Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 22:32
-----

Moje tematy

Tablice wielowymiarowe

12.04.2017 00:26

Cześć, chciałbym stworzyć tablicę trójwymiarową; przechowującą nazwę rangi, właściciela rangi (id) oraz identyfikator rangi.

Jak określić w kodzie po kolei każdą z wymienionych opcji tak, żeby przy formatowaniu przez %s można było zwrócić poszczególną z nich, np.

	format(nazwamenu, 512, "Twoja ranga: %s", ranga[id][TUTAJ_INDENTYFIKATOR RANGI, NP. 3])
	new menu = menu_create(nazwamenu, "menuhandler");

Dla przykładu 

 

Twoja ranga: Poczatkujacy

 

 

Przy warunkach 

if(ranga[id][index] == 3) format(ranga[id][identyfikator], 32, "Poczatkujacy")

Dodanie barTime do Blasta Survivor (odrzucenie zombie w promieniu x)

07.03.2017 23:04

Cześć, kodzik na blast (odrzucenie zombie w promieniu x):

Spoiler
lub w załączniku.

 

W kodzie jest już stock createBarTime, ale nie za bardzo wiem jak pobrać info, czy dany bar się wykonał czy nie. Chciałbym, żeby przy użyciu (e/+use) ale nie załadowaniu paska, można było użyć tego jeszcze raz (czyli, że jeżeli użyje, ale pasek się nie załaduje, to można użyć jeszcze raz. [Pasek się nie załaduje = gracz puści klawisz E])

 

Tak przy okazji prosiłbym też o zmianę z 1 razu na 2x.

 

Z góry dzięki c:

Zmiana CT w menu

02.03.2017 17:57

Cześć, mam taki kodzik:

Spoiler

 

Ale nie wychodzi mi łączenie go z menu. Mianowicie:

Po wpisaniu /zmiana wszystkim TT odpala się menu, z nickami CT, po wyborze któregoś znich zliczają się głosy ^ po czym kto zdobędzie więcej jest przenoszony do TT.

 

Powyższy kodzik działa dobrze, ale problemem jest łączenie z menu i przenoszenie konkretnego z CT.  Wyżej kod przenosi wszystkich CT do TT.

 

Tak, próbowałem już wzorować się na tym: https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/

Głosowanie na CT

28.02.2017 18:07

Cześć, szukam pluginu (szukam, bo już gdzieś taki widziałem) na głosowanie na wyrzucenie Ct. Działać miałoby to na zasadzie:

Któryś z TT wpisuje /wyrzuć

Wszystkim TT odpala się Menu z nickami CT

Głosowanie (np. tak jak się głosuje na mapki ;))

Wyrzucenie gracza do TT oraz zablokowanie Mu możliwości wejścia do Ct do końca aktualnej mapy.

Poprawne aktualizowanie Bestplayera

23.02.2017 13:51

Cześć,

część kodu

	for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)
	{
		if (g_iKills[i] > g_iKills[bestplayer])
		{
			bestplayer = i;
		}
	}

zwraca id najlepszego gracza pod względem fragów, które są podliczane przy death_msg. Problem pojawia się przy "odświeżaniu"/"pobieraniu" gracza, ponieważ czasami gracz mający 100 fragów nie będzie bestplayerem, a z kolei gracz z liczbą fragów równą 90 nim właśnie zostanie.

 

Problem powinien się rozwiązać po zmianie w składni z

	for(new i=1; i <= g_iMaxPlayers; i++)

na

	for(new i=0; i <= g_iMaxPlayers; i++)

?

Czy to może mieć wpływ na wybór bestplayera? HLTV przyjmuje id 0 przy tej pętli?