Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shezo - zdjęcie

Shezo

Rejestracja: 03.02.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.02.2016 22:37
-----

#721584 Prośba o klasy w tym Rubeer

Napisane przez PomocnyJanusz w 25.02.2016 22:34

Łap parę klas 

 

 

http://speedy.sh/r8M...obie-wiecej.rar

 

 

Liczę na Plusika :)




#721562 Prośba o klasę zamachowiec

Napisane przez PomocnyJanusz w 25.02.2016 19:44

Proszę 

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
 
new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;
 
        
new const nazwa[]   = "Zamachowiec";
new const opis[]    = "Gdy zginie jest auto destrukcja";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
 
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public plugin_precache()
 
{
sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
 
public DeathMsg()
{
new id = read_data(2);
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<=2;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + 200 );
write_coord( iOrigin[2] + 200 );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 );
write_byte( 0 );
write_byte( 10 );
write_byte( 10 );
write_byte( 255 );
write_byte( 255 );
write_byte( 100 );
write_byte( 100 );
write_byte( 128 );
write_byte( 0 );
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
 
for (new i=0; i <=numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}



#721458 Prośba o klasy

Napisane przez PomocnyJanusz w 24.02.2016 16:01

3 klasy :)

 

kleryk,pudzian,straznik

 

 

 

http://www101.zippys...TL8lo/file.html

 

 




#720441 Prośba o klasy

Napisane przez mayday245 w 12.02.2016 20:34

ASSIMOV

gdzie wstawic skin broni:

models/p_asimov.mdl

models/v_asimov.mdl

models/w_asimov.mdl

 

MAJOR

models/w_afka.mdl

models/v_afka.mdl

models/p_afka.mdl

 

 

 

reszta...

 

http://www28.zippysh...bLNki/file.html