Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 20:02
-----

Moje tematy

Zmiana wiadomości HUD między pluginami za pomocą include

17.06.2017 15:37

Próbuję zrobić stały hud "[ - ]", który będzie można zmieniać odpowiednią funkcją w dowolnym pluginie, np. "[ +1 AP ]". Oczywiście do tego potrzebny będzie mi odpowiedni include. Jakiś pomysł jak do tego dojść? Siedzę juz w tym jakiś czas, ale includów dalej nie pojąłem. Pustka w umyśle i zaniżony poziom rozumowania chyba dał siwe znaki  :facepalm2:  :facepalm:

Wadliwe kości ram

29.05.2017 06:46

Cześć, kupiłem 2x2gb kości ram - ddr2, niestety już przy włączaniu windowsa wszystko tnie, albo nie włącza w ogóle/włącza się przez pare(naście) godzin.

Wyciągnąłem nowe kości i wszystko działa ładnie - zostały mi moje "stare" 2x2gb. Próbowałem też dokładać po kolei, 2x2gb (standardowe) + 1x2gb nowe, nic to nie zmieniło.

Przesiadłem się na win x64, bo miałem potrzebę wykorzystania więcej niż 4gb.

 

Przeszukałem multum for na temat tego problemu, jednak nikt nie znajdywał dogadzającego mi rozwiązania.

 

Tablice wielowymiarowe

12.04.2017 00:26

Cześć, chciałbym stworzyć tablicę trójwymiarową; przechowującą nazwę rangi, właściciela rangi (id) oraz identyfikator rangi.

Jak określić w kodzie po kolei każdą z wymienionych opcji tak, żeby przy formatowaniu przez %s można było zwrócić poszczególną z nich, np.

	format(nazwamenu, 512, "Twoja ranga: %s", ranga[id][TUTAJ_INDENTYFIKATOR RANGI, NP. 3])
	new menu = menu_create(nazwamenu, "menuhandler");

Dla przykładu 

 

Twoja ranga: Poczatkujacy

 

 

Przy warunkach 

if(ranga[id][index] == 3) format(ranga[id][identyfikator], 32, "Poczatkujacy")

Dodanie barTime do Blasta Survivor (odrzucenie zombie w promieniu x)

07.03.2017 23:04

Cześć, kodzik na blast (odrzucenie zombie w promieniu x):

Spoiler
lub w załączniku.

 

W kodzie jest już stock createBarTime, ale nie za bardzo wiem jak pobrać info, czy dany bar się wykonał czy nie. Chciałbym, żeby przy użyciu (e/+use) ale nie załadowaniu paska, można było użyć tego jeszcze raz (czyli, że jeżeli użyje, ale pasek się nie załaduje, to można użyć jeszcze raz. [Pasek się nie załaduje = gracz puści klawisz E])

 

Tak przy okazji prosiłbym też o zmianę z 1 razu na 2x.

 

Z góry dzięki c:

Zmiana CT w menu

02.03.2017 17:57

Cześć, mam taki kodzik:

Spoiler

 

Ale nie wychodzi mi łączenie go z menu. Mianowicie:

Po wpisaniu /zmiana wszystkim TT odpala się menu, z nickami CT, po wyborze któregoś znich zliczają się głosy ^ po czym kto zdobędzie więcej jest przenoszony do TT.

 

Powyższy kodzik działa dobrze, ale problemem jest łączenie z menu i przenoszenie konkretnego z CT.  Wyżej kod przenosi wszystkich CT do TT.

 

Tak, próbowałem już wzorować się na tym: https://amxx.pl/topi...z-listą-graczy/