Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

ZasZ - zdjęcie

ZasZ

Rejestracja: 31.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2016 16:23
-----

#715430 Problem z kompilacją

Napisane przez BartekB w 29.11.2015 00:15

Polecam taką stronkę: http://boylett.com/s.../autoindent.php

wklejasz tutaj cały kodzik i automatycznie tabuje Ci to co trzeba :) 


  • +
  • -
  • 1


#715428 Problem z kompilacją

Napisane przez BartekB w 29.11.2015 00:06

Zamień

 

if(!is_user_connected[idattacker])

 
 
na 
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 

 


  • +
  • -
  • 1


#715255 proszę o klase Cichociemny

Napisane przez gangsters w 26.11.2015 17:25

klasa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#715254 Prośba o kompilacje

Napisane przez Kowalsky w 26.11.2015 17:23

Co to jest cod_power_block_time? W Googlach nic na ten temat nie znalazłem.


  • +
  • -
  • 1


#605242 proszę o 3 klasy m.in. Komandor

Napisane przez Dziobak? w 14.01.2014 20:29

Komandor :


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <fakemeta>

		

new const nazwa[] = "Komandor";

new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga.";

new const bronie = 1<<CSW_AK47;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 0;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool: ma_klase[33];

new skoki[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};

new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

	

public plugin_init()

{

	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");



	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");



}
public cod_class_enabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 0);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	ZmienUbranie(id, 1);

	ma_klase[id] = false;

}

public ZmienUbranie(id,reset)

{

	if (!is_user_connected(id))

		return PLUGIN_CONTINUE;

	

	if (reset)

		cs_reset_user_model(id);

	else

	{

		new num = random_num(0,3);

		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);

	}

	

	return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

Wojskowy:


/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "Wojskowy"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Play"



new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "Wojskowy";

new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1;

new const zdrowie = 5;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 15;

new const wytrzymalosc = 0;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)

{
    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);	

    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)

{

    entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

 


  • +
  • -
  • 3


#605586 proszę o 3 klasy m.in. Komandor

Napisane przez Drago36 w 15.01.2014 15:05

Legionista

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#714019 Problem - nie czytana klasa

Napisane przez karol253 w 31.10.2015 11:41

spróbuj tego wgrac 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#713234 [SZUKAM] Pluginu

Napisane przez karol253 w 13.10.2015 14:41

Teraz przepatrzyłem ten plugin i znalazlem do cod mod :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#713043 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk Deagle zguby i 1 inny

Napisane przez Misiaczek ;c w 09.10.2015 22:20

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby";
new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!.";

new bool:Perk[ 33 ];

public plugin_init( ) {
	
	register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c");
	
	cod_register_perk( Nazwa,  Opis);
	
	RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" );
}

public cod_perk_enabled( id ) {
	
	cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = true;
}

public cod_perk_disabled( id ) {
	
	cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE );
	Perk[ id ] = false;
}

public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) {
	
	if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) )
		return HAM_IGNORED;
		
	if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) {
		cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE);
		cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits );
	}
	else {
		cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits );
	}

	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#712925 [ROZWIĄZANE] Prośba o perk Deagle zguby i 1 inny

Napisane przez gangsters w 07.10.2015 09:11

Moc Opiekuna Serwera

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new const perk_name[] = "Moc Opiekuna Serwera";
new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa + 15 obrazen z wiecej.";
 
new bool:ma_perk[33];
 
public plugin_init() 
{
        register_plugin(perk_name, "1.0", "ArCAno");
        
        cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_perk_enabled(id)
{
        cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = true;
}
 
public cod_perk_disabled(id)
{
        cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS);
        ma_perk[id] = false;
}
        
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_perk[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
        
        if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1