Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 09:58
*****

#777833 Money i HP w tabeli

Napisane przez Robiin w 06.01.2024 17:30

Nie zrobisz czegoś takiego pluginem, bo od strony programistycznej nie mamy dostępu do informacji w tabeli, z pominięciem fragów i deadów. Wszystko jest ustalane w silniku gry, my jedynie możemy pozmieniać sobie cyferki.


  • +
  • -
  • 1


#777597 Sound bomb

Napisane przez Robiin w 31.10.2023 18:28

Korzystając z moich zdolności hakerskich znalazłem dla ciebie plugin. Wtajemniczę cię w sekret moich zdolności. Wykorzystałem do tego narzędzie stworzone przez naukowców z NASA, specjalnie dla mnie, nazywa się "Google":

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#777572 [ROZWIĄZANE] Problem z odczytywaniem adresu IP gracza z bazy danych (SQL)

Napisane przez Robiin w 22.10.2023 19:41


Kiedy tworze zmienną adres_ip[33]

 

Zamiast tego potrzebujesz dwuwymiarową tablicę: adres_ip[33][33] - jeden wymiar na id gracza, drugi na ip.

Wtedy to:


adres_ip[id] = SQL_ReadResult(Query, 3);

zamieniasz na to:

SQL_ReadResult(Query, 3, adres_ip[id], charsmax(adres_ip[]));

Aktualnie próbujesz zapisać ip jako int, co jest bezsensowne.


  • +
  • -
  • 1


#777556 FL_DUCKING nie wychwytuje tego co chce

Napisane przez Robiin w 19.10.2023 17:46

Za słowa pokroju "relewantny" powinieneś kumpel dostać klapsa od kolegi.

 

Z zombie plague 4.3:

// Get whether the victim is in a crouch state
static ducking
ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND)

// Zombie knockback when ducking disabled
if (ducking && get_pcvar_float(cvar_knockbackducking) == 0.0)
	return HAM_IGNORED;

W evencie:

RegisterHamFromEntity(Ham_TraceAttack, id, "fw_TraceAttack")
public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)

A na przykład leap zombie (w tym samym silniku) jest sprawdzany w prethinku przez pobranie przycisków (IN_DUCK)


  • +
  • -
  • 1


#777519 MISJE I ZWIERZAKI SMIGUEL

Napisane przez Robiin w 07.10.2023 14:39

Autorstwa Smiguel, to muszą być dobre. **** tam, że gość edytował tylko jedną linijkę - autora - ale jak coś to Smiguela misje są panowie. Żałosne do tego poziomu, że powinny się bany posypać :)


  • +
  • -
  • 2


#777479 Nowa opcja w temacie

Napisane przez Robiin w 27.09.2023 19:23

Imo amxx powinien zostać jaki jest.

Osobiście chętniej wrócilbym na stronę, która ma gorszej jakości zawartość, ale pozwoli mi skorzystać z zasobów bez konieczności rejestracji, niż z takiej, która miałaby lepszy content za ścianą wymogu konta.

Jak czasem czegoś szukam i widzę, że jest temat na stronie, która wywala ci 5 popupów o konieczności rejestracji, to prędzej pójdę do biblioteki i poszukam książki, niż założę konto dla danego artykułu.

 

Jedyny argument "za", jaki ma dla mnie sens to fakt, że rejestracja w dzisiejszych standardach to powinno być jedno kliknięcie (np. rejestracja kontem google).

 

Możliwość pobierania plików po plusowaniu brzmi fatalnie, tym bardziej, że patrząc na popularne tematy, zazwyczaj są one adekwatnie oceniane


  • +
  • -
  • 3


#777281 Nowy bans pod 1.6

Napisane przez Robiin w 13.09.2023 19:31

Nikomu niepotrzebne 


  • +
  • -
  • 2


#777214 Plugin brak CT, brak TT

Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:05


To nie zadziała

 

Bo?


  • +
  • -
  • 3


#777213 Panel muzyk

Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:04


To nie ma prawa zadziałać. 

 

Bo?


  • +
  • -
  • 2


#777200 Dziwne błędy, diablo mod

Napisane przez Robiin w 27.08.2023 17:00

Istnieje zmienna globalna 'button', co koliduje z 'button' na linijce 1263. Przerób tą zmienną w CmdStart na coś innego, na przykład 'localButton', z użyciem get_user_button.


  • +
  • -
  • 1


#777190 Dziwne błędy, diablo mod

Napisane przez Robiin w 26.08.2023 22:44

Każde "[]" to kolejny wymiar tablicy. Napis jest tablicą. Przechowujesz tablicę napisów - czyli dwa wymiary. Określanie wielkości tablicy odgórnie jest zbędne, jeśli nie jest wykorzystywane później do niczego innego - jeśli jest, to po prostu popraw "[ILE_KLAS]" na "[ILE_KLAS + 1]" (bo zakładam, że rozmiar się nie zgadza przez to, że masz tam jeszcze "Brak").

 

Więc

new Race[ILE_KLAS + 1][] = { "Brak", "Czarodziej", "Druid", "Paladyn", "Zabojca", "Nekromanta", "Wojownik", "Ninja", "Lowca"} 

lub

new Race[][] = { "Brak", "Czarodziej", "Druid", "Paladyn", "Zabojca", "Nekromanta", "Wojownik", "Ninja", "Lowca"} 

  • +
  • -
  • 1


#777181 Dziwne błędy, diablo mod

Napisane przez Robiin w 24.08.2023 18:31

Bo wciąż źle używasz funkcji format. Przeczytaj co jest napisane, policz do 4 i dopiero pisz kod - inaczej jesteś w błędnym kole.


  • +
  • -
  • 1


#776880 Szukam kodu na topke

Napisane przez Robiin w 01.06.2023 12:19

Fajny kod. Na pewno długo ci zajęło jego napisanie :)


  • +
  • -
  • 1


#776871 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji

Napisane przez Robiin w 30.05.2023 15:57

Proponowałbym zrobić jakiś config do tego. Przykładowy syntax:

m4a1:
    head: 50.0
    generic: 25.0
    chest: 20.0
    stomach: 20.0
    left_arm: 15.0
    right_arm: 15.0
    left_leg: 15.0
    right_leg: 15.0
    shield: 0.0

I potem względem tego wybierać damage. W ten sposób masz ładną i przejrzystą konfigurację i nie musisz rekompilować pluginu za każdym razem kiedy chcesz zmienić którąś z wartości.

Dodatkowo, jeśli używasz amxxa >= 1.9, to IsPlayer może użyć stałej dostępnej we wszystkich pluginach, które używają include "amxmodx" (czyli w praktycznie każdym); MAX_PLAYERS:

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX_PLAYERS)

Reszta wygląda solidnie, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałem coś w amxxie, więc mogę po prostu krzywo patrzeć


  • +
  • -
  • 2


#776864 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji

Napisane przez Robiin w 28.05.2023 19:04

Czym są te floaty w hit_area?

Generalnie zamiast robić switcha to pewnie dałoby radę zrobić to z jednym ifem:

if(bitsDamageType & DMG_BULLET && get_pdata_int(id, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER) != get_pdata_int(iAttacker, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER))
    SetHamParamFloat(4, hit_area[hitbox][id_based_on_weapon_id]);

Zakładając, że id_based_on_weapon_id będzie jakoś sensownie wyznaczany.

No i jeszcze kwestia HE, bo tam pewnie jest DMG_* inne, więc nie złapałby go if.


  • +
  • -
  • 1