Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkGL - zdjęcie

DarkGL

Rejestracja: 12.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 00:46
****-

#137921 Wyłącza się cs non-steam

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 18:29

mylisz architekturę systemu (tak to się chyba pisze ) z architekturą procesora
  • +
  • -
  • 1


#137913 Jaka funkcja odpowiada za...

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 18:14

2.
nie
link
3. nie
tutaj podajesz po kolei bronie np
fm_strip_user_gun(index, csw_knife) i wtedy zostanie graczowi usunięty nóż jeżeli chcesz żeby gracz mia tylko nóż to

strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1


#137901 Crash serwera.

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 17:48

sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#137898 Wyłącza się cs non-steam

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 17:44

może to
link
  • +
  • -
  • 1


#137713 Warunek if nie reaguje

Napisane przez DarkGL w 23.05.2010 08:50

tak warunek jest poprawny
  • +
  • -
  • 1


#137522 Crash serwera.

Napisane przez DarkGL w 22.05.2010 18:18

zalacznik

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#137518 De_rats

Napisane przez DarkGL w 22.05.2010 18:10

może tak

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(5.0,"delete",1)
}

public delete(){
new name[32]
get_mapname(name,31)
new pos = 0;
if((pos=containi(name,"rats")) != -1){
new ent = -1;
do{
ent = find_ent_by_class (-1, "func_door_rotating")
if(ent == 0){
break;
}
remove_entity(ent)
ent = find_ent_by_class (-1, "func_door")
if(ent == 0){
break;
}
remove_entity(ent)
}
while(true)
}
}

lub

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

set_task(5.0,"delete",1)
}

public delete(){
new name[32]
get_mapname(name,31)
new pos = 0;
if((pos=containi(name,"rats")) != -1){
remove_entity_name("func_door_rotating")
remove_entity_name("func_door")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#137386 Crash serwera.

Napisane przez DarkGL w 22.05.2010 12:57

po
qtm_codmod.amxx
i
statsx.amxx
dodaj debug daj logi i sma tych pluginów
  • +
  • -
  • 1


#137370 Sprawdzanie - 1 TT

Napisane przez DarkGL w 22.05.2010 12:18

public check_tt(alive){
new ile_tt = 0;
if(alive == 1){
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
else
{
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T){
ile_tt++;
}
}
}
return ile_tt;
}

wymagany moduł cstrike gdy ustawisz alive na 1 zliczani będę tylko gracze żyjący inna wartość wtedy będę zliczani gracze żyjący i nieżyjący
  • +
  • -
  • 2


#137086 Wyłącza się cs non-steam

Napisane przez DarkGL w 21.05.2010 17:05

ale 4fun to żadne silnik tylko po prostu mod nawet nie mod jest to zlepek pluginów reszta modów to też nie silniki
  • +
  • -
  • 1


#137080 Wyłącza się cs non-steam

Napisane przez DarkGL w 21.05.2010 16:45

Jaki kurcze silnik :D silnik cs'a to GoldSRC może chodzi o jakiś plugin czy cuś
  • +
  • -
  • 1


#135398 Generate Exp Table

Napisane przez DarkGL w 15.05.2010 19:51

r3x chyba trochę więcej co :D ?
  • +
  • -
  • 1


#135389 Generate Exp Table

Napisane przez DarkGL w 15.05.2010 19:38

no właśnie czy taka sytuacja zachodzi tylko wtedy gdy gracz ma najwyższy level tzn 1001 lub 1000 ?
no i tu pytanie do micza czy na końcu tabeli to znaczy przy np 2 levelach ma stawiać bardzo dużą liczbę
np.
tab[2] = {0,9999999999}
czy może być
tab[2] = {0,24}

ha czasami chyba liczba expa może być za dużo tzn program ją wygeneruje ale nie zmieści się w typie new bo na pewno ma jakieś ograniczenia
  • +
  • -
  • 1


#135150 Blokowanie czatu na określony czas

Napisane przez DarkGL w 15.05.2010 00:20


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new mozna = 0;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say","block")
register_clcmd("say_team","block")
set_task(180.0,"on",1)
}

public on(id){
mozna = 1;
}

public block(id){
if(mozna == 0){
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

czas sobie zmieniasz w set_task(180.0,"on",1) podajesz liczbę rzeczywistą
  • +
  • -
  • 1


#135043 Przekierowanie

Napisane przez DarkGL w 14.05.2010 18:53

1.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_redirect","connect",ADMIN_KICK,"ip")
}

public connect(id, level, cid){
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i)){
client_cmd(i,"connect %s",arg)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


2.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_concmd("amx_redirect","connect",ADMIN_ALL,"ip")
}

public connect(id, level, cid){
if (!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED

new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i)){
client_cmd(i,"connect %s",arg)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1