Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

laku - zdjęcie

laku

Rejestracja: 11.08.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.11.2011 19:22
-----

#250354 Napisz Skarge!

Napisane przez Muzzi w 17.05.2011 18:45

Napisz Skarge!


Dołączona grafika
Jest to prosty plugin mojego autorstwa, dzięki któremu gracz może 'napisać' skargę będąc na serwerze. A wszystkie te skargi zbierają się w jednym pliku na serwerze ftp.



Dołączona grafika
Standardowa, plik z skargami tworzy się sam.



Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>



Dołączona grafika
Jeżeli chcesz zmienić nazwę pliku to zmień to w sma.

#define file "skargi.ini"

Ta linijka odpowiada za nazwe pliku.



Dołączona grafika
Wpisujesz komende /skarga i otwiera Ci się menu.
Po wyborze opcji w menu wyświetla Ci się say i wpisujesz swoją skargę, a ona pojawia się w pliku ini na ftp w addons\amxmodx\configs\skargi.ini
razem z tą skargą zapisuje się IP gracza oraz jego SteamId.
Przykład:
[SKARGA]:  Przykladowa Skarga  ||  [NICK]: NICKGRACZA  ||   [IP]: IP Gracza  ||  [SID]: SteamID Gracza



Gdyby były jakieś problemy z działaniem pluginu proszę o pisanie tego w tym temacie.
Ps. Nie bijcie za kod :D

Changelog:
1.0 Wydanie 1 wersji
1.1 Dodanie w logach nicku gracza



Dołączona grafika



Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#252141 Diler Shop

Napisane przez ELOS w 22.05.2011 21:02

Witam dziś łażę po forum i widzę że wczoraj koleś napisał dość ciekawą propozycje:
Narkotyki - 5 rodzajów z bonusami - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Postanowiłem się wzorować na jej podstawie.
Dołączona grafika
Po wpisaniu /diler otwiera nam się menu dilera w menu znajduję się 5narkotyków.
Aspiryna
Adrenalina
Marihuana
Amfetamina
Heroina
Opis narkotyków poniżej.
[Aspiryna] Ustawia zycie do 150
[Adrenalina] Mmniejsza gravitacja, wieksza szybkosc, szybki bicie serca oraz czerwony ekran pod czas uderzenia serca na 30sekund.
[Marihuana] Super zmniejszona gravitacja, wolniejszcze tempo ruchu, zielony ekran na 30sekund.
[Amfetamina] Super szybkosc na 10sekund.
[Heroina] Nie czujesz bólu, krecenie w glowie, amnezja na 10sekund.
Dołączona grafika
/diler - menu dilera
/dilerpomoc - menu pomocy

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
Dołączona grafika
narkotyki.amxx do plugins
dopisać na koniec plugin.ini narkotyki.amxx
hb.wav do sound/misc

Jak zawszę jeżeli ktoś wniesie jakiś pomysł wprowadzę go.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#240921 Hity 2011 Round Sound

Napisane przez Zego w 24.04.2011 11:20

Przedstawiam kolejną paczkę z muzyka na serwer. Tym razem są to Hity 2011. Paczka wykonana na życzenie użytkownika korniksnk

Round Sound będzie podzielony na 2 paczki. Pierwsza z nich to będą kawałki w formacie .mp3, druga w formacie .wav

Informacje:
> Ilość kawałków- 10
> Typ dźwięku- .mp3, .wav
> Długość utworów- 10-20 sec.

Instalacja:
-Plik alt_end_round_sounds.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
-Plik alt_end_round_sounds.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
-Plik roundsound.ini wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/configs
-Folder round_sound wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/configs
-Na końcu plugins.ini dopisujemy: alt_end_round_sounds.amxx
-Utwory wrzucamy do cstrike/sound/misc.
-Zmieniamy mapę, lub restartujemy serwer i gotowe


Cvary:
ers_enabled "1" //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle "1" //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads "120" // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache "10" //ilość plików muzycznych na drużynę


Tytuły:
2011_1 - alexandra stan - mr. saxo beat
2011_2 - Alexis Jordan - Happiness
2011_3 - B.O.B. Ft. Bruno Mars- Nothin' On You
2011_4 - Jessie J - Price Tag feat B.o.B
2011_5 - Katy Perry - ET ft Kanye West
2011_6 - Nicole Scherzinger - Don 39t Hold Your Breath
2011_7 - Pitbull Feat. Akon - Shut It Down
2011_8 - Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer - Give Me Everything (Tonight)
2011_9 - Snoop dogg - Sweat -David Guetta (Radio Edit)
2011_10 - Wiz Khalifa - Black and Yellow

Download:
Format MP3:
Zippyshare.com - 2011 mp3.rar
Format WAV:
Zippyshare.com - 2011 wav.rar

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#236897 Asysta przy zabiciu

Napisane przez ;(( w 14.04.2011 20:06

Kill assist v1.2b
Author: Digi (aka Hunter-Digital)


Dołączona grafika

Kiedy gracz zostanie zabity, ten plugin sprawdza, czy inny gracz z tego samego teamu, nie wyrządził szkód, tak aby mógł być współsprawcą zabicia i ten gracz otrzyma również frag.

