Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Danielloss - zdjęcie

Danielloss

Rejestracja: 08.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.08.2011 10:21
-----

#149289 CoD mod pytanie

Napisane przez Change w 04.07.2010 14:06

Znajdź i usuń to:
switch(get_user_team(id))
{
case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
}


oraz to

	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");

  • +
  • -
  • 1


#149205 CoD mod pytanie

Napisane przez Cypis' w 03.07.2010 22:39

szukasz:

public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ;


return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zmieniasz na:
public PostawMine(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic miny, zwieksz inteligencje!");

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50) ; // tu zamiast 50 wpisz mniejsza licze to bedzie mina bardziej niewidzialna


return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2


#149225 Dodatek do CoD'a (SKLEP)

Napisane przez SpartakuS w 04.07.2010 01:57

#define AUTHOR "D@N!3LL0$$"

A pytałeś się Peyote czy możesz zmienić autora jak dodałeś parę klas?
Z postu wyżej wywnioskowałem, że mam Ci dodać sklep i losowy item do sklepu, Tak więc zrobiłem.

Trzymaj:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1