Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

omom - zdjęcie

omom

Rejestracja: 20.03.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.04.2016 22:45
-----

#723295 Problem z modelem

Napisane przez grankee w 23.03.2016 15:39

Po przepatrzeniu kodów uważam, że coś przeoczyłem. Jeżeli granat jest używany przez mod painball i ten mod ustawia model pewnie na jakąś kulkę to po co podmieniasz go jeszcze innym pluginem? Jeśli jednak musisz to podmień model w pluginie painballnade a nie przez ghw i problem z bani. Zrobisz to w tej funkcji

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbnade.mdl");//tutaj
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbnade.mdl");// i tutaj
	}
}


  • +
  • -
  • 1


#723246 [KOSZ] Edycja hudu

Napisane przez Mychu w 22.03.2016 17:42

Masz sprawdź czy działa bo u mnie wszystko dobrze chodzi 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1