Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

eMne - zdjęcie

eMne

Rejestracja: 15.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2016 14:58
-----

#720994 Jak ustawić minimalna liczbę graczy, aby działał exp? Problem z CodMod_Stary

Napisane przez Sniper Elite w 19.02.2016 12:05

Bo się bierzesz za programowanie od złej strony.


  • +
  • -
  • 1


#720878 Jak ustawić minimalna liczbę graczy, aby działał exp? Problem z CodMod_Stary

Napisane przez Sniper Elite w 18.02.2016 00:45

Gdzieś tam w funkcji dającej exp:

new ilosc_graczy = GetClientCount(true), min_graczy = 3;    //od 3 graczy bedzie dawalo exp
if(ilosc_graczy < min_graczy)
{
PrintToChat(client, "\x01\x0B\x01 \x07%s Min ilosc graczy aby przyznawany byl exp to %i", MOD_TAG, min_graczy);
return 0;
}
//daj exp

 


  • +
  • -
  • 1


#720829 Kit Defuse dla każdego

Napisane przez Kowalsky w 17.02.2016 16:45

Cvar:

mp_defuser_allocation "2"

Jak przydzielać defuse dla CT na początku rundy

  • 0=nikt
  • 1=losowo
  • 2=każdy

  • +
  • -
  • 1


#708839 CodMod_Stary - W pelni odwzorowany cod do CS:GO

Napisane przez Linux' w 07.08.2015 18:47

opis

 

Z powodu braku czasu na zajmowanie sie wlasnym serwerem oraz checi niesienia pomocy innym postanowilem opublikowac za darmo wpelni odwzorowany silnik starego coda z cs 1.6. Ogolna zasada jest taka sama, wszystko modyfikujemy w jednym notatniku co jest glowna zaleta tego coda. Wkrotce postaram sie zamiescic kilka poradnikow z dokladna informacja jak modyfikowac klasy, itemy itp itd. Poza tym mam jeszcze pare nowosci ktorych nie ma w silniku wiec tez planuje wrzucic :).

 

- Silnik nie posiada cvarow, nigdy ich nie lubilem wiec nie wstawialem. Wszystkie zmiany wprowadza sie na poczatku w zmiennych.

- W silniku znajduja sie 24 klasy oraz 49 itemow i konto vip, nizej zalaczam opis.

- Za strzelenie przeciwnikowi w glowe odgrywany jest losowy dzwiek + dostajemy dodatkowy exp.

- Od 24 do 6 rano dostajemy doswiadczenie x2 za zabicie strzalem w glowe.

- Dostajemy dodatkowy exp za zabicie gracza.

- Dostajemy dodatkowy exp za podlozenie, rozbrojenie c4 i uratowanie zakladnika (rowniez przez druzyne).

- Dostajemy dodatkowe doswiadczenie za wygranie rundy (rowniez przez druzyne).

- W srodku znajduje sie gotowe CodMenu, Sklepik, NaprawaItemu i to czego tam wam jeszcze potrzeba.

- Nie trzeba bindowac zadnego klawisza komenda. By uzyc umiejetnosci klasy lub itemu nalezy nacisnac E (uzywa sie tylko tych wskazanych). CodMenu wlacza sie standardowo naciskajac klawisz F3.

- Za kazde 10Lv dostajemy punkt ktory mozemy rozdac do inteligencji, zdrowia, obrazen, wytrzymalosci lub kondycji. Ilosc punktow za poziom oczywiscie mozemy zmienic wedle gustu.

 

instalacja

Standardowa.

- Katalog z dzwiekami silnika nalezy wrzucic do sound/.

- By podlaczyc baze mysql pod zapis nalezy dodac do configs/databases.cfg ponizsze dane i uzupelnic (wersja >= 0.6).

"Databases"
{
	"codmod_lvl_sql"
	{
		"driver"	"mysql"
		"host"		""
		"database"	""
		"user"		""
		"pass"		""
	}
}

Opis klas:

Spoiler

 

Opis Itemow:

Spoiler

 

Opis Konta VIP:

Spoiler

 

(08.06.15)

Mala aktualizacja dotyczaca optymalizacji kodu.

 

(19.08.15)

Poprawa zapisu punktow statystyk. Zapisywanie punktow zostalo usuniete co zoptymalizuje troche zapis.

 

(10.09.15)

Optymalizacja kodu (wersja 0.2).

 

(18.09.15)

Optymalizacja kodu i naprawa bledow (wersja 0.4).

 

(30.09.15)

Naprawa bledow, optymalizacja kodu. Usuniecie zapisu sqllite i zastapienie go bezawaryjnym zapisem mysql. Podziekowania dla uzytkownika Sniper Elite za swoj wklad pracy i pomoc w opracowaniu zapisu (wersja 0.6)

 

(06.10.15)

Drobna poprawka dla posiadaczy konta premium, czasem występował problem z jego czytaniem. Zostało to naprawione.

 

Plany na przyszlosc:

- Wkrotce postaram sie zamienic aktualny zapis na mysql tak wiec problemy dotyczace lagow na serwerach hostingowanych przez serwery gier powinny sie skonczyc.

- Planuje ograniczyc ilosc funkcji znajdujacych sie w prethinku, te ktore wymagaja uzycia zostana przeniesione do specjalnej funkcji powolanej do tego tzn cmdplayer. W przyszlosci rowiez planuje calkowicie usunac funkcje prethink i zastapic ja taskiem z petla. Bedzie to owiele optymalniejsze rozwiazanie niz obecne.

 

Zapraszam do testow i oceniania, w razie jakis problemow pisac.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11