Dołączona grafika

Standardowa - Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Dołączona grafika

amx_killassist_enable 0/1/2 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 1-9999 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 0 / 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 0-16000 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 0 / 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

Dołączona grafika

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

(Autor przeprasza za nazwy botów na SSach)

Dołączona grafika

Wymagane moduły:

- hamsandwich
- cstrike
- engine
- fun

Download w załączniku

źródło: forums.alliedmods.net

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 48


#172768 Wyjaśnienie Server.cfg

Napisane przez Gutaj w 20.09.2010 08:42

Powiadasz że na TP, no okej coś tam mogę skrobnąć

Aby przygotować server.cfg wzorując się na tym co jest wyżej edytujemy następująco


// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

zamieniamy na


// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 1 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 1 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 1 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 2 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 12 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 1 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 1.75 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

Co zostało zmienione?
- Skrócenie rundy z 3 min do 1,75
- Ustawienie limitu rund do 12
- Ustawienie wyrównania różnicy miedzy drużynami do 2 graczy
- Za zabicie zakładnika dostajesz kicka
- Włączone zabijanie swoich
- Włączenie aby granaty raniły swoich

Oczywiście można ustawić jeszcze autoteambalance, ale tutaj proponuje zainstalować PTB.

Teraz zabieramy się za obserwatorów :-)


Jest tak

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa


Zmieniamy na


// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 1 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 1 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa


Co zrobiłem?

- Włączyłem forsowanie kamery, można patrzeć tylko z oczu gracza
- Oraz włączyłem że gracz może patrzeć tylko na swoich

- Jeszcze ciekawe jest np zrobienie zamiast gramy do jakiej ilości rund to do jakiej ilości przewagi np gramy do 5 punktów przewagi nad drużyną czyli np jest 1:1 gramy!! jest 1:6 tt wygrywa! i zmienia się mapa ;]

"mp_winlimit 0" to jest ta opcja ;]

I oczywiście do pobrania :-)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#232406 SerwMenu v1.0

Napisane przez Amito w 02.04.2011 12:38

Dołączona grafika
Plugin ten został napisany przeze mnie.
Dzięki temu pluginowi na serwerze zostaje dodana możliwość szybkiego przejścia na inny serwer, poprzez komendę.

Dołączona grafika
/serwer
/server
/serwery
/servery
/serw
/serv
Komendy działają na SaY, jak i na SaY_TeaM.

Dołączona grafika
Standardowa.
Dołączona grafika
Dodawanie serwerów do menu znajduje się w pliku SerwMenu.sma
1. new menu = menu_create("Menu Serwerow cs-xxx.pl: ", "SerwMenu")
Gdzie: Menu Serwerow cs-xxx.pl: to tytuł menu.

2. menu_additem(menu, "cs-xxx.pl [FFA]", "1", 0)
Gdzie: cs-xxx.pl [FFA] to nazwa pierwszego serwera. ITD.

3. case 1:{
client_cmd(id, "Connect 11.22.33.44:27015")

Gdzie: 11.22.33.44:27015 to ip pierwszego serwera. ITD.

Dołączona grafika
załącznik.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#227328 Bullet Damage (Ulepszony, poprawiony, zmiana kolorów, DHUD)

Napisane przez Droso w 19.03.2011 22:36

opis
Autor: bboygrun

Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.
Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD "HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,
widzisz kogoś uderzenia na specie

Kolory:
Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD*
Atakujący zielony* HUD/DHUD*
Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD*

*Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD (DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.

cvary
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u Bullet_Show_Mode
- 0 : Circle ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 1 : Vertical ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 2 : Horizontal ---> ImageShack� - Online Photo and Video Hosting
- 3 : Arch of circle ---> http://img855.images...rclevictime.jpg


@edycja
Nowa wersja 13 sierpnia 2011:
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)

instalacja
Standardowa.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 28


#20274 Simple Redirection

Napisane przez MafiaDL w 20.10.2008 14:04

amx_rd_maxplayers 0
amx_rd_server ......
amx_rd_serverport ......
amx_rd_serverpw .......


