jest to radar ktory mozna pobrac z neta oraz moze wystepowac w niektorych instalkach csa np. w twoim
tak czy siak weedcs to jest syf a nie siec wiec uciekaj stamtad jak najszybciej
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napad nie posiada znajomych
Napisane przez Asiap
w 06.03.2016 17:49
Napisane przez Ps^chol ?!
w 06.03.2016 13:33
Napisane przez DarkGL
w 14.02.2016 11:29
Napisane przez Pukawka.pl
w 19.02.2016 12:42
Już tłumaczę o co chodzi.
Jeżeli serwer traci połączenie z bazą danych nawet na 10 sek to amxbans powoduje crash serwera.
Niestety jest to wada tego moda.
System antyddos w ATM nie był w stanie zejść poniżej niż 15 sek z wycięciem ataku ddos ze względy na wielkość ruchu.
Czyli amxbans powodował crash serwera z cs16 z powodu kilku sek. braku połączenia z bazą danych.
Dla tego dzisiaj w nocy od 2:00 do 6:00 spora część naszych serwerów trafiła do specjalnie utworzonego szkieletu na potrzeby serwerów gier.
To rozwiązanie będzie obecnie rozwijane, tak aby objąć wszystkie usługi wrażliwe na niski ping itp, a jednocześnie usługi wysokiego ryzyka jak serwery gier, czy serwery głosowe.
Można włączyć u nas opcje:
- antycrash w zwykłym trybie
- antycrash w trybie paranoid, który pomaga na te pady amxbans z powodu braku połączenia z bazą danych
Tak. Pomagamy. Jeżeli klient nie jest w stanie sobie poradzić z problemem, spokojnie można się umówić np na spotkanie na ts3 i wspólnie z technikiem serwer jest "rozbierany" na części pierwsze i analizowany.
Napisane przez Kowalsky
w 18.02.2016 03:27
Ja bym spróbował na Twoim miejscu wgrać optymalniejszego MetaMODa: http://metamod-p.sourceforge.net/oraz wersję beta base i cstrike AMXX 1.8.3: http://www.amxmodx.org/snapshots.php
Niby wersje beta ale nigdy nie miałem z nimi problemu, a są wydajniejsze od AMXX w wersji release
Jakbyś jeszcze pokazał zrzut konsoli podczas włączania serwera - od momentu "START" do końca ładowania AMXBans itp.
Napisane przez DarkGL
w 17.02.2016 16:50
aimw konsoli gracza.
//Headshoty mają być zadawane również przez granaty i molotov admin_aim_blast 0 //Headshoty mają być zadawane również przez nóż admin_aim_knife 0
Napisane przez DarkGL
w 16.02.2016 13:49
Napisane przez WCM3
w 01.02.2016 21:30
Napisane przez XXL
w 08.02.2016 20:48
Napisane przez Split
w 10.07.2014 22:05
Witam, jak wiadomo loading sound nie działał poprawnie z roundsoundem więc daje wam działający plugin ale inną wersję. Starą, którą sam ją pisałem, wiem że mało roboty ale jeżeli ktoś chce mieć roundsoundy + loading to proszę owy plugin
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Muzyka podczas wchodzenia na serwer" #define VERSION "1.0.0 beta" #define AUTHOR "eSkill" new const sound[] = "sound/misc/eSkill.mp3" public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public client_connect(id) client_cmd(id,"mp3 play %s",sound) public plugin_precache() precache_generic(sound)
Napisane przez DarkGL
w 06.02.2015 12:45
[cvary]Efekt:
[inne]Efekt:
[komendy_admina]Efekt:
[opis]Efekt:
[instalacja]Efekt:
[screenshot]Efekt:
[wymagania]Efekt:
[download]Efekt:
[komendy]Efekt
[konfiguracja]Efekt
Napisane przez White
w 31.12.2015 19:04
Napisane przez White
w 31.12.2015 16:40
Napisane przez White
w 31.12.2015 11:48
Napisane przez Cypis'
w 16.09.2012 21:39
jail_pilka - pokazuje menu do stworzenia piłki
say /ball - to samo co jail_pilka
say /reset - resetuje piłke na swoją pozycje