Dam Ci wędkę.
log_amx lub client_print pozwolą Ci na printowanie kolejno w konsoli lub czacie. W momencie zadania dmg wyprintuj sobie damage, damagebits i bron.
Wtedy zostaje Ci tylko logiczne rozwiązanie problemu naliczania dmg dla złej broni - bo już wiesz jakie wartości ma każda ze zmiennych i możesz sobie manualnie przejść przez kod podkładając pod zmienne konkretne liczby.
Sidenotes:
- Nazwy zmiennych zmien na angielski, to samo tyczy się 'data' (tutaj też przydałoby się jakiejś konwencji nazw użyć, Ja osobiście enumy robię UPPER_SNAKE_CASE, a pola z przedrostkiem nazwy, czyli dla enuma WEAPONS_DATA pola nazywałyby się WD_GRENADE i WD_AWP)
- Pierwsza wartość enum domyślnie przyjmuje 0, więc nie musisz jej ręcznie ustawiać
- Dwa ify możesz zmienić na switcha, żeby schludniej wyglądało
- Dwa ify na początku (alive i team) możesz połączyć, dla lepszej przejrzystości
- Nie nazywaj tego "skryptem", tylko skryptem. To jest skrypt.
Lektura: https://forums.allie...18&postcount=71
Edit: Mniej więcej tak powinien wyglądać kod, według moich wytycznych. Możliwe też, że rozwiązałem Twój problem, ale niczego nie testowałem więc sam popróbuj.