Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fifiakurat - zdjęcie

fifiakurat

Rejestracja: 13.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2011 21:00
-----

#207677 Problem - Dont Say IPs By Pavulon/Amxbans GM

Napisane przez Portek w 20.01.2011 20:20

Hmm, być może dlatego że w sma jest:
server_cmd("amx_ban %d #%d %s", minutes, get_user_userid(id), REASON)


A nowe amxbans ciut modyfikuje komendę:
Uzycie:  amx_ban <steamID or nickname or #authid or IP> <time in mins> <reason>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#182736 HUD taki jak w Codzie

Napisane przez Krejzol w 24.10.2010 09:02

Szukamy;
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


I zamiast tego;
	if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}


Dajemy to;
if(player_class[id]!=Paladyn)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])
}
else
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id])
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 11


#206227 HUD taki jak w Codzie

Napisane przez sebul w 15.01.2011 20:03

(...)
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

new hapek = get_user_health(id);
if(player_class[id]!=Paladyn) {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s)^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", player_item_name[id], item_durability[id]);
}
else {
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 0.9, 0.0, 0.3);
show_hudmessage(id, "HP: %i Klasa: %s Lvl: %i (%0.0f%s) Skoki: %i/%i^nItem: %s Wytrzymalosc: %i", hapek, Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc, "%", JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id]);
}
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
message_end()
}

Chyba wiesz gdzie to wkleić ;]
  • +
  • -
  • 3


#182055 Klasa gdy wejdzie nowy gracz

Napisane przez ZiuTeK w 21.10.2010 20:54

Poradnik nie jest moj, znalazlem go na tym forum, ale poniewaz wielu graczy pyta o to samo i jest problem ze znalezieniem rozwiazania wiec go podklejam pod poradniki.
Gdy w swoim diablomodzie zauwazysz, ze gdy wchodzi nowy gracz, to musi czekac do zmiany mapy aby wyswietlila mu sie /klasa mozesz to latwo naprawic stosujac ponizsze rozwiazanie:

Znajdz:
Spoiler


Zamien na:
Spoiler


Dodatkowo trzeba zrobić jeszcze to: http://amxx.pl/topic...post__p__227378
  • +
  • -
  • 12


#202133 AutoBuy and ReBuy bug Fix

Napisane przez Knopers w 01.01.2011 22:38

Ważna łatka dla wszystkich serwerów(steam jak i non steam). Okazuje się, że HLDS nie jest dobrze zabezpieczony.
Bardzo łatwo jest zbugować komendę która wywoła naruszenie ochrony pamięci, przez co nasz serwer się zresetuje.
Bug ten można przetestować np: za pomocą komendy:
cl_setautobuy *** 12345678901234567890123456789012

Łatka tym razem pochodzi od rosjan:
#define PLUGIN_AUTHOR    "PomanoB & UFPS.Team"
Łatką jest plugin którego działanie polega na ograniczeniu długości argumentu komendy cl_setautobuy oraz cl_setrebuy poprzez blokadę argumentów dłuższych niż 32 znaki.

Załączony plik  autobuyfix.amxx   2,34 KB  1241 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuyfix.sma   1,38 KB  2344 Ilość pobrań
  autobuyfix.amxx

lub wersja z banowaniem(cvar amx_buybug_ban 1|0)
Załączony plik  autobuybugban.amxx   3,02 KB  581 Ilość pobrań

Załączony plik  autobuybugban.sma   1,41 KB  1473 Ilość pobrań
  autobuybugban.amxx

Instalacja standardowa.


Za pomoc dziękuję użytkownikowi Milek który to zgłosił oraz Naszemu Administratorowi mgr inż. Pavulon który pomógł w znalezieniu "lekarstwa".


Dla serwerów bez AMXX'a dostępne są biblioteki do podmiany:
Załączony plik  Autobuy_Fix_Linux.rar   1,05 MB  2179 Ilość pobrań

Załączony plik  Autobuy_Fix_Windows.rar   439,41 KB  1450 Ilość pobrań


Problem ten został również rozwiązany przez valve w binarkach w wersji 5006, dostępnych jako wersja beta.
Aby z nich skorzystać należy do komendy startowej dodać:

-beta hlbeta -autoupdate

Oraz ponownie uruchomić serwer.
  • +
  • -
  • 42


#189666 Ninja jest widzialny

Napisane przez sebul w 18.11.2010 20:33

Mam, a przeszkadza?

