https://amxx.pl/topi...ultimate-stats/
To kobyła, ale jakby powycinać rzeczy, których nie chcesz to.... lepiej napisać na szybko nowy.
Zapis SQL czy nvault chcesz?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 




 
						
					
				 Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
						 Napisane przez Rivit
						 w 05.09.2019 19:24
 Napisane przez Rivit
						 w 05.09.2019 19:24
						
					
https://amxx.pl/topi...ultimate-stats/
To kobyła, ale jakby powycinać rzeczy, których nie chcesz to.... lepiej napisać na szybko nowy.
Zapis SQL czy nvault chcesz?
						 Napisane przez Rivit
						 w 05.09.2019 19:40
 Napisane przez Rivit
						 w 05.09.2019 19:40
						
					
https://amxx.pl/topi...-stattrak-menu/
z tego mozna ściągnąć staty z broni i dorobić przetrwana runde.
						 Napisane przez White
						 w 12.08.2018 18:48
 Napisane przez White
						 w 12.08.2018 18:48
						
					
						 Napisane przez Robiin
						 w 12.08.2018 14:07
 Napisane przez Robiin
						 w 12.08.2018 14:07
						
					
						 Napisane przez ZBA
						 w 08.03.2018 06:56
 Napisane przez ZBA
						 w 08.03.2018 06:56
						
					
						 Napisane przez _McHappy
						 w 17.11.2017 15:04
 Napisane przez _McHappy
						 w 17.11.2017 15:04
						
					
Racja, mój błąd.
Tu rozwiązanie napisane na kolanie (nie testowane):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define FLAGA_DOSTEPU_DO_KOMENDY ADMIN_KICK
#define MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY 16000
new g_szTrescKomendy[] = "/daj_pieniadze";
public plugin_init()
{
	register_plugin("Dawanie/Zabieranie pieniedzy", "1.0" , "_McHappy");
	
	register_clcmd("say", "hUchwytSay");
	register_clcmd("say_team", "hUchwytSay");
}
public hUchwytSay(id)
{
    new szWpisanyTekst[128]
    read_args(szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
    remove_quotes(szWpisanyTekst);
    
    new szTrescWpisanejKomendy[32];
    strbreak(szWpisanyTekst, szTrescWpisanejKomendy, charsmax(szTrescWpisanejKomendy), szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
    
    if(!equali(szTrescWpisanejKomendy, g_szTrescKomendy))
    return PLUGIN_CONTINUE;
    new szWpisanyNickGracza[32], iGraczDocelowy;
    strbreak(szWpisanyTekst, szWpisanyNickGracza, charsmax(szWpisanyNickGracza), szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
    
    if(!(iGraczDocelowy = cmd_target(id, szWpisanyNickGracza, 0)))
    {
        if(szWpisanyNickGracza[0])
        client_print(id, print_center, "Nie znaleziono gracza z nickiem podobnym do ^"%s^"...", szWpisanyNickGracza);
        
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new iWpisanaIloscPieniedzy, bool:bTrybOdejmowania;
    
    if((bTrybOdejmowania = (szWpisanyTekst[0] == '-')))
        replace(szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst), "-", "");
    if(!(iWpisanaIloscPieniedzy = str_to_num(szWpisanyTekst)))
    {
        client_print(id, print_center, "Ilosc pieniedzy musi byc liczba niezerowa...");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new iDeltaIlosciPieniedzy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego = cs_get_user_money(iGraczDocelowy);
    
    if(bTrybOdejmowania)
    {
        if(!iIloscPieniedzyGraczaDocelowego)
        {
            client_print(id, print_center, "Wybrany gracz nie posiada zadnych pieniedzy...");
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        
        iDeltaIlosciPieniedzy = clamp(iWpisanaIloscPieniedzy, 1, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego);
        cs_set_user_money(iGraczDocelowy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego - iDeltaIlosciPieniedzy, 1);
    }
    else
    {
        if(iIloscPieniedzyGraczaDocelowego >= MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY)
        {
            client_print(id, print_center, "Wybrany gracz posiada maksymalna ilosc pieniedzy...");
            return PLUGIN_HANDLED;
        }
        
        iDeltaIlosciPieniedzy = clamp(iWpisanaIloscPieniedzy, 1, MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY-iIloscPieniedzyGraczaDocelowego);
        cs_set_user_money(iGraczDocelowy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego + iDeltaIlosciPieniedzy,  1);
    }
    
    new szNazwaGracza[32], szNazwaAdmina[32];
    get_user_name(iGraczDocelowy, szNazwaGracza, charsmax(szNazwaGracza))
    get_user_name(id, szNazwaAdmina, charsmax(szNazwaAdmina));
    client_print(0, print_chat, "[ Informacja ] Admin %s %s %d dolarow graczowi %s.", szNazwaAdmina, (bTrybOdejmowania ? "zