Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkGL - zdjęcie

DarkGL

Rejestracja: 12.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 00:46
****-

#134624 Problem z Itemem No Recoil

Napisane przez DarkGL w 13.05.2010 14:36

Nie nie
dajesz w globalnych
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
i powinno być dobrze
  • +
  • -
  • 1


#134372 Generate Exp Table

Napisane przez DarkGL w 12.05.2010 16:04

niedługo będzie nowa wersja ;)
  • +
  • -
  • 1


#134179 Filmy

Napisane przez DarkGL w 11.05.2010 17:56

to się nazywa Camphath niestety wszystkie polskie tutki jakie znam o tym są niedostępne
jedynie co przychodzi mi do głowy to ten filmik

jest on po angielsku i nie pokazuje dokładnie robienia Campatha (autor go nie omawia lecz widać co robi ) ale powinieneś się kapnąć o co chodzi
na youtubie jest tego dużo :)
  • +
  • -
  • 1


#133825 Co oznaczaja te błędy?

Napisane przez DarkGL w 10.05.2010 15:37

zamiast i daj id
  • +
  • -
  • 1


#132992 problem z odnawianiem HP

Napisane przez DarkGL w 08.05.2010 10:34

if(player_class[i] == KrwawyAniol){
if(task_exists(i)){
remove_task(i)
}
set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b")
}

  • +
  • -
  • 1


#132828 Prośba o prosty plugin (chyba)

Napisane przez DarkGL w 07.05.2010 18:24


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(15.0,"sprawdz",0,_,_,"b")
}

public sprawdz(){
new jest = 0;
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
jest = 1;
break;
}
}
if(jest){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
server_cmd("sv_restartround 1")
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T){
cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_T_LEET)
break;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

może zadziała
  • +
  • -
  • 1


#132657 Konwenterowanie do .tga

Napisane przez DarkGL w 06.05.2010 21:22

nie wrzuci zabrania tego regulamin

Uwaga! (dodane przez: Pavulon)
gdyż ingeruje stale w pliki graczy

  • +
  • -
  • 1


#130710 Noc na serwerze

Napisane przez DarkGL w 02.05.2010 11:58

to może po prostu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new normalsky[64];

public plugin_init()
{
register_plugin("Noc","1.0","[H]ARDBO[T]")

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

get_cvar_string("sv_skyname" , normalsky , 63);

register_cvar("amx_jasnosc", "b")
}

public plugin_precache()
{
precache_generic("gfx/env/niebo_ciemosc.tga")

set_cvar_string("sv_skyname" , normalsky);
server_cmd("sv_skyname niebo_ciemosc")
set_lights("b")
}
public Nowa_Runda()
{
new jas[4]
get_cvar_string("amx_jasnosc",jas,3)
set_lights(jas)
}

  • +
  • -
  • 1


#130115 Funkcja a reset.

Napisane przez DarkGL w 30.04.2010 20:14

tablica globalna + event nowej rundy ?
  • +
  • -
  • 1


#128583 Szybkie pytanie i odp

Napisane przez DarkGL w 25.04.2010 19:51

if(player_class[KillerId] == Mag){

  • +
  • -
  • 1


#128259 Operacje na graczu

Napisane przez DarkGL w 24.04.2010 20:36

vert na minusie a kiedy może być taka sytuacja ?
sbstn dzięki temu zabiegowi oszczędzasz pamięć :)
  • +
  • -
  • 1


#127286 Czy da się zamienić?

Napisane przez DarkGL w 20.04.2010 21:56

w set_hudmessage zmień
0.28, 0.50

na
-1.0, -1.0

  • +
  • -
  • 1


#127283 Czy da się zamienić?

Napisane przez DarkGL w 20.04.2010 21:44

powinno wystarczyć

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "cosik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

}

public client_PreThink(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
}
else
{
if(cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#126831 Losowanie wśród graczy

Napisane przez DarkGL w 18.04.2010 20:00


new id[33];
new ktory_gracz = 0;
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i)){
id[ktory_gracz] = i;
ktory_gracz++;
}
}
new wylosowany = id[random_num(0,ktory_gracz-1)]

  • +
  • -
  • 1


#126118 Problem z ColorChat

Napisane przez DarkGL w 16.04.2010 12:56

Także musisz posiadać plik colorchat.inc

do folderu include kompilatora

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1