Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Tytuuus - zdjęcie

Tytuuus

Rejestracja: 03.01.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.01.2016 17:13
-----

#717459 Broń przy spawnie

Napisane przez Green_Arrow w 03.01.2016 21:09

Prymitywny kod, sprawdź :D

Blokuje wszystko i daje revolver R8

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

public Plugin:myinfo ={
	name = "NoPistol",
	author = "SzYma",
	description = "",
	version = "1.0",
	url = ""
};

public OnPluginStart()
	HookEvent("player_spawn", Event_OnPlayerSpawn);

public Action:Event_OnPlayerSpawn(Handle:event,const String:name[],bool:dontBroadcast)
{
	new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
	CreateTimer(0.3, Timer_NoPistol, client);
	GivePlayerItem(client, "weapon_revolver");
}

public Action:Timer_NoPistol(Handle:timer, any:client)
{
		new weapon = GetPlayerWeaponSlot(client, 1);
		if(IsValidEdict(weapon))
		{
			RemovePlayerItem(client, weapon);
			RemoveEdict(weapon);
		}
}


+.smx w załączniku

 

// Chyba że chodzi ci tylko o ustawienie domyślnej broni:

mp_ct_default_primary "weapon_revolver"
mp_t_default_primary "weapon_revolver"

  • +
  • -
  • 1