); } }
a do wykrywania IN_USE używałem Emit_Sounda ale w cmdstart tez mozna
#666726 DAEMON Tools Lite problem z uruchomieniem instalki gry.
Napisane przez G[o]Q w 11.10.2014 23:26
#665547 funkcja if sprawadzanie ilości czasu i fragów ?
Napisane przez G[o]Q w 29.09.2014 13:57
#665539 funkcja if sprawadzanie ilości czasu i fragów ?
Napisane przez G[o]Q w 29.09.2014 12:11
zrob sobie tablice na czas i fragi zapisuj ją i wczytuj z nvault odpowiednio przy disconnect i authorized po zabójstwie dodawaj do odpowiedniego elementu tablicy fraga a do drugiego czas przegrany na serverze (najlepiej zapisać do jakiejs zmiennej pomocniczej tez ten czas i potem dodawać róznice) no i na początku rundy sprawdzasz czy w gosc ma X fragów i Y przegranego czasu i dajesz hp (mozesz to robić tez w spawnie)
#665177 Ekipa na forum
Napisane przez G[o]Q w 26.09.2014 00:31
Zły dział.
Dzięki że mnie poparłeś, wreszcie czuje że nie jestem sam na tym świecie
Nie opłaca Ci sie przemo zrób sobie MyBB albo IP.Board [płatne].
skąd możesz wiedzieć co mu się opłaca? (może ktoś płaci mu milion za używanie pszema?)
Na przemo nie ma takiego pluginu, a jak tak to unikat.
to jest czy nie ma ? o ile w pszypatku pszema moszna mówić o pluginach
#665172 Ekipa na forum
Napisane przez G[o]Q w 25.09.2014 22:09
#665099 Kradzież moda Tower Defense
Napisane przez G[o]Q w 25.09.2014 01:02
zeedytował wszystko
jak wszystko to znaczy że nie ma tam nic z kodu Twojego kolegi pozatym licencja AMXX'owa jest jasna. No a co do spritów/modeli (jest taka nazwa która ogólnie określa caly ten zbiór modele/mapy/dzwieki i reszte "Stuffu" ale wyleciala mi z głowy) to sam je wrzucasz na server i wysylasz klientom to nie płacz że ktoś je pobrał i użył (napisz zażalenie do Valve że gra pobiera Twoje pliki po wejsciu na Twój server [i zapytaj przy okazji o HL3]
tak swoją drogą to może to być dobra okazja dla kolegi żeby poćwiczyć Hiszpański
I nie wiem czemu ale mam wrażenie że kolega sam by napisał ten temat ale ma tu bana
// i co to do cholery jest ten GT-Team?
#664939 [ROZWIĄZANE] Problem z funkcją id
Napisane przez G[o]Q w 23.09.2014 17:59
lepiej by było jakbyś sam do tego doszedł ale ok.
w funkcji set_task 3 parametr jest przekazywany do funkcii która ma sie wywoływać w danym interwale (jeśli nie zdefiniujesz data) u Ciebie tego nie ma więc jest to 0 i potem masz warunek sprawdzający czy gracz jest martwy (pewnie dla servera zwraca to false) więc warunek jest prawdziwy i wykonuje się kod w warunku a tam masz pobranie danej bytu (pev) i potem sprawdzenie czy nie jest zerem, a ona zerem jest bo to dana servera dlatego nic się nie wyświetla.
rozwiązanie
wrzuć to do client_putinserver i 3 parametr zamiast _ daj id i powinno działać (może nie za dobrze ale powinno)
#664286 Generator Klas Zombie.
Napisane przez G[o]Q w 18.09.2014 13:10
a może generator głupich postów (nie chce mi sie ich ciągle wymyślać) albo jeszcze głupszych propozycji albo generator generatora Vipa żeby każdy mógł sobie wygenerować generator taki jaki potrzebuje aby wygenerować sobie Vipa (generato-cepcja [wiem ze incepcja to nie sen we snie]).
jedynym generatorem słusznym było by wg mnie to co kiedyś proponowałem i przedstawilem mianowicie generator tematów do dzialu z pluginami
#664098 [ROZWIĄZANE] cs_get_weaponbox_type - do czego to?
Napisane przez G[o]Q w 16.09.2014 23:09
w zasadzie to masz 2 opcje albo oznaczaja prawie to samo (roznica to czy bron pochodzi z dropa czy od mappera) albo armoury_entity to tylko kamizelka (zawsze myslalem ze tak jest ) więc proponuje odpalić meela i to sprawdzić.
w sumie jak robiłem różdżke dla maga w diablo to kodowałem tylko weaponboxy i wszystko działało więc myśałem że to każda leżąca broń ale nie testowałem tego na zadnych fy_* więc pewny nie jestem musisz sprawdzić sam.
możesz też złapać touch/spawn/whatever w Ham'ie dla tych 2 klas i wyprintować sobie odpowiednio wynik i sprawdzić co jest co
#664061 [ROZWIĄZANE] "Zagnieżdzone tabele" w MOTD
Napisane przez G[o]Q w 16.09.2014 17:14
#663092 Jak daleko poleciał granat
Napisane przez G[o]Q w 11.09.2014 13:42
#663089 Jak daleko poleciał granat
Napisane przez G[o]Q w 11.09.2014 13:27
#662988 Pukawka & serwery.wiaderko - Informacje
Napisane przez G[o]Q w 10.09.2014 16:39
peku juz wczesniej mial podobne akcje np sprzedaż pluginu i potem sprzedaż reklam w motd na serverach z tym pluginem
// jak kompilator mógł infekować pliki? przecież to absurd jakiś (no chyba że kompilator to nie program/usluga postawiona na serverze do której server www wysyła tylko plik do kompilacji)
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: G[o]Q
- Regulamin