Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WezZostan. - zdjęcie

WezZostan.

Rejestracja: 04.10.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.02.2018 21:39
-----

#742118 Nie odczytuje danych nvault

Napisane przez _McHappy w 23.08.2017 16:21

format(vaultdata,255,"%i %i %i %i %i %i", gExp[id], gLvl[id], gStats[id][0], gStats[id][1], gStats[id][2], gStats[id][3]);

To w LoadData() jest zbędne.

W całym kodzie funkcji SaveData() pozmieniaj %i na ^"%i^"
  • +
  • -
  • 1


#742126 Nie odczytuje danych nvault

Napisane przez _McHappy w 23.08.2017 20:54

public client_authorized(id)
{
LoadData(id);

return 1;
}

Na:

public client_putinserver(id)
{
LoadData(id);

return 1;
}
  • +
  • -
  • 1


#741109 Problem z DMG i 1/x z noza

Napisane przez Rivit w 14.07.2017 21:19

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)
{
	if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
		return HAM_IGNORED;

	if(iObrazenia[kid] > 0.0)
		damage += iObrazenia[kid];
	
	if((gClass[kid] == Ghost))
		damage += 10;

	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
	{	
		if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc)
		{
                      KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1))
                      return HAM_IGNORED
                }
	}

	SetHamParamFloat(4, damage);
	
	return HAM_HANDLED;
}

stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits)
{
	static DeathMsgId
	
	new msgblock, effect
	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
	
	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE)
	
	set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5)
	set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5)
	
	ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1)
	
	set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor)
	
	effect = pev(id, pev_effects)
	if(effect & 128)	set_pev(id, pev_effects, effect-128)
	
	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)

	message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
	write_byte(attacker)
	write_byte(id)
	write_byte(0)
        write_string("knife")
	message_end()
}

Pisane z telefonu, może nie działać, jeżeli sięnie kompiluje to zarzuć log z kompilatora. Jeżeli nie działa to wyjaśnij co i jak ;)


  • +
  • -
  • 2


#741112 Problem z DMG i 1/x z noza

Napisane przez Rivit w 14.07.2017 21:58

public TakeDamage(vid, infl, idinflictor, kid, Float:damage, damagebits)

Teraz to zauważyłem

Złe parametry są.

    public TakeDamage(vid, infl, kid, Float:damage, damagebits)
    {
    	if(!kid || !is_user_alive(vid) || !is_user_alive(kid) || SameTeam(vid, kid))
    		return HAM_IGNORED;
     
    	if(iObrazenia[kid] > 0.0)
    		damage += iObrazenia[kid];
    	
    	if((gClass[kid] == Ghost))
    		damage += 10;
     
    	if(get_user_weapon(kid) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && get_pdata_float(get_pdata_cbase(kid, 373, 5), 47, 4) > 1.0)
    	{	
    		if((gClass[kid] == Ninja && !random(2)) || (gClass[kid] == Rambo && !random(4)) || (gClass[kid] == Nozownik && !random(2)) || gClass[kid] == Smierc)
    		{
                          KillPlayer(vid, infl, kid, (1<<1))
                          return HAM_IGNORED
                    }
    	}
     
    	SetHamParamFloat(4, damage);
    	
    	return HAM_HANDLED;
    }
     
    stock KillPlayer(id, inflictor, attacker, damagebits)
    {
    	static DeathMsgId
    	
    	new msgblock, effect
    	if (!DeathMsgId)	DeathMsgId = get_user_msgid("DeathMsg")
    	
    	msgblock = get_msg_block(DeathMsgId)
    	set_msg_block(DeathMsgId, BLOCK_ONCE)
    	
    	set_pdata_int(id, 75, HIT_CHEST , 5)
    	set_pdata_int(id, 76, damagebits, 5)
    	
    	ExecuteHamB(Ham_Killed, id, attacker, 1)
    	
    	set_pev(id, pev_dmg_inflictor, inflictor)
    	
    	effect = pev(id, pev_effects)
    	if(effect & 128)	set_pev(id, pev_effects, effect-128)
    	
    	set_msg_block(DeathMsgId, msgblock)
     
    	message_begin(MSG_ALL, DeathMsgId)
    	write_byte(attacker)
    	write_byte(id)
    	write_byte(0)
        write_string("knife")
    	message_end()
    }

  • +
  • -
  • 2