Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

aSik - zdjęcie

aSik

Rejestracja: 26.12.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: dziś, 18:41
-----

#734692 Problem z kompilacja własnej komendy!

Napisane przez aSik on dziś, 12:04


Thanks :) + leci :)

NMZC ;)
Temat chyba do zamknięcia może że autor jeszcze potrzebuje jakieś pomocy
Az tak nisko, zeby dodac Mu reklamy co runde?
Jedyne co zrobiles to zakonczyles mu instrukcje, i tyle powinno starczyc. Po co wprowwdzac w blad? Nie prosil o cvary. Skoro chce napisac cos swojego, to nastepnym razem uzyje twojego kodu i sie pogubi.
  • +
  • -
  • 1


#734491 [ROZWIĄZANE] Usunięcie/Edytowanie Komunikatów

Napisane przez aSik on 10.01.2017 01:19

amxx.cfg (cstrike/addons/amxmodx/configs)

 

Planting The bomb

pochodzi z pluginu, pokaż plugins.ini. Wtedy dowiesz się więcej

 


  • +
  • -
  • 1


#734361 Problem z moim pluginem (zbugowane menu)

Napisane przez aSik on 06.01.2017 03:40

Oczywiście, że tak będzie. Case'y w publicu menu powinny zaczynać się od 0, nie 1. W Twoim menu tak się zaczynały, co powodowało, że instrukcja, którą chciałeś dla "VIP" wykonywała się dla "Pomoc" itd.

 

Nie rozumiesz? Masz przykład:

Spoiler

 

 

Poprawiona, gotowa wersja.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#734191 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez aSik on 02.01.2017 13:34

Można to zastąpić warunkiem.

Temat rozwiązany.


  • +
  • -
  • 1


#734185 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez aSik on 02.01.2017 11:45

public random_player()
{
	if (get_playersnum() == 0) return -1;
	new Array:arr = ArrayCreate(1,32);
	for (new i=0; i<32; i++) {
		if (is_user_connected(i)) ArrayPushCell(arr, i);
	}
	new choosen = random_num(0, ArraySize(arr));
	new choosen_id = ArrayGetCell(arr, choosen);
	ArrayClear(arr);
	return choosen_id;
}

Na serwerze nie ma 32 slotów, więc 

g_maxplayers = get_maxplayers()

w plugin_init się przyda.

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#734161 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez aSik on 01.01.2017 20:43

Sprawdzałem przy 1-10


  • +
  • -
  • 1


#734154 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez aSik on 01.01.2017 19:16

Czy ty zarejestrowałeś event w taki sposób :

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

=>

public event_round_start() != public Poczatek_Rundy()

??????????

 

Nie, a dlaczego?


  • +
  • -
  • 1


#734043 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez aSik on 30.12.2016 13:06

Cześć,

kodzik taki jak poniżej nie działa, ale według kodu (tak mi się przynajmniej wydaje) wszystko jest okej.

Jest gdzieś na forum gotowa - sprawdzona funkcja "random_player" albo coś w tym rodzaju? Nie jestem 100%towo pewny co do tej na dole.

 

 

Public początku rundy wykonuje się, pomijając 1 rundę. Jak wykonać ten event też w pierwszej rundzie - tej, która jest pomijana? Nie mogę użyć 

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

ponieważ public to odliczanie do pierwszego zm, więc póki nie znałbym przyszłości, to nie zadziałałoby to.

public event_round_start()
{
	set_task(1.0, "countdown")

	new gracze[33], num=-1;
	for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){
		if(is_user_alive(id)){
			gracze[++num]=id;
		}
	}
	if(++num){
		winner=gracze[random(num)];
		new losowe_ap = random_num(1, 10)
		zp_set_user_ammo_packs(winner, zp_get_user_ammo_packs(winner)+losowe_ap)
		new forum[33], name_winner[33];
		get_pcvar_string(NazwaCvara,forum, 31);
		get_user_name(winner, name_winner, 32);
		ColorChat(0, GREEN, "[%s] %s^x01 wygral^x04 %i^x01 AP w losowaniu!", forum, name_winner, losowe_ap)
	} else winner=0;
}

  • +
  • -
  • 1


#733975 Problem z vipem-menu

Napisane przez aSik on 29.12.2016 12:03

Gdybyś dał *.sma to nie zostałbyś strollowany.

