Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 16:32
*****

#774238 DMG / damagebits HE

Napisane przez Robiin w 23.06.2022 10:46

Dam Ci wędkę.
 
log_amx lub client_print pozwolą Ci na printowanie kolejno w konsoli lub czacie. W momencie zadania dmg wyprintuj sobie damage, damagebits i bron.
Wtedy zostaje Ci tylko logiczne rozwiązanie problemu naliczania dmg dla złej broni - bo już wiesz jakie wartości ma każda ze zmiennych i możesz sobie manualnie przejść przez kod podkładając pod zmienne konkretne liczby.
 
Sidenotes:

  • Nazwy zmiennych zmien na angielski, to samo tyczy się 'data' (tutaj też przydałoby się jakiejś konwencji nazw użyć, Ja osobiście enumy robię UPPER_SNAKE_CASE, a pola z przedrostkiem nazwy, czyli dla enuma WEAPONS_DATA pola nazywałyby się WD_GRENADE i WD_AWP) 
  • Pierwsza wartość enum domyślnie przyjmuje 0, więc nie musisz jej ręcznie ustawiać
  • Dwa ify możesz zmienić na switcha, żeby schludniej wyglądało
  • Dwa ify na początku (alive i team) możesz połączyć, dla lepszej przejrzystości
  • Nie nazywaj tego "skryptem", tylko skryptem. To jest skrypt.

 

Lektura: https://forums.allie...18&postcount=71

 

Edit: Mniej więcej tak powinien wyglądać kod, według moich wytycznych. Możliwe też, że rozwiązałem Twój problem, ale niczego nie testowałem więc sam popróbuj.

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#774233 Przywrócenie celownika

Napisane przez Robiin w 22.06.2022 19:13

Nie ale dzięki, że pytasz


  • +
  • -
  • 2


#774188 Reset

Napisane przez Robiin w 15.06.2022 12:04

Skiny i fajki to pewnie vault, więc usuwasz odpowiedni plik z cstrike/addons/amxmodx/data/vault/. Pamiętaj, żeby robić to przy wyłączonym serwerze.

 

Top15: https://amxx.pl/topi...-top15rank-itp/


  • +
  • -
  • 1


#774187 Określanie współrzędnych

Napisane przez Robiin w 15.06.2022 12:02

https://amxx.pl/doku...get_user_origin

0 - aktualna pozycja gracza (domyślnie)
1 - pozycja gdzie gracz aktualnie patrzy/celuje
2 - End position from player position
3 - End position from eyes (hit point for weapon)
4 - Position from last bullet hit (only CS)

  • +
  • -
  • 1


#774151 [ROZWIĄZANE] top 15 fvault

Napisane przez Robiin w 11.06.2022 22:52

Optymalizacja płacze.

Wymaga dopieszczenia, np. zrobienia motd zamiast menu, ale nie mam na to czasu ani ochoty, więc zostawiam to tobie.

Nie testowałem jakoś specjalnie dokładnie, ale wygląda jakby miało działać.

 

Odwaliłem całą ciężką robotę, enjoy

 

 

Przy okazji, bardzo ciekawe ten przykładowy kod, który podałeś. Taki jakby... mój.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#773943 Przekazanie ze Stocka wszystkich stringów

Napisane przez Robiin w 20.05.2022 17:39

Sortowanie struktury:
 

Spoiler

 
Co daje nam:
Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#773913 Blokowanie przycisków

Napisane przez Robiin w 17.05.2022 10:06

W kanapce można zablokować, ale nie wiem jak to jest z animacjami bo chyba wciąż się wykonują. Można też w prethinku, ale to już może być obciążające serwer.

Skakanie można przez cmdStart.
  • +
  • -
  • 1


#773910 Przekazywanie stringów pomiędzy pluginami

Napisane przez Robiin w 16.05.2022 21:16

Konkretnego znaku, ale ^n to jeden znak.


  • +
  • -
  • 1


#773908 Przekazywanie stringów pomiędzy pluginami

Napisane przez Robiin w 16.05.2022 18:41

Spoiler

L 05/16/2022 - 19:39:01: [occurences.amxx] Found 2 occurences of "X" in "AMXX"

Wielkość liter ma znaczenie.


  • +
  • -
  • 1


#773895 Przekazywanie stringów pomiędzy pluginami

Napisane przez Robiin w 15.05.2022 11:27

Długie kody wrzucam bezpośrednio tutaj z racji tego, ze pastebin się wyłożył.
 
Odbieranie stringa:
Spoiler


Wysyłanie stringa:
Spoiler

 
Output:
L 05/15/2022 - 12:19:52: [receiver.amxx] Received message: "Hello"
L 05/15/2022 - 12:19:52: [receiver.amxx] Received message: "World!"
 
 

Ogólnie to chcę obejść problem ilości wiadomości jakie można wypisać na hud. Wiadomo, są 4 kanały, ale gdyby zsumować wiadomości z kilku pluginów i wyświetlać je jedna pod drugą, można by to obejść.

Pomysł ma sens, jeśli wiesz co robisz. Osobiście uważam, że limit 4 kanałów jest przydatny i wychodzi wszystkim na dobre, chociaż sam wiele razy potrzebowałem się go pozbyć. Dla przykładu, potrzebowałem zrobić hud feed, czyli wiadomości wyświetlane kolejkowo (coś jak reward feed w Call Of Duty i innych tego typu grach), i rozwiązałem problem przesyłając do głównego pluginu wiadomości i zapisując je do tablicy dynamicznej, z której później odczytywałem je w odpowiednim momencie:
Spoiler

 
No i pamiętaj o tym, że istnieje też sync hud.
  • +
  • -
  • 1


#773055 [ROZWIĄZANE] problem z kompilacja expected token: ";", but found...

Napisane przez Robiin w 08.01.2022 17:55

Spoiler

 

Polecam zmienić nazwy zmiennych na angielskie i bardziej odpowiadające ich przeznaczeniu.

To samo z funkcjami takimi jak 'drawPlayer', żeby wszystkie były nazywane według jednego stylu, np. snake_case.

Bez reszty kodu nic wiecej nie zdziałamy.


  • +
  • -
  • 1


#772869 Przesiadka na AMX 1.10

Napisane przez Robiin w 07.12.2021 07:58

Amxx jest kompatybilny wstecznie, co znaczy, że powinny działać bez. Zdarzyło mi się jednak, że trzeba było przekompilowac jakieś pojedyncze pliki. Nie doszedłem przyczyny
  • +
  • -
  • 3


#772855 Free Dead By Daylight

Napisane przez Robiin w 02.12.2021 18:37

https://www.epicgame...ead-by-daylight


  • +
  • -
  • 6


#772540 Struktura enum (problem ze stringami)

Napisane przez Robiin w 13.09.2021 17:22

Spoiler
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team one" V="v_model.mdl" P="p_model.mdl" W="w_model.mdl"
L 09/13/2021 - 18:21:46: [test_enum.amxx] Adding: Team="Team two" V="v_model2.mdl" P="p_model2.mdl" W="w_model2.mdl"

  • +
  • -
  • 1


#772373 [ROZWIĄZANE] HUD

Napisane przez Robiin w 05.08.2021 00:32

Hud miga, gdy czas wyświetlania jest krótszy od czasu taska, który go ponawia. Czasem trzeba też wliczyć fxtime, jeśli efekty wyświetlania nie są wyłączone.

 

https://amxx.pl/doku.../set-hudmessage


  • +
  • -
  • 1