Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Robiin - zdjęcie

Robiin

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Dostępny Ostatnio: 25 minut temu
*****

#763450 Time cycle, plugin sterujący oświetleniem.

Napisane przez Robiin w 27.12.2019 19:51

opis

Plugin steruje oświetleniem korzystając z set_lights z engine. Przeznaczenie na zombie moda, gdzie klasy zombie będą mogły dostać bonus, jeśli jest noc.

 

konfiguracja

Cvary:

dc_lighting_levels "bcdefghijklmnopqrs" // "a" - darkest, "z" - lightest. Cannot be mixed.
dc_lighting_interval "60.0" // Determines how often the lights change.
dc_lighting_default_level "k" // What level of light server starts with.
dc_lighting_night_start "k" // When does the night start.
dc_lighting_cycles_per_map "5" // How many day/night cycles there will be if interval is -1.0

download

https://github.com/W...hive/master.zip

Kod źródłowy : https://github.com/Wwicked/day-cycle


  • +
  • -
  • 4


#763270 silnik

Napisane przez Robiin w 19.12.2019 20:00

Naprawić. Mam nadzieję, że pomogłem.

 

Jeśli wiesz czym jest błąd, to nie rozumiem czemu zadałeś pytanie w ten sposób.

Jeśli nie wiesz, pokaż zawartość wszystkich tych tablic.


  • +
  • -
  • 1


#763099 Problem z kompilacja lokalna rang

Napisane przez Robiin w 14.12.2019 16:40

znalazłem temat ale nie moge w nim proszę o informacje


  • +
  • -
  • 1


#762754 Pytanie o define

Napisane przez Robiin w 30.11.2019 22:56

#define value 5

#if value > 5

// Code

#endif

W taki sposób sprawdzana jest np. wersja amxx przy kompilacji (kompilator używa w headerze AMX_VERSION i AMX_VERSION_NUM), co daje nam możliwość zrobienia takiej operacji:

Spoiler

 

O co chodziło z kropką?


  • +
  • -
  • 1


#762353 Rangi na u@

Napisane przez Robiin w 10.11.2019 21:41

Wyłapujesz event say, sprawdzasz czy pobrany argument z wiadomości czatu posiada say_team na początku:

  • Tak - sprawdzasz, czy posiada on "@", jeśli tak, to formatujesz tablicę na dany prefix i ustawiasz argument say na tę formatowaną tablicę, jeśli nie to returnujesz
  • Nie - return

 

Mam nadzieję, że pomogłem, pozdrawiam

 


  • +
  • -
  • 1


#762339 Plik .inc pomoc

Napisane przez Robiin w 10.11.2019 16:46

Skompilować; Kompilacja

 

Kompilujesz plik główny przy użyciu lokalnego kompilatora, a pliki .inc wrzucasz do podfoleru "include" (tam, gdzie .inc).


  • +
  • -
  • 2


#762304 Menu skinów na daną flage

Napisane przez Robiin w 08.11.2019 21:18

Właśnie w ten sposób to zrób.

Przykładowo:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#762222 [ROZWIĄZANE] Skrócenie kodu (2 case w 1)

Napisane przez Robiin w 04.11.2019 15:28

Spoiler

 

Spoiler

 

lub

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#762151 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu

Napisane przez Robiin w 31.10.2019 17:49

case 130:
{
  new message[190];
 
  set_cvar_num("bh_enabled", get_cvar_num("bh_enabled") ? 0 : 1);
 
  ColorChat(0, NORMAL, "^4[JailBreak]^1 Auto BH:^4 %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
 
  formatex(message, 511, "Auto BH: %slaczone", get_cvar_num("bh_enabled") ? "W" : "Wy");
  client_print(0, print_chat, message);
}

  • +
  • -
  • 1


#762135 [ROZWIĄZANE] Zmiana cvar przez menu

Napisane przez Robiin w 30.10.2019 09:55

set_cvar_num("bh_enabled", "0");

  • +
  • -
  • 2


#762125 Zapisywanie ustawien

Napisane przez Robiin w 29.10.2019 17:08

Nie testowałem. Komendy say /skiny i say_team /skiny

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#761931 Kolumna z pieniędzmi w nowej tabelce

Napisane przez Robiin w 11.10.2019 23:00

Poniżej załączam plugin usuwający pieniądze z prawej częsci ekranu. Wykorzystać to możemy z cs_set_user_money, co w efekcie w tabeli da nam możliwość np. ustawienia poziomu na codach, AP na zombie, szlugów na jb itd. Niestety znak "$" wciąż zostaje w tabeli (ale może nie na długo, kto wie).

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 12


#761656 [ROZWIĄZANE] czy w if defined mozna stosowac else?

Napisane przez Robiin w 21.09.2019 19:00

Tak

 

https://darkgl.pl/20...cessor-czesc-2/

 

Jedynie "if defined ZAMIEN" powinno mieć # na początku.


  • +
  • -
  • 1


#761532 [ROZWIĄZANE] bindowiec

Napisane przez Robiin w 15.09.2019 20:12

To forum nie wspiera wykonywania komend na graczach, a tego typu pluginy w większości nie działają. Dodatkowo z poziomu AMXXa dysponujemy bardzo ograniczoną ilością inputów (jeśli chodzi o klawiaturę), wykluczając z tego klawisze, które nie są domyślnie do niczego używane (tak, jak te wymienione przez ciebie).


  • +
  • -
  • 1


#761394 Prosba o dodanie Działek eventowych

Napisane przez Robiin w 07.09.2019 16:51

***** no nie... no po prostu ***** no nie


  • +
  • -
  • 6