 

 

Podejrzewam, że próbowałeś zmienić kolorki menu przez co zamiast

\r \w \y

wpisywałeś same skróty bez "\"


  • +
  • -
  • 2


#733894 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera

Napisane przez aSik on 27.12.2016 00:56

Kod bez żadnych "skrupułów", bo i tak przecież *.sma do paczki nie wrzuce...

 

Przejrzysty kod, który pozwoli mi odzyskać kontrolę nad serwerem, w razie potrzeby.

Żadnego sklepu, proste ustawienie flag osobie po wpisaniu komendy.

 

Dalej, ukrycie komendy z konsoli serwera - możliwe?


  • +
  • -
  • 1


#733891 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera

Napisane przez aSik on 26.12.2016 23:54

Cześć,

potrzebuję kodzik na pobranie rcona, wysłanie polecenia do serwera (chodzi mi o dodanie flag, czyli amx_addadmin "" "" "" "" "")

jednocześnie zabezpieczając plugin na tyle, żeby można było rcona pobrać ze strony serwera czyt. przez komende say.

 

Dodatkowo problem leży w wyświetlaniu wiadomości zawierającej rcona, tak, aby konsola serwera nie wyłapała wiadomośći i nie pozostawiła za sobą logów.

 

 

 

Dla sporstowania - potrzebuję zabezpieczyć swoją paczkę, nie kombinuję nic z czyimś serwerem.


  • +
  • -
  • 2


#733833 Jednorazowe użycie ruletki

Napisane przez aSik on 25.12.2016 14:38

Potrzebuję informacji o tym, jak ustawić ruletke na jednorazowe użycie;

Boolem

Taskiem

Inkrementacją (jeżeli to możliwe)

 

Jeżeli to możliwe to wrzucić w sma c:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#733829 Problem z set_task w pluginie

Napisane przez aSik on 25.12.2016 13:55

Nie mogłem edytować postu dlatego też piszę kolejny.

 

Jest już jakiś progres aSik 

Z tym ostatnim kodem jest tak że po 15 sec włącza tą nutke co dałem z tym że leci ona tylko raz i się wyłącza.

Nie ma powtarzalności 

 

W sumie dobre to jest lecz gdy u mnie runda trwa 4 minuty to wrzucenie kawałka na serwer to dla mnie żaden problem tylko czy czasem on za długo nie bedzie sie pobierał z FD zeby gracze nie marudzili że coś długo sie pobiera.

 

Chciałeś, żeby po 15 sekundach uruchamiało się raz, nie powtarzało ._.

 

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "x"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "asdf"

public plugin_init() 
{
        register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
        register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

Jemu chodzi o zapętlenie sound'a w ciągu rundy tyle razy, ile to wymagane, czyli pętla sounda, która kończy się 

public Koniec_Rundy()
{
	client_cmd(0, "mp3 stop");
}

tym.


  • +
  • -
  • 1


#733806 Problem z set_task w pluginie

Napisane przez aSik on 25.12.2016 02:48

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	client_cmd(0, "stopsound");
	client_cmd(0, "mp3 stop");
	client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/runda/nuta.mp3")
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Jest 2:47, nie jestem pewny czy zrobiłem to dobrze (szczerze mówiąc nie jestem pewny czy to w ogóle zadziała)


  • +
  • -
  • 1


#733804 Problem z set_task w pluginie

Napisane przez aSik on 25.12.2016 01:15

https://amxx.pl/doku...f100/server-cmd

#include <amxmodx> 

public plugin_init() {
	register_plugin("Muza", "0.0001", "NoName")
	register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
}

public Poczatek_Rundy()
{
	set_task(15.0, "funkcja", _, _, _,_)
}

public funkcja()
{
	server_cmd("stopsound");
	server_cmd("mp3 stop");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/runda/nuta.mp3")
}

Reszte dodaj sam ;)


  • +
  • -
  • 1