Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSiorr - zdjęcie

aSiorr

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Dostępny Ostatnio: 16 minut temu
-----

#759177 Voice Manager

Napisane przez aSiorr on 14.05.2019 19:49


Jeśli masz bardziej niezawodny mechanizm oznaczania graczy jako zmutowanych, możesz się pochwalić.

 

Wszyscy skrypterzy amxxa chętnie zobaczą sposób na indentyfikowanie gracza bez ryzyka nakładania się danych lub ich zmiany. Ci od revemu też, Ci z setti też  :lol:


  • +
  • -
  • 1


#759131 Poszukuję ludzi do nowego projektu.

Napisane przez aSiorr on 11.05.2019 20:35

Cskomandosi? To fajnie, bo sam tam byłem administratorem ;)
  • +
  • -
  • 2


#759097 Poszukuję ludzi do nowego projektu.

Napisane przez aSiorr on 09.05.2019 09:44

Warto byłoby opisać to nieco bardziej, najlepiej popierając wypowiedzi, chociażby nazwą sieci, która prowadziłeś.

 


Nie jesteś pełnoletni? Nie zawracaj mi gitary.

 

Podejście nieodpowiednie, zważywszy na fakt, że zdecydowana większość osób wciąż grających to gracze młodzi, ewentualnie wyrywkowo starzy wyjadacze. Ja również jestem młody, często bawiąc się w sieci byłem niedoceniany a jednak dałem radę.


  • +
  • -
  • 6


#759034 dodanie statystyk do startowego motd

Napisane przez aSiorr on 04.05.2019 12:06

Nie słuchaj tutaj każdego, lepiej samemu sprawdzić.

 

Usuwanie początkowego motd:

Spoiler

 

Zamiana na własne motd:

Spoiler

 

Niestety o formatowanie zawartości motd będziesz musiał poprosić kogoś innego.


  • +
  • -
  • 4


#759019 poszukuje ktoś Jakiegoś Administratora na forum?

Napisane przez aSiorr on 03.05.2019 20:20

https://amxx.pl/topi...ce/#entry758665

 

Panu podziękujemy. Proszę samodzielnie wyciągnąć wnioski.


  • +
  • -
  • 3


#758922 Sprzedam Paczka ZM Mod Unikat

Napisane przez aSiorr on 29.04.2019 19:54

Czyli nic nowego. Paczka snajpera, gunxpmod, silver/gold/diamond bronie, te same klasy, te same itemy.


  • +
  • -
  • 2


#758790 Poszukuje Ludzi oraz Serwerów

Napisane przez aSiorr on 23.04.2019 16:22

Panowie, jak chcecie się bawić w "kto powie więcej" to nie tutaj. To miejsce jest przeznaczone do wystawiania opinii, reklamowania sieci i szukania ekipy.

xtreme to co piszesz świadczy źle o tobie.
klimbic załatw resztę na pw.
  • +
  • -
  • 3


#758779 [ROZWIĄZANE] Umiejętności dla Gildii.

Napisane przez aSiorr on 23.04.2019 11:07


nie potrzebna.

 

Niepotrzebna

 

 

Funkcja setHealthVariable wywoływana jest przy połączeniu się gracza do serwera. Celem funkcji jest dziedziczenie wartości zmiennej HP od gracza, który wcześniej wartość zmiennej miał ustawioną na > 0. Dosłownie: przy połączeniu się do serwera, skopiuj wartość gracza, który jest w tym samym klanie (więc ma już zaaplikowaną wartość).

 


Co do tego dodawania pkt. to dlatego że funkcjahandleHealthAbility(index) jest wywoływana przy ulepszeniu. Musiałbyś ją wywoływać np. przy połączeniu z serwerem ale musiałbyś zmienić lekko jej działanie bo aktualnie przy każdym połączeniu gracz by miał dodawane pkt. Musiałbyś zamiast HP[i/id]++; zrobić HP[i/id] = poziom_statystyki.

 

 

Nie, funkcja jest wywoływana w momencie ulepszenia. Ulepszenia następują pojedyńczo, tak więc inkrementuję zmienną HP liderowi, po czym aktualizuję wartość dla reszty podłączonych członków klanu. Reszta graczy, którzy przychodzą na serwer w momencie, w którym nie ma od kogo zaczerpnąć HP (czyli nie ma innego członka klanu) powinny mieć wczytaną wartość HP z nvaulta, do którego dane są zapisane przy zmianie mapy.

 


  • +
  • -
  • 1


#758748 [ROZWIĄZANE] Umiejętności dla Gildii.

Napisane przez aSiorr on 20.04.2019 20:19

format( gForm, sizeof( gForm ), "Czy na pewno chcesz %s?", iLider[ id ] == 1 ? "usunac gildie" : "odejsc z gildii" )

Na pewno osobno.

 

Kod wygląda tragicznie.

