Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dawkopolo - zdjęcie

dawkopolo

Rejestracja: 06.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2014 03:28
-----

#155807 COD MOD - szpieg ,niewidzialnosc,nóż no i BUG

Napisane przez Starozytny w 30.07.2010 09:05

Musisz każdej klasie dać widzialność na 255 oprócz szpiegowi Powinno pomóc


#155828 COD MOD - szpieg ,niewidzialnosc,nóż no i BUG

Napisane przez Apple() w 30.07.2010 10:14

Czasem robi się widzialny , po zmianie klasy z Szpiega na inną następna jest także nie widzialna ,tak jakby dziedziczyła tą umiejętność.

dziwisz się? źle to zrobiłeś...

case Szpieg:
{
if(klasa_gracza[id] == Szpieg){
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 10);
set_user_gravity(id, 0.40);
}
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

ew. całość możesz dać w tego ifa.

Musisz każdej klasie dać widzialność na 255 oprócz szpiegowi Powinno pomóc

kolejny twój zerowy post, NIE UMIESZ MU POMÓC! NIE POMAGAJ...
  • +
  • -
  • 0