Polecam taką stronkę: http://boylett.com/s.../autoindent.php
wklejasz tutaj cały kodzik i automatycznie tabuje Ci to co trzeba
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
ZasZ nie posiada znajomych
Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia
Napisane przez BartekB
w 29.11.2015 00:15
Polecam taką stronkę: http://boylett.com/s.../autoindent.php
wklejasz tutaj cały kodzik i automatycznie tabuje Ci to co trzeba
Napisane przez BartekB
w 29.11.2015 00:06
Napisane przez gangsters
w 26.11.2015 17:25
Napisane przez Kowalsky
w 26.11.2015 17:23
Napisane przez Dziobak?
w 14.01.2014 20:29
Komandor :
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Komandor"; new const opis[] = "ak47, 2 skoki, ubranie wroga."; new const bronie = 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; new skoki[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
Wojskowy:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Wojskowy" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Play" new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Wojskowy"; new const opis[] = "400 grawitacji, 1/6 na oślepienie przeciwnika, m4a1"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new g_msg_screenfade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(6) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); }
Napisane przez Drago36
w 15.01.2014 15:05
Legionista
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <engine> new const nazwa[] = "Legionista"; new const opis[] = "Strzelajac w plecy zadaje 2x wieksze obrazenia, autobh"; new const bronie = (1<<CSW_SG552); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "0.0", "Dr@goN"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(UTIL_In_FOV(idattacker, this) && !UTIL_In_FOV(this, idattacker)) SetHamParamFloat(4, damage*2); return HAM_IGNORED; } stock bool:UTIL_In_FOV(id,target) { if (Find_Angle(id,target,9999.9) > 0.0) return true; return false; } stock Float:Find_Angle(Core,Target,Float:dist) { new Float:vec2LOS[2]; new Float:flDot; new Float:CoreOrigin[3]; new Float:TargetOrigin[3]; new Float:CoreAngles[3]; pev(Core,pev_origin,CoreOrigin); pev(Target,pev_origin,TargetOrigin); if (get_distance_f(CoreOrigin,TargetOrigin) > dist) return 0.0; pev(Core,pev_angles, CoreAngles); for ( new i = 0; i < 2; i++ ) vec2LOS[i] = TargetOrigin[i] - CoreOrigin[i]; new Float:veclength = Vec2DLength(vec2LOS); //Normalize V2LOS if (veclength <= 0.0) { vec2LOS[0] = 0.0; vec2LOS[1] = 0.0; } else { new Float:flLen = 1.0 / veclength; vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen; vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen; } //Do a makevector to make v_forward right engfunc(EngFunc_MakeVectors,CoreAngles); new Float:v_forward[3]; new Float:v_forward2D[2]; get_global_vector(GL_v_forward, v_forward); v_forward2D[0] = v_forward[0]; v_forward2D[1] = v_forward[1]; flDot = vec2LOS[0]*v_forward2D[0]+vec2LOS[1]*v_forward2D[1]; if ( flDot > 0.5 ) { return flDot; } return 0.0; } stock Float:Vec2DLength( Float:Vec[2] ) { return floatsqroot(Vec[0]*Vec[0] + Vec[1]*Vec[1] ); }
Napisane przez karol253
w 31.10.2015 11:41
spróbuj tego wgrac
Napisane przez karol253
w 13.10.2015 14:41
Teraz przepatrzyłem ten plugin i znalazlem do cod mod
Napisane przez Misiaczek ;c
w 09.10.2015 22:20
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <hamsandwich> new const Nazwa[ ] = "Deagle Zguby"; new const Opis[ ] = "Dostajesz Deagla + 20 obrazen wiecej, 20% szans na natychmiastowe zabicie!."; new bool:Perk[ 33 ]; public plugin_init( ) { register_plugin( Nazwa, "1.0", "Misiaczek ;c"); cod_register_perk( Nazwa, Opis); RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage" ); } public cod_perk_enabled( id ) { cod_give_weapon( id, CSW_DEAGLE ); Perk[ id ] = true; } public cod_perk_disabled( id ) { cod_take_weapon( id, CSW_DEAGLE ); Perk[ id ] = false; } public fwTakeDamage( this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits ) { if( !is_user_alive( idAtt ) || !Perk[ idAtt ] ) return HAM_IGNORED; if( get_user_weapon( idAtt ) == CSW_DEAGLE && dmgBits & (1<<1) ) return HAM_IGNORED; if( get_user_team( this ) != get_user_team( idAtt ) ) return HAM_IGNORED; if( random_num( 1, 5 ) != 1 ) { cs_set_user_armor( this, 0, CS_ARMOR_NONE); cod_inflict_damage( idAtt, this, float( get_user_health( this ) + 1 ), 0.0, idInf, dmgBits ); } else { cod_inflict_damage( idAtt, this, 20.0, 1.0, idInf, dmgBits ); } return HAM_HANDLED; }
Napisane przez gangsters
w 07.10.2015 09:11
Moc Opiekuna Serwera
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Moc Opiekuna Serwera"; new const perk_desc[] = "Dostajesz Famasa + 15 obrazen z wiecej."; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "ArCAno"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_FAMAS); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_FAMAS); ma_perk[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_FAMAS && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }