Nie zrobisz czegoś takiego pluginem, bo od strony programistycznej nie mamy dostępu do informacji w tabeli, z pominięciem fragów i deadów. Wszystko jest ustalane w silniku gry, my jedynie możemy pozmieniać sobie cyferki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Robiin
Rejestracja: 26.12.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 09:58
Statystyki
- Grupa: Support Team
- Całość postów: 2 043
- Odwiedzin: 92 794
- Tytuł: Godlike
- Wiek: 24 lat
- Urodziny: Luty 4, 2000
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wrocław
-
Zainteresowania
Horrory, poligrafia
#777833 Money i HP w tabeli
Napisane przez Robiin w 06.01.2024 17:30
#777597 Sound bomb
Napisane przez Robiin w 31.10.2023 18:28
#777572 [ROZWIĄZANE] Problem z odczytywaniem adresu IP gracza z bazy danych (SQL)
Napisane przez Robiin w 22.10.2023 19:41
Kiedy tworze zmienną adres_ip[33]
Zamiast tego potrzebujesz dwuwymiarową tablicę: adres_ip[33][33] - jeden wymiar na id gracza, drugi na ip.
Wtedy to:
adres_ip[id] = SQL_ReadResult(Query, 3);
zamieniasz na to:
SQL_ReadResult(Query, 3, adres_ip[id], charsmax(adres_ip[]));
Aktualnie próbujesz zapisać ip jako int, co jest bezsensowne.
#777556 FL_DUCKING nie wychwytuje tego co chce
Napisane przez Robiin w 19.10.2023 17:46
Za słowa pokroju "relewantny" powinieneś kumpel dostać klapsa od kolegi.
Z zombie plague 4.3:
// Get whether the victim is in a crouch state static ducking ducking = pev(victim, pev_flags) & (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) == (FL_DUCKING | FL_ONGROUND) // Zombie knockback when ducking disabled if (ducking && get_pcvar_float(cvar_knockbackducking) == 0.0) return HAM_IGNORED;
W evencie:
RegisterHamFromEntity(Ham_TraceAttack, id, "fw_TraceAttack")
public fw_TraceAttack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damage_type)
A na przykład leap zombie (w tym samym silniku) jest sprawdzany w prethinku przez pobranie przycisków (IN_DUCK)
#777519 MISJE I ZWIERZAKI SMIGUEL
Napisane przez Robiin w 07.10.2023 14:39
#777479 Nowa opcja w temacie
Napisane przez Robiin w 27.09.2023 19:23
Imo amxx powinien zostać jaki jest.
Osobiście chętniej wrócilbym na stronę, która ma gorszej jakości zawartość, ale pozwoli mi skorzystać z zasobów bez konieczności rejestracji, niż z takiej, która miałaby lepszy content za ścianą wymogu konta.
Jak czasem czegoś szukam i widzę, że jest temat na stronie, która wywala ci 5 popupów o konieczności rejestracji, to prędzej pójdę do biblioteki i poszukam książki, niż założę konto dla danego artykułu.
Jedyny argument "za", jaki ma dla mnie sens to fakt, że rejestracja w dzisiejszych standardach to powinno być jedno kliknięcie (np. rejestracja kontem google).
Możliwość pobierania plików po plusowaniu brzmi fatalnie, tym bardziej, że patrząc na popularne tematy, zazwyczaj są one adekwatnie oceniane
#777281 Nowy bans pod 1.6
Napisane przez Robiin w 13.09.2023 19:31
#777214 Plugin brak CT, brak TT
Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:05
#777213 Panel muzyk
Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:04
#777200 Dziwne błędy, diablo mod
Napisane przez Robiin w 27.08.2023 17:00
Istnieje zmienna globalna 'button', co koliduje z 'button' na linijce 1263. Przerób tą zmienną w CmdStart na coś innego, na przykład 'localButton', z użyciem get_user_button.
#777190 Dziwne błędy, diablo mod
Napisane przez Robiin w 26.08.2023 22:44
Każde "[]" to kolejny wymiar tablicy. Napis jest tablicą. Przechowujesz tablicę napisów - czyli dwa wymiary. Określanie wielkości tablicy odgórnie jest zbędne, jeśli nie jest wykorzystywane później do niczego innego - jeśli jest, to po prostu popraw "[ILE_KLAS]" na "[ILE_KLAS + 1]" (bo zakładam, że rozmiar się nie zgadza przez to, że masz tam jeszcze "Brak").
Więc
new Race[ILE_KLAS + 1][] = { "Brak", "Czarodziej", "Druid", "Paladyn", "Zabojca", "Nekromanta", "Wojownik", "Ninja", "Lowca"}
lub
new Race[][] = { "Brak", "Czarodziej", "Druid", "Paladyn", "Zabojca", "Nekromanta", "Wojownik", "Ninja", "Lowca"}
#777181 Dziwne błędy, diablo mod
Napisane przez Robiin w 24.08.2023 18:31
#776880 Szukam kodu na topke
Napisane przez Robiin w 01.06.2023 12:19
#776871 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji
Napisane przez Robiin w 30.05.2023 15:57
Proponowałbym zrobić jakiś config do tego. Przykładowy syntax:
m4a1: head: 50.0 generic: 25.0 chest: 20.0 stomach: 20.0 left_arm: 15.0 right_arm: 15.0 left_leg: 15.0 right_leg: 15.0 shield: 0.0
I potem względem tego wybierać damage. W ten sposób masz ładną i przejrzystą konfigurację i nie musisz rekompilować pluginu za każdym razem kiedy chcesz zmienić którąś z wartości.
Dodatkowo, jeśli używasz amxxa >= 1.9, to IsPlayer może użyć stałej dostępnej we wszystkich pluginach, które używają include "amxmodx" (czyli w praktycznie każdym); MAX_PLAYERS:
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX_PLAYERS)
Reszta wygląda solidnie, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałem coś w amxxie, więc mogę po prostu krzywo patrzeć
#776864 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji
Napisane przez Robiin w 28.05.2023 19:04
Czym są te floaty w hit_area?
Generalnie zamiast robić switcha to pewnie dałoby radę zrobić to z jednym ifem:
if(bitsDamageType & DMG_BULLET && get_pdata_int(id, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER) != get_pdata_int(iAttacker, m_iTeam, XTRA_OFS_PLAYER)) SetHamParamFloat(4, hit_area[hitbox][id_based_on_weapon_id]);
Zakładając, że id_based_on_weapon_id będzie jakoś sensownie wyznaczany.
No i jeszcze kwestia HE, bo tam pewnie jest DMG_* inne, więc nie złapałby go if.
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Robiin
- Regulamin