Polecam taką stronkę: http://boylett.com/s.../autoindent.php
wklejasz tutaj cały kodzik i automatycznie tabuje Ci to co trzeba
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
ZasZ nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez BartekB
w 29.11.2015 00:15
Polecam taką stronkę: http://boylett.com/s.../autoindent.php
wklejasz tutaj cały kodzik i automatycznie tabuje Ci to co trzeba
Napisane przez BartekB
w 29.11.2015 00:06
Napisane przez gangsters
w 26.11.2015 17:25
Napisane przez Kowalsky
w 26.11.2015 17:23
Napisane przez Dziobak?
w 14.01.2014 20:29
Komandor :
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Komandor";
new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga.";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool: ma_klase[33];
new skoki[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
Wojskowy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Wojskowy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Play"
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Wojskowy";
new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;
new g_msg_screenfade;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
Napisane przez Drago36
w 15.01.2014 15:05
Legionista
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new const nazwa[] = "Legionista";
new const opis[] = "Strzelajac w plecy zadaje 2x wieksze obrazenia, autobh";
new const bronie = (1<<CSW_SG552);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "0.0", "Dr@goN");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE
if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);
}
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker))
SetHamParamFloat(4, damage*2);
return HAM_IGNORED;
}
stock bool:UTIL_In_FOV(id,target)
{
if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0)
return true;
return false;
}
stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist)
{
new Float:vec2LOS[2];
new Float:flDot;
new Float:CoreOrigin[3];
new Float:TargetOrigin[3];
new Float:CoreAngles[3];
pev(Core,pev_origin,CoreOrigin);
pev(Target,pev_origin,TargetOrigin);
if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist)
return 0.0;
pev(Core,pev_angles, CoreAngles);
for ( new i = 0; i < 2; i++ )
vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i];
new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS);
//Normalize V2LOS
if (veclength <= 0.0)
{
vec2LOS[0] = 0.0;
vec2LOS[1] = 0.0;
}
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
//Do a makevector to make v_forward right
engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles);
new Float:v_forward[3];
new Float:v_forward2D[2];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);
v_forward2D[0] = v_forward[0];
v_forward2D[1] = v_forward[1];
flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1];
if ( flDot > 0.5 )
{
return flDot;
}
return 0.0;
}
stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] )
{
return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] );
}
Napisane przez karol253
w 31.10.2015 11:41
spróbuj tego wgrac
codclass_siwyangel.sma 6,63 KB 88 Ilość pobrań
codclass_siwyangel.amxx
Napisane przez karol253
w 13.10.2015 14:41
Teraz przepatrzyłem ten plugin i znalazlem do cod mod ![]()
cod_pytanie.sma 8,87 KB 82 Ilość pobrań
cod_pytanie.amxx
Napisane przez Misiaczek ;c
w 09.10.2015 22:20
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";
new bool:Perk[ 33 ];
public plugin_init( ) {
register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
cod_register_perk( Nazwa, Opis);
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}
public cod_perk_enabled( id ) {
cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
Perk[ id ] = true;
}
public cod_perk_disabled( id ) {
cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
Perk[ id ] = false;
}
public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
return HAM_IGNORED;
if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
return HAM_IGNORED;
if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
return HAM_IGNORED;
if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
}
else {
cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
}
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez gangsters
w 07.10.2015 09:11
Moc Opiekuna Serwera
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const perk_name[] = "Moc Opiekuna Serwera";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa + 15 obrazen z wiecej.";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "ArCAno");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS);
ma_perk[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}



Moja zawartość