Tak ;]
  • +
  • -
  • 2


#150283 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez DioW w 08.07.2010 18:19

Witam,
Jest to mój 1 tutorial którego postanowiłem napisać gdyż sam miałem bardzo duży problem z rozwiązaniem tych problemów.
Mianowicie:
Po 1. Ninja po naświetleniu nie znika automatycznie, tylko musi wcisnąć "Q" albo zmienić nóż na nóż
Po 2. Znaczek widoczności ninji co bardzo polepsza grę!
Ten tutorial usuwa bląd 1 i dodaje 2
Dołączona grafika
To co u góry ale w kolorze pomarańczowym.


Zaczynamy!

Krok 1.
Znajdujemy linijkę:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))

I usuwamy wszysto pod aż do linijki
//Before freeze_ended check
lub(jeżeli nie ma @up)
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id)) 


Krok 2.
Dodaj pod:
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))

To:
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}


Krok 3.
Usuwamy całą funkcję un_rander

Krok 4.
Dodaj na miejsce funkcji un_rander
public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}


Efekt końcowy:
[...]
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
if(player_class[index1] == Ninja)
{
message_begin(MSG_ONE,g_msg_statusicon,{0,0,0},index1)
write_byte(2)
write_string("dmg_bio")
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
message_end()
}
}


//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Zabojca)) && is_user_alive(id))
[...]


[...](0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)

public un_rander(task_id){
new id = task_id - TASK_FLASH_LIGHT
if(is_user_connected(id)){
if (player_class[id] == Ninja) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15)
Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,0,0)
}
}

public client_PreThink ( id )
{
[...]



Ps. W efekcie końcowym dodałem kawałek kodu za dużo abyście zobaczyli w jakim miejscu i ile klamer ma mieć dokładnie funkcja

Jeżeli wpadła jakaś literówka lub jakiś byczek to proszę o poprawienie
  • +
  • -
  • 10


#99238 Winter Environment

Napisane przez csMisieK w 15.12.2009 10:15

Winter Environment

Dołączona grafika
- Plugin zmienia dźwięk kroków na taki jak byśmy chodzili po śniegu
- Model C4 zmieniony jest losowo na bałwana, choinkę lub prezent
- Po podłożeniu paczki odkrywana jest przez 35 sekund muzyka
- Pada śnieg
Dołączona grafika
Ogólnie nie ma, ale jeżeli nie pada Ci śnieg wpisz u siebie w konsoli cl_weather 1/2/3
Dołączona grafika
- Folder "ch-m" skopiować do folderu "cstrike/models"
- Folder "ch-s" skopiować do folderu "cstrike/sound"
Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

źródło: http://forums.allied...ead.php?t=80382

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#191616 [HOTFIX] Banowanie na STEAMID GM 1.4

Napisane przez Pittero w 25.11.2010 21:25

Proszę o sprawdzenie tej: mysle ze rozwiaze problem z banowaniem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#82522 Admin_Screen edit by caxixi

Napisane przez feever w 14.09.2009 09:59

Admin_Screen
( edit by caxixi )

najnowsza wersja v1.5



1.0 - nie dzialalo :P
1.1 - poprawiłem błędy , dodałem plik z logami zmieniłem komunikat , dodałem IP
1.2 - to samo co 1.1 + steam ID w logach i komunikacie
1.3 - auto ban , zielony kolor tekstu , info w konsoli , cvary z edycja adresu forum
1.4 - poprawa działaniaa bana ( w 1.3 działał wadliwie tylko kickał w połączeniu z minibansami) dodałem "utrudnienia" dla czitów , poprawiłem opis , poprawiłem cvar z adresem
1.5 - jednoczesne fotki u admina i gracza, działający ban pod minibans/amxbans jaki i bez (konfigurowane cvarami), takie tam drobne błędy
1.5blackedit - robi 1000 fotek graczowi w 2 minuty - no i 2 giga miejsca poszło się ...

Dołączona grafika
Admin_Screen3v15.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
Admin_Screen3v15.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

lub

blackedit.amxx wklej do /cstrike/addons/amxmodx/plugins
blackedit.sma wklej do /cstrike/addons/amxmodx/scripting

Wpisz do plugins.ini (w zależności od wersji)

Admin_Screen3v15.amxx ; do robienia fotek

lub

blackedit.amxx ; do robienia fotek


Wpisz na samym początku do clcmds.ini (dzięki temu będziesz mógł robić ss przez amxmodmenu):

"Zrob screeny" "amx_screen #%userid% 5" "b" "u"


Dołączona grafika

amx_screen_forum "www.nazwaforum.eu" // adres forum
amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans
amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


cvary dopisac do amxx.cfg


Dołączona grafika

amx_screen
amx_screen "caxixi" 5


lub

amx_1000 - robi 1000 fotek
amx_1000 "caxixi"



lub po dodaniu wpisu do clcmds.ini
amxmodmenu --> komendy klienta (8) --> nick - zrobi sie 5 fotek


Dołączona grafika
Dodatkowy plik z logami screenlog.txt ( /cstrike/addons/amxmodx/logs )

LL 08/13/2009 - 21:10:08: name: "::^caxixi^::" | IP: "88.xxx.xxx.xxx" | STEAMID: STEAM_ID_LAN | admin: "::^caxixi^::"


Dołączona grafika
1.5

Jak to działa?

Plugin tworzy zdjęcia ekranu u gracza, przed zrobieniem fotki plugin włącza netgraph u gracza obniża fps do 20, wyłącza odświeżanie ekranu i dopiero robi fotkę, przez co niektóre niewykrywalne czity czasem nie wyrabiają i pozostają widoczne lub robi sie tylko 1-2 fotki zamiast 5.

W tej wersji dodałem jednoczesne fotki u gracza jak i admina :) admin patrzy na gracza z włączonym ESP i robi mu fotki, ułatwi to wykrywanie przeróbek jak i unikniecie niepotrzebnych oskarżeń graczy.
Fotki dla admina można wyłaczyć, wszystko konfigurowane cvarem.

amx_screen_adminss 1 // 0 - fotki tylko u gracza 1- fotki u gracza i admina


Poprawilem typ dawanego bana !!! Poprzednio zawsze banował na IP, teraz wystarczy ustawić odpowienio cvara.

amx_screen_ban 1 // 0 - kill 1 -perm obsluga amx_bans, minibans 2- perm bez amxbans



blackedit
To samo co 1.5 + dodałem możliwość zrobienia 1000 fotek dla gracza :) wystarczy wpisać komendę:

amx_1000 - robi 1000 fotek


Dołączona grafika
W załączniku :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 40


#174717 Amxbans nie widzi serwera.

Napisane przez comandos w 27.09.2010 07:25

Bez portu... Hmm.. dodałeś Ip serwera na stronie? xD
  • +
  • -
  • 1


#174811 Amxbans nie widzi serwera.

Napisane przez camilost w 27.09.2010 15:08

Nie polecam ustawiać w amxbans.cfg IP serwera. Wystarczy tylko w server.cfg
ip "IP:PORT"
Jak dodasz w amxbans.cfg to np. u mnie dodało nowy serwer do AMXBANS IP miał: IP:PORT:PORT

^^ Sprawdź samo w server.cfg : )
  • +
  • -
  • 1


#174580 Amxbans nie widzi serwera.

Napisane przez MafiaDL w 26.09.2010 16:31

standardowe pytanie dodales ip serwera w server.cfg i amxbans.cfg odpowiedniej komendzie ?


zmien sql na

amx_sql_host "botypolskie.pl"
amx_sql_user "botypols_test"
amx_sql_pass "*******"
amx_sql_db "botypols_bans"
amx_sql_table "amx"
amx_sql_type "mysql"


oraz amx_sql_host "botypolskie.pl" to jest źle.... musi być ip/adres hosta bazy (hosting)
  • +
  • -
  • 1


#174516 Amxbans nie widzi serwera.

Napisane przez MafiaDL w 26.09.2010 13:04

dodaj logi
  • +
  • -
  • 1