Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DarkGL
Rejestracja: 12.08.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 00:46
O mnie
Lubie ksiązki fantasy i sci-fi , podobno jestem miśkowaty , jeśli na czymś mi zależy potrafię zrobić wszystko aby to zdobyć , pomagam jeśli jestem w stanie , jestem miły dla osób które są miłe dla mnie , czasami zaborczy , nie lubię zachowań typu lizanie du*y , da się ze mną załatwić wszystko trzeba mnie tylko umieć podejść , programuje dla przyjemności, nie lubię gdy ktoś używa "..."
Osoby Roku 2012
- Najbardziej innowacyjna osoba
- Najbardziej pomocna osoba
Osoby Roku 2013
- Osoba roku
- Najbardziej innowacyjna osoba
Osoby Roku 2014
- Osoba roku
- Najbardziej pomocna osoba
- Najbardziej innowacyjna osoba
Statystyki
- Grupa: Administrator
- Całość postów: 11 983
- Odwiedzin: 724 095
- Tytuł: Nie oddam ciasteczka !
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Sierpień 29, 1994
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
-
Zainteresowania
Programowanie , jumpstyle , programowanie
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#134624 Problem z Itemem No Recoil
Napisane przez DarkGL w 13.05.2010 14:36
dajesz w globalnych
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
i powinno być dobrze
#134372 Generate Exp Table
Napisane przez DarkGL w 12.05.2010 16:04
#134179 Filmy
Napisane przez DarkGL w 11.05.2010 17:56
jedynie co przychodzi mi do głowy to ten filmik
jest on po angielsku i nie pokazuje dokładnie robienia Campatha (autor go nie omawia lecz widać co robi ) ale powinieneś się kapnąć o co chodzi
na youtubie jest tego dużo
#133825 Co oznaczaja te błędy?
Napisane przez DarkGL w 10.05.2010 15:37
#132992 problem z odnawianiem HP
Napisane przez DarkGL w 08.05.2010 10:34
#132828 Prośba o prosty plugin (chyba)
Napisane przez DarkGL w 07.05.2010 18:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
set_task(15.0,"sprawdz",0,_,_,"b")
}
public sprawdz(){
new jest = 0;
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
jest = 1;
break;
}
}
if(jest){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
server_cmd("sv_restartround 1")
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T){
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_T_LEET)
break;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
może zadziała
#132657 Konwenterowanie do .tga
Napisane przez DarkGL w 06.05.2010 21:22
#130710 Noc na serwerze
Napisane przez DarkGL w 02.05.2010 11:58
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
new normalsky[64];
public plugin_init()
{
register_plugin("Noc","1.0","[H]ARDBO[T]")
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
get_cvar_string("sv_skyname" , normalsky , 63);
register_cvar("amx_jasnosc", "b")
}
public plugin_precache()
{
precache_generic("gfx/env/niebo_ciemosc.tga")
set_cvar_string("sv_skyname" , normalsky);
server_cmd("sv_skyname niebo_ciemosc")
set_lights("b")
}
public Nowa_Runda()
{
new jas[4]
get_cvar_string("amx_jasnosc",jas,3)
set_lights(jas)
}
#130115 Funkcja a reset.
Napisane przez DarkGL w 30.04.2010 20:14
#128583 Szybkie pytanie i odp
Napisane przez DarkGL w 25.04.2010 19:51
#128259 Operacje na graczu
Napisane przez DarkGL w 24.04.2010 20:36
#127286 Czy da się zamienić?
Napisane przez DarkGL w 20.04.2010 21:56
#127283 Czy da się zamienić?
Napisane przez DarkGL w 20.04.2010 21:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "cosik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_PreThink(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
}
else
{
if(cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
}
}
}
#126831 Losowanie wśród graczy
Napisane przez DarkGL w 18.04.2010 20:00
#126118 Problem z ColorChat
Napisane przez DarkGL w 16.04.2010 12:56
Także musisz posiadać plik colorchat.inc
do folderu include kompilatora
Załączone pliki
-
include.rar 1,5 KB 732 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DarkGL
- Regulamin