Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: dziś, 02:50
-----

#741880 2 Pytania

Napisane przez aSik on 13.08.2017 11:40

Jeżeli chodzi o procenty, to zaczerpnij z cod moda od Peyota, tam doświadczenie jest domyślnie w %.

if (missionProgress[id] >= missionData[missionValue[id]][3])

zmienna missionData jest trójwymiarowa, co wiąże się z błędem, kiedy wykorzystasz 2/3 możliwych opcji, a przynajmniej tak to biorę na logikę i doświadczenie :P

 

 


  • +
  • -
  • 1


#741705 Propozycja do Generatora Klas

Napisane przez aSik on 04.08.2017 01:23

Jestem jak najbardziej za, ale pytania: ile to zajmie czasu? Kto to zrobi? Czy jest sens? (myślę, że społeczność 1.6 powoli, ale nieodwracalnie upada i raczej bez niczego wielkiego/szałowego nie wróci co swojej świetności)


  • +
  • -
  • 1


#741626 Problem z pluginem.

Napisane przez aSik on 01.08.2017 14:21

Pokaż logi po dodaniu tego.


  • +
  • -
  • 1


#741623 Problem z pluginem.

Napisane przez aSik on 01.08.2017 13:24

w plugins.ini podmień

"svip.amxx"

na 

"svip.amxx debug"

  • +
  • -
  • 1


#741622 Przerobienie pluginu Admin Model Menu

Napisane przez aSik on 01.08.2017 13:22

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#741617 Problem z pluginem.

Napisane przez aSik on 01.08.2017 13:02

Log?


  • +
  • -
  • 1


#741614 Problem z pluginem.

Napisane przez aSik on 01.08.2017 12:48

Na 342 linijce dodaj

new wpn = get_user_weapon(id)

  • +
  • -
  • 1


#741606 Przerobienie pluginu Admin Model Menu

Napisane przez aSik on 01.08.2017 11:43

Spoiler

Coś w tym stylu?


  • +
  • -
  • 1


#741602 Problem z pluginem.

Napisane przez aSik on 01.08.2017 10:55

Kod w pliku sma.


  • +
  • -
  • 2


#741559 Nazwa skina

Napisane przez aSik on 31.07.2017 11:52

new const g_KosyNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Karambit"

};
new const g_KosyModel[][256] =
{
"models/v_knife.mdl",
"models/Knifes/karambit.mdl"
};
new const g_AKNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Paladin"

};
new const g_AKModel[][256] =
{
"models/v_ak47.mdl",
"models/Knifes/paladin.mdl"
};
stock LoadData( id, name[] ){
			format( Info, 511, "Twoja aktualna Bron: %s", name );
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id);
			write_byte(0);
			write_string(Info);
			message_end();
}

public client_PreThink(id){
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED){
		switch(get_user_weapon(id)){		
			case CSW_AK47:{
				LoadData(id, g_AKNazwa[ id ] );
			}			
			case CSW_KNIFE:{
				LoadData(id, g_KosyNazwa[ id ] );
			}			
			
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Git. TY


  • +
  • -
  • 1


#741555 Nazwa skina

Napisane przez aSik on 31.07.2017 11:19

Nie kompilowałem
 

new const g_KosyNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Karambit"

};
new const g_KosyModel[][256] =
{
"models/v_knife.mdl",
"models/Knifes/karambit.mdl"
};
new const g_AKNazwa[][32] =
{
"Domyslny Noz",
"Paladin"

};
new const g_AKModel[][256] =
{
"models/v_ak47.mdl",
"models/Knifes/paladin.mdl"
};
stock LoadData( id, name[] ){
			format( Info, 511, "Twoja aktualna Bron: %s", name );
			message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id);
			write_byte(0);
			write_string(Info);
			message_end();
}

public client_PreThink(id){
	if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR || CS_TEAM_UNASSIGNED){
		switch(get_user_weapon(id)){		
			case CSW_AK47:{
				LoadData(id, g_AKNazwa[0][id] );
			}			
			case CSW_KNIFE:{
				LoadData(id, g_KosyNazwa[0][id] );
			}			
			
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

Swoją drogą dlaczego ucina początek stringa? "Twoja aktualna Bron: omyslny  Noz", tak samo miałem z rangami. 

Kodzik dziala :P


  • +
  • -
  • 1


#741532 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez aSik on 30.07.2017 14:31

 

Wiedząc, że plugin wykona X zadanie, przerwie i ponowi to samo przy kolejnym ID, możesz po prostu zerować zmienną los na końcu publica, co raczej powinno pomóc, ale sam fakt, że losuje 2x to samo, jest wątpliwy.

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale z tego co mi się wydaje to gadasz głupoty. Resetowanie zmiennej na końcu publica? Przecież potem i tak dostaje od nowa losową wartość więc bez sensu. Co do losowania to taki urok, że losy potrafią się powtarzać, zapewne siedzi to po prostu w twojej głowie i ciężko tego uniknąć, chyba że chcesz się całkowicie pozbyć powtórzeń, to może się udać.

 

Rzeczywiście, głupio to napisałem  ;>

Chodziło mi właśnie o to mentalne uspokojenie autora, żeby był pewny, że liczba jest randomowa.


  • +
  • -
  • 1


#741506 Podwójne losy - na co zamienic if(los == x)

Napisane przez aSik on 29.07.2017 11:07

Wiedząc, że plugin wykona X zadanie, przerwie i ponowi to samo przy kolejnym ID, możesz po prostu zerować zmienną los na końcu publica, co raczej powinno pomóc, ale sam fakt, że losuje 2x to samo, jest wątpliwy.


  • +
  • -
  • 1


#741501 [ROZWIĄZANE] Folder w plugins

Napisane przez aSik on 28.07.2017 23:09

Chcesz odczytywać pluginy z innego folderu, jeżeli dobrze rozumiem?

W amxmodx.inc znalazłem coś takiego;

/* Returns plugin id searched by file/name.  Returns INVALID_PLUGIN_ID on failure. */
native find_plugin_byfile(const filename[], ignoreCase=1);

Może to Ci pomoże ;)


  • +
  • -
  • 1


#741486 Modyfikacja klasy Terminator

Napisane przez aSik on 28.07.2017 13:52

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1