Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DarkGL - zdjęcie

DarkGL

Rejestracja: 12.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 09:05
****-

#159246 Jaki mogłem popełnic błąd?

Napisane przez DarkGL w 11.08.2010 16:35

ilość { i } nie była równa
  • +
  • -
  • 1


#159190 Jaki mogłem popełnic błąd?

Napisane przez DarkGL w 11.08.2010 13:48

debilny błąd
Załączony plik  dbmod.sma   232,23 KB  49 Ilość pobrań
  dbmod.amxx
  • +
  • -
  • 1


#159051 Wyświetlanie HUD ;p

Napisane przez DarkGL w 10.08.2010 22:38

Spoiler

dla rambo jeśli klasa premium to także np. ninja to warunek byłby
if((klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Ninja ) && get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)

|| - lub
&& - i
  • +
  • -
  • 1


#158847 Archy i Skany

Napisane przez DarkGL w 10.08.2010 09:32

Spoiler

spróbuj a jak nie zadziała
to
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#158735 Dobre wykonanie sprawdzenia (ifa)

Napisane przez DarkGL w 09.08.2010 19:01

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#158708 3 pytania odnosnie amxx'a

Napisane przez DarkGL w 09.08.2010 17:39

2.cur weapon
set_pev( id , pev_viewmodel2 , "models/WesternMod/v_scout.mdl")
taki przykład
3.tak ale tylko na steam
get_user_info
  • +
  • -
  • 1


#158144 Jak zrobić menu w menu

Napisane przez DarkGL w 07.08.2010 20:03

zrobić drugie menu ?
np.
public mymenu2(id){
new MyMenu=menu_create("Przywitanie","cbMyMenu");

menu_additem(MyMenu,"Elo");


menu_display(id, MyMenu,0);
return PLUGIN_HANDLED;
}

i po naciśnięciu przycisku 1 uruchamiasz funkcje mymenu2 ;F
  • +
  • -
  • 1


#158118 Event zmiany teamu

Napisane przez DarkGL w 07.08.2010 18:53

Spoiler
nie wiem jak ale kod z tamtego tematu mi pomógł
  • +
  • -
  • 1


#157895 Kompilacja pliku sma

Napisane przez DarkGL w 06.08.2010 21:12

Załączony plik  QTM_CodMod (1).sma   50,24 KB  37 Ilość pobrań
  QTM_CodMod (1).amxx
  • +
  • -
  • 1


#157833 colors

Napisane przez DarkGL w 06.08.2010 17:03

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#157755 Kompilacja pliku sma

Napisane przez DarkGL w 06.08.2010 11:44

Lekkie Wsparcie na Lekkie_Wsparcie
  • +
  • -
  • 1


#157449 Soundinfo

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 23:00

Opis
Biblioteka która daje nam do rąk kilka fajnych funkcji do obsługi dźwięków
Napisana w prawie 100 % przez R3X ja stałem i się przyglądałem ^^

Funkcje
ścieżkę podajemy bez cstrike/ w ścieżce musi się zawierać rozszerzenie pliku
wszystkie funkcje same rozpoznają czy to jest plik wav czy mp3
  • sfile_get_duration(szFilename[])
    zwraca długość utworu jako float działa źle jeśli plik mp3 jest zakodowany z zmiennym bitrate (VBR)
    1 parametr ścieżka do pliku
  • get_duration(iData[SParam])
    także zwraca długość utworu jako float ale z tą funkcją jest więcej jazdy
    działa źle jeśli plik mp3 jest zakodowany z zmiennym bitrate (VBR)
    1 parametr podajemy to co zwróci nam sfile_loaddata()
  • sfile_is_valid(szFilename[])
    funkcja zwraca true jeśli plik jest obsługiwany przez cs'a czyli cs potrafi go odtworzyć
    false jeśli jest inaczej
  • sfile_type(szFilename[])
    zwraca SFILE_MP3 jeśli plik to mp3 lub SFILE_WAV gdy wav jeśli nie znajdzie pliku zwraca SFILE_UNKNOWN
    1 parametr ścieżka do pliku
  • sfile_loaddata(szFilename[], iData[SParam])
    ładuje informacje o pliku mp3 lub wav funkcja sama wybierze cóż to za plik jej dano ;D
    zwraca SRES_NOT_EXISTS jeśli nie znajdzie pliku
    dla pliku mp3
    SRES_BAD_PARAMETERS jeśli plik będzie miał złe parametry
    SRES_OK jeśli wszystko poszło dobrze
    dla wav
    SRES_BAD_SIGNATURE sygnatura pliku nie zgadza się z specyfikacją
    SRES_OK jak mp3
    1 Parametr ścieżka do pliku
    2 Tablica do której zostaną zapisane są informacje
    są to
    SOUND_FREQ - częstotliwość dźwięku
    SOUND_BYTERATE - byterate - ilość bitów na sekundę
    SOUND_CHAN_NUM - ilość kanałów
    SOUND_DURATION_F - czas float żeby ją poprawnie wyciągnąć używamy Float:iData[SOUND_DURATION_F]) lub get_duration(iData)
  • sfile_loaddata_mp3(szFilename[], iData[SParam])
    to samo co sfile_loaddata ale tylko dla plików mp3
  • sfile_loaddata_wav(szFilename[], iData[SParam])
    to samo co sfile_loaddata ale tylko dla plików wav

Enumy i return

  • SRES_BAD_PARAMETERS -2
  • SRES_BAD_SIGNATURE -1
  • SRES_NOT_EXISTS 0
  • SRES_OK 1

//Typ pliku
  • SFILE_UNKNOWN
  • SFILE_WAV
  • SFILE_MP3
//Informacje o utworze
//new iData[SParam];
  • SOUND_FREQ
  • SOUND_BYTERATE
  • SOUND_CHAN_NUM
  • SOUND_DURATION_F


Instalacja
plik soundinfo.inc wklejamy do folderu include kompilatora
w pluginie dopisujemy
#include <soundinfo>

Przykładowy kod
Spoiler


Download

Załączony plik  soundinfo.inc   8,29 KB  180 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 5


#157261 Nazwy broni i ammo do nich SZUKAM

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 13:25

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#157233 zmiana gravity na 15sek po komendzie

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 11:56

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#157200 menu serwerów

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 10:58

xREDIRECT - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1