Po przepatrzeniu kodów uważam, że coś przeoczyłem. Jeżeli granat jest używany przez mod painball i ten mod ustawia model pewnie na jakąś kulkę to po co podmieniasz go jeszcze innym pluginem? Jeśli jednak musisz to podmień model w pluginie painballnade a nie przez ghw i problem z bani. Zrobisz to w tej funkcji
public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_pbnade.mdl");//tutaj
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_pbnade.mdl");// i tutaj
	}
}
						

 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
			
 Moja zawartość
    Moja zawartość Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
 Napisane przez
 Napisane przez 

 Napisane przez
 Napisane przez 
 hud.amxx
  hud.amxx