takie dalem do serwer.cfg
i mi nie dziala;/;/
tam wszystko podalem dobrze,pisze ze zle haslo ;/;/


dodaj do amxx.cfg

i podaj dokladne dane co wpisales a nie jakies. ...........
  • +
  • -
  • 1


#8100 xREDIRECT [UPDATE 09-02-2011]

Napisane przez MafiaDL w 13.06.2008 20:09

o cholera Nice.....
  • +
  • -
  • 4


#49285 Galileo - System zarządzania map

Napisane przez naXe w 14.03.2009 20:17

Jest to alternatywa dla tak popularnego DMM którego używają wszystkie serwery.
Oto kilka jego opcji:

* Możliwe "rock the vote".
* Nominacje map wazne przez dwa Voty.
* Wyłąnczanie Vota jeśli mapa osiągnie 50% głosów..
* Większa waga głosu admina.
* Unikalny mapcykl kiedy serwer jest pusty.

KOMENDY SERWERA

gal_startvote [-nochange]

Wymusza głosowanie na rozpoczęciu i mapa się zmieni po ustaleniu następnej mapy.
Jeżeli argument "-nochange" został użyty, mapa nie zmieni się poprzez Galileo, co jest przydatne
kiedy posiadasz inny plugin do zmiany map.

gal_createmapfile nazwapliku

Tworzy spis map jakie masz w folderze maps
Plik będzie w folderze .\configs\galileo


Komendy gracza

say nextmap

Wyświetla wszystkim graczom następną graną mapę.
Zastępuje to podstawową komendę w AMXX

Kiedy używane jest głosowanie na koniec mapy (CVAR "gal_endofmapvote" ustawiony na 1),
to komenda zwróci napis "[jeszcze nie glosowano]" jeżeli głosowanie się nie odbyło i "[glosowanie w toku]" po rozpoczęciu głosowania.
Kiedy mapa zostanie ustalona, komenda zwróci napis z następną mapą

say currentmap

Wyświetla wszystkim graczom nazwę aktualnej mapy.


Komendy gracza jeżeli dany CVAR jest ustawiony

say recentmaps

Wyświetla listę najczęściej granych map.

Wymagany jest CVAR "gal_banrecent" ustawiony na wartość wyższą niż 0

say rockthevote | say rtv | say rocktheanythingvote

Rejestruje prośby graczy o głosowanie i zmianę mapy.
Gracze zostaną poinformowani ile osób potrzeba jeszcze
do rozpoczęcia wymuszenia mapy (głosowania)

Wymagany CVAR "gal_rtv_commands" ustawiony na odpowiednią wartość

say nominations | say noms

Wyświetla listę nominowanych map

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say nominate partialMapName | say nom partialMapName

Możliwość nominowania mapy znając jej kawałek nazwy

Po wpisaniu wyświetla się menu z pasującymi nazwami

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say cancel mapname

Anulowanie nominowanej mapy

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0

say nazwamapy

Jeżeli dana mapa została nominowana, nie nominuje jej drugi raz.
Jeżeli dana mapa nie została nominowana, doda ją do listy nominowanych map

Wymagany CVAR "gal_nom_playerallowance" ustawiony na wartość większą niż 0


Cvary:
amx_extendmap_max 90 //Maksymalny czas jaki mapa może być grana. Jeśli gracze będą wybierać przedłużenie mapy. Tylko do tego czasu będzie to możliwe.

amx_extendmap_step 15 //ile mapa ma być przedłużana jeśli gracze wybiorą ta opcje (w minutach)

gal_cmd_votemap 0 // Jaki powinny działac wzykłe komendy HL dotyczące Vota 1- Wyłączone 0- wyłączone

gal_cmd_listmaps 2 // Jak ma się zachowywać komenda listmaps
// 0 - disable
// 1 - behave normally
// 2 - behave the same as the "gal_listmaps" command (galileo default)
gal_banrecent 3 // Ile map ostatnio granych jest niedozwolonych w Vote


gal_banrecentstyle 1 // jak maja być wyświetlane mapy po wpisaniu recentmaps
// 1 - all maps on one line
// 2 - each map on a separate line

gal_rtv_commands 3 // na jak komenda ma reagować plugin przy rtv
//1- Rockthevote
//2-rtv
//3 dynamiczna

gal_rtv_wait 10
//ile czasu po starcie mapy może być rozpoczęte rtv

gal_rtv_ratio 0.60
//Ile % graczy musi wpisać rtv żeby zostało odpalone.

gal_nom_playerallowance 2 //ile nominacji może zrobić każdy gracz

gal_nom_mapfile mapcycle.txt // skąd maja być wczytywane mapy

gal_nom_prefixes 0
// prefix przy mapie wymagany?

gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.