 

Nie działa, bo inkrementujesz zmienną HP tylko dla danego id, w tym przypadku lidera, dlatego tylko jemu to działa. Należy zrobić pętlę dla wszystkich graczy na serwerze, sprawdzić czy jego gildia == gildia lidera, po czym inkrementować zmienną HP także im. Dodatkowo trzeba jakoś zająć się graczami, którzy dołączą do gry po zwiększeniu umiejętności.

case 1:
{
	if((get_pcvar_num(potrzebneM1)*(HP[id]+1)) > PobierzEXPKlanu( szNazwaKlanuGracza[ id ] )){
		Um_HP(id);
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	UstawEXPKlanu( szNazwaKlanuGracza[ id ], PobierzEXPKlanu( szNazwaKlanuGracza[ id ] ) - get_pcvar_num(potrzebneM1)*(HP[id]+1))
	HP[id]++;
	handleHealthAbility(id);
	Um_HP(id);
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
handleHealthAbility(index)
{
	#define ForPlayers(%1) for(new %1 = 1; %1 <= 32; %1++)

	ForPlayers(i)
	{
		if(!is_user_connected(i) || i == index || !equal(szNazwaKlanuGracza[i], szNazwaKlanuGracza[index]))
		{
			continue;
		}

		HP[i]++;
	}
}
public client_connect( id ){
	get_user_name( id, szUserName[ id ], sizeof( szUserName ) )
	copy( szNazwaKlanuGracza[ id ], sizeof( szNazwaKlanuGracza[ ] ), "" )
	iLider[ id ] = 0
	HP[id] = 0
	Oslepienie[id] = 0
	ExpGXP[id] = 0
	WczytajDane( id )
	setHealthVariable(id);
}
setHealthVariable(index)
{
	#define ForPlayers(%1) for(new %1 = 1; %1 <= 32; %1++)

	ForPlayers(i)
	{
		if(!is_user_connected(i) || i == index || !equal(szNazwaKlanuGracza[i], szNazwaKlanuGracza[index]) || !HP[i])
		{
			continue;
		}

		HP[index] = HP[i];

		break;
	}
}

Nie testowalem, nie kompilowałem.


  • +
  • -
  • 1


#758734 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez aSiorr on 20.04.2019 13:24

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#758729 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez aSiorr on 20.04.2019 12:16

Możesz po prostu zmuszać gracza do wpisania rcona jednorazowo na mapę, żeby nadać mu dostęp do menu. Kod pisałem na szybko i pod AMXX 1.9, więc u Ciebie może się nie kompilować. Pytanie tylko czy o to Ci chodzi:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#758715 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez aSiorr on 20.04.2019 10:23

Bazując na kodzie:

Spoiler

 

Jego output w mojej konsoli:

] rcon_password 
"rcon_password" is ""
] rcon_password 123
] rc
Comparing: (userPassword: ) to (rconPassword: abc)
Password invalid
] rcon_password abc
] rc
Comparing: (userPassword: ) to (rconPassword: abc)
Password invalid

Problemem tutaj są dane, jakie możemy pobrać za pomocą get_user_info, które bazuje na komendzie "setinfo". Domyślnie są to wszystkie komendy, które możemy ustawić przez "setinfo key value", wszystkim znane "setinfo _pw password" jest jedną z tych komend. Przykładowa lista to:

] setinfo
_cl_autowepswitch   0
bottomcolor         0
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
model               arctic
topcolor            0
_vgui_menus         0
_ah                 0
_pw                 tutaj_nasze_haslo
cl_updaterate       100
name                aSior
rate                25000
password            pass 

Dlatego właśnie nie pobierzesz tym natywem takich danych jak rcon_password bez wcześniejszego ich ustawiania. Zmienia się oblicze sytuacji, kiedy gracz zamiast "rcon_password pass" wpisze "setinfo rcon_password pass" - wtedy zadziała to tak:

] setinfo rcon_password abc
] rc
Comparing: (userPassword: abc) to (rconPassword: abc)
Password valid.
] setinfo
_cl_autowepswitch   0
bottomcolor         0
cl_dlmax            512
cl_lc               1
cl_lw               1
model               arctic
topcolor            0
_vgui_menus         0
_ah                 0
_pw                 tutaj_nasze_haslo
cl_updaterate       100
name                aSior
rate                25000
password            pass
rcon_password       abc 

Na ten moment nie dam Ci sposobu, jakiego mógłbyś użyć ale powiem Ci, że jest możliwe, żeby wyciągnąć te dane od gracza.


  • +
  • -
  • 1


#758712 Czy da się odblokować funkcje po wpisaniu hasła rcon?

Napisane przez aSiorr on 19.04.2019 20:26

Kiedy wywołujesz rconMatch? Pamiętaj, że client_cmd nie zawsze zadziała.


  • +
  • -
  • 1


#758668 Szukam Technika na serwer [ZOMBIE ESCAPE] [ZAPŁACE!]

Napisane przez aSiorr on 16.04.2019 18:19

Tak


  • +
  • -
  • 1


#758615 Top15 nie zapisuje graczy.

Napisane przez aSiorr on 14.04.2019 16:37

Po 1. przestańcie wrzucać kody z danymi do bazy.

Po 2. Masz ' w nicku, albo jakoś dostał się tam ', więc polecenie wysłane do MySQL'a było złe, bo skończyło się za wcześnie, działanie podobne do sql injection.

Nie usuwaj autora, bo na przykład mi dużo mówi to o kodzie; niektóre rzeczy mogę przewidzieć, że zrobił dobrze etc.


  • +
  • -
  • 1