Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vernix - zdjęcie

Vernix

Rejestracja: 05.07.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2014 22:51
-----

#283734 Plugin któy blokuje $$

Napisane przez speedkill w 16.08.2011 17:06

Sprawdź ;]
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define OFFSET_CSMONEY 115

public plugin_init()
{
    register_message(get_user_msgid("Money"), "MessageMoney");
    register_message(get_user_msgid("HideWeapon"), "MessageHideWeapon");
}

public MessageMoney(msgid, dest, id)
{
    set_pdata_int(id, OFFSET_CSMONEY, 0);
    set_msg_arg_int(1, ARG_LONG, 0);
}

public MessageHideWeapon(msgid, dest, id)
{
    set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | (1<<5));
}

  • +
  • -
  • 1


#228569 Serwer is full

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 22.03.2011 14:39

Np. edytując
addons/amxmodx/data/lang/adminslots.txt
Lub inny odpowiedzialny za to słownik lub plugin.
  • +
  • -
  • 2


#226459 /regulamin w motd

Napisane przez speedkill w 17.03.2011 21:19

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "MotD"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "michal"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /regulamin", "reg")
}
public reg(id)
{
show_motd( id,"reg.txt","Regulamin.")
}
prosze bardzo plik reg.txt wgraj do cstrike i napisz tam regulamin w html
  • +
  • -
  • 2


#206455 Pisanie pluginów - Od czego zacząć?

Napisane przez Knopers w 16.01.2011 18:12

Na początek przydały by ci się podstawy z zakresu programowania, poczytaj tutoriale/książki na temat Języka C++ lub pokrewnych.
Potem zapoznaj się ze składnią Pawna, możesz to zrobić przeglądając pierwszy lepszy plugin.
Na koniec do pisania będzie ci potrzebna dokumentacja AmxModX'a (jego funkcjach) znajdziej ją u nas lub na amxmodx.org
  • +
  • -
  • 1


#202947 Nie da się udeżyć nożem! - Szukam...

Napisane przez DarkGL w 05.01.2011 16:07

Blokada używania noża - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#201027 Blokada danej komendy - przeróbka

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 29.12.2010 20:34

Można to stosunkowo łatwo osiągnąć przez wykrycie zetknięcia się broni z graczem i usunięcie jej.

równie dobrze(a nawet lepiej?) można usunąć wszystkie bronie przy starcie rundy ? ;)
  • +
  • -
  • 1


#201030 Blokada danej komendy - przeróbka

Napisane przez R3X w 29.12.2010 20:43

no można, chociaż zmiana ekwipunku gracza przez mapę może się odbyć w trakcie rundy, nawet nie od razu po spawnie tylko z małym opóźnieniem;
mógłbyś Vernix podać przykład mapy, na której przydałoby się blokowanie?


Edit.
Plugin w załączniku usuwa z gry pistolety. Nie można ich dostać ani podnieść, można chyba kupić, ale to inny plugin za to odpowiada pewnie to co się będę:P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1