//Glosowanie rozstrzygające następuje wtedy kiedy żadna z map nie otrzyma 50% w normalnym glosowaniu. Wtedy dawane są dwie z największym %

gal_runoff_enabled 1
//Mozliwe glosowanie rozstrzygające

gal_runoff_duration 15
//po ilu sekundach ma się rozpaczać

gal_vote_weight 1
//Czy ma być większa waga głosu admina?

gal_vote_weightflags y
//Flaga z jaka admin ma większy głos (dowolna)

gal_endonround 1
//Ma czekać do skończenia rundy ze zmianą mapy?

gal_vote_showstatus 1
// postęp głosowania ma być pokazywany gracza?
//0-nigdy
//1- po zagłosowaniu
//2- zawsze

gal_vote_showstatustype 2
//Jak ma być to przedstawiane gracza
//1- liczba
//2- procenty na mapie


gal_srv_start 3
// jeśli serwer się zrestartuje lub będzie miał krasza jak ma reagować plugin
//0- nic nie robi
//1- zmienia mapę na ta przed restartem
//2- zmienia mapę na ta która powinna być wybrana
//3- robi Vote
//4- zmienia na jedna z nominowanych

gal_endofmapvote 1

gal_listmaps_paginate 10 // ile map na stronie ma być pokazywanych po użyciu gal_listmaps

gal_vote_mapchoices 5
//Ile map ma być dawanych do vote

gal_vote_duration 15 // ile sekund powinien trwać vote

gal_vote_mapfile mapcycle.txt // skąd ma pobierać mapy

gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0

gal_vote_announcechoice 1 //pokazuje jaka mapę wybrał gracz?
//1- tak
//0- Nie

gal_emptyserver_wait 0
// ile sekund ma czekać zanim uruchomi emptyserwer mapcykle,

gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
// Plik z którego czyta empty serwer mapcyke

gal_sounds_mute 0
// wycisza dane dźwięki
// 1 - "get ready to choose a map"
// 2 - "7", "6", "5", "4", "3", "2", "1"
// 4 - "time to choose"
// 8 - "runoff voting is required"
Cvary dopisz do amxx.cfg

INSTALACJA
Foldery plugins, scripting, data, configs do cstrike/addons/amxmodx/

Wyłączyć mapchooser.amxx i nextmap.amxx

Change Log
AlliedModders - View Single Post - Galileo 1.1.290 (a feature rich map voting plugin)

Załączone pliki




#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]

Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45

Autoresponder/Advertiser

Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Dołączona grafika

Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx

Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod X
taki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say

[uwaga="Abes Mapper"]

Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL

[you]

Dołączona grafika

Proszę moda o dodanie do 1 posta.


Załączony plik  ad_manager.amxx   16 KB  1392 Ilość pobrań

Załączony plik  ad_manager.sma   9,06 KB  5614 Ilość pobrań
  ad_manager.amxx
[/uwaga]

Załączone pliki




#140582 Modele HLTV na serwerze (bez podmiany modeli u gracza)

Napisane przez Seba w 01.06.2010 22:42

Plugin tworzy efekt "modeli HLTV" przy przełączaniu broni, znany podczas oglądania meczy na HLTV - tj. bez animacji.

Załączone pliki




#222868 [Wszystkie Mody] win and lose teams sound

Napisane przez Daku w 07.03.2011 21:57

Ja osobiście nic w tym ciekawego nie widzę.
Może byłby lepszy efekt kiedy odgrywane dźwięki byłby dużo lepsze.

A dla mnie to zwykły roundsound i nic więcej.


Następny użytkownik nie wie dlaczego został stworzony plugin nie potraficie czytać ze zrozumieniem -.-

jak grales w cod'a to wiesz że jak przegrasz lub wygrasz to masz inne dźwięki w teamach i to spełnia ten plugin -.-
  • +
  • -
  • 1


#222700 [Wszystkie Mody] win and lose teams sound

Napisane przez Daku w 07.03.2011 16:08

plugin nie został stworzony wyłącznie dla COD'a działa wyśmienicie na każdym innym :P

a co do plików tam ich nie ma jest tylko przykład w 2 plikach ini :P
  • +
  • -
  • 1


#222688 [Wszystkie Mody] win and lose teams sound

Napisane przez Daku w 07.03.2011 15:36

Nareszcie jakaś pochwała :D
  • +
  • -
  • 1