Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 22:32
-----

#738641 Kontakt do adminów (bardziej rozwinięta wersja)

Napisane przez aSik on 19.04.2017 12:36

nie dziala na 1.8.3 

Logi?


  • +
  • -
  • 1


#738392 Prośba O Poprawienie Sma

Napisane przez aSik on 12.04.2017 06:53

Chyba zadziała, nie wiem na pewno.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#738371 [KOSZ] Paczka

Napisane przez aSik on 11.04.2017 19:20

Lepiej odwiedź dział zleceń płatnych. Nikogo nie interesuje Twoja 1 repka, jak dostać mogą w stówkach zapłatę za to.


  • +
  • -
  • 2


#738361 Problem z Plugin 10

Napisane przez aSik on 11.04.2017 15:37

Masz wpisać

 

vip.amxx debug

 

a nie

 

vip.amxx

debug


  • +
  • -
  • 1


#738353 Nie można uruchomić ZTH

Napisane przez aSik on 11.04.2017 10:48

Z problemami typu; tutaj nie działa a np. na pukawce działało pisz do supportu. Zazwyczaj pomagają rozwiązać problem, lub kierują Cię w odpowiednie tematy/dają tip'y jak naprawić problem.

 

 


  • +
  • -
  • 1


#738351 Jak zabezpieczyć plugin na adres ip?

Napisane przez aSik on 11.04.2017 10:43

error021: symbol already defined: "plugin_init"

taki mi błąd wywala podczas kompilacji  wie ktoś jak temu zaradzić?  :blink:

Forward "public plugini_init()" jest wpisany w kod dwa razy.


  • +
  • -
  • 1


#738336 RANGI

Napisane przez aSik on 10.04.2017 18:34

Nie ma takiego pluginu, to się musi znajdować w kodzie od rangi. A jak się mylę to przepraszam i proszę o poprawkę. 

 

Prefiks od DarkGL'a + %s + zmienną z nazwą rangi


  • +
  • -
  • 1


#738293 Odtwarzanie dźwięku, gdy ktos Nas zabije

Napisane przez aSik on 09.04.2017 01:24

#include <amxmodx>

new  const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu

public plugin_init() {

    register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");

    register_event("DeathMsg", "Death", "a");

}

public Death(){

    new ofiara = read_data(2);

    

    if(is_user_connected(ofiara))

        client_cmd(ofiara, "spk %s",sound)

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

public plugin_precache() 

{

    new snd[sizeof(sound)]

    format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound)

    precache_sound(snd)

}

  • +
  • -
  • 1


#738286 Odtwarzanie dźwięku, gdy ktos Nas zabije

Napisane przez aSik on 08.04.2017 23:33

https://amxx.pl/topic/1680-eventy/

DeathMsg - ktos umarl

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
public plugin_init() {
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
 
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
 
	//code
}

kid i vid sa sobie rowne gdy zabije cie wlasna bron (granat) lub np. admin uzyje slay'a...

kid == 0 gdy np. spadniesz z wysokiej wysokosci...

 

https://amxx.pl/doku...kcja=emit_sound


  • +
  • -
  • 1


#737971 Problem z wczytywaniem pluginów

Napisane przez aSik on 27.03.2017 17:08

https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/

 

Każdy plugin, który Ci nie działa skompiluj za pomocą ^


  • +
  • -
  • 1


#737812 niekończące się granaty cs 1.6

Napisane przez aSik on 21.03.2017 08:53

Tak mam, pobrałem to co kolega wyżej podał granade sack.

 

Wiem, wiem.. ale mi chodzi o to, żeby jako serwer działały komendy, a nie jakby od użytkownika. A dokładniej, to mam stare moje rr`sy z mixów, chciałbym je aktywować na new game "exec rr.cfg" ale po 1 czyta mi "z admina" a po drugie w konsoli jest "nie zapychaj serwera" i niektóre zdania się nie pojawiają. Dlatego trzeba coś wykombinować, żeby przez rcon odpalić to, jedynie to chyba hamachi zostaje :/

 

cstrike>server.cfg

rcon_password "twoje haslo"
 

serwer>

rcon_password "twoje haslo"

rcon "exec 3rr.cfg"


  • +
  • -
  • 1


#737779 [ROZWIĄZANE] Kompilacja pluginu, błędy przy kompilacji

Napisane przez aSik on 20.03.2017 16:37

Linijka 90

new vModel[56],

--->

new vModel[56]
public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
	     case 0: SetKnife(id , 0)
	     case 1: SetKnife(id , 1)
	     case 2: SetKnife(id , 2)
	     case 3: SetKnife(id , 3)
	     case 4: SetKnife(id , 4)
	     case 5: SetKnife(id , 5)
	     case 6: SetKnife(id , 6)
	     case 7: SetKnife(id , 7)
	     default: return PLUGIN_HANDLED
	     }
	     }  

----->

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		case 6: SetKnife(id , 6)
		case 7: SetKnife(id , 7)
		default: return PLUGIN_HANDLED
		}
	return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1


#737730 Problem z sql do sklepsms

Napisane przez aSik on 18.03.2017 23:36

Wejdź w zakładkę

 

Przechwytywanie.PNG

 

i stwórz nową bazę, po czym uzupełnij (najprawdopodobniej będziesz miał jakiś wzór) całe:

sklep_host "1shot1kill.pl"
sklep_user "root"
sklep_pass "xxxxxx"
sklep_db "amx"
sklep_table "sklep_by_KrwioPijca"

  • +
  • -
  • 1


#737698 Problemy z Complikator

Napisane przez aSik on 18.03.2017 14:48

if (equali(model, "models/w_p90.mdl") || equali(model, "models/w_m249.mdl")) | equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))

Linijka kończy się tutaj:

if (equali(model, "models/w_p90.mdl") || equali(model, "models/w_m249.mdl"))

bo masz zamknięty branch od warunku if. Masz:

| equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
| = nic
|| = lub

 

---> 

if (equali(model, "models/w_p90.mdl") || equali(model, "models/w_m249.mdl") || equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))

  • +
  • -
  • 1


#737691 Pytanie odnosnie wgrania pluginu

Napisane przez aSik on 18.03.2017 11:41

Logi? 

amx_plugins 10/20/30... w konsolę, i pokaż linijkę z pluginem.

Kompilujesz lokalnie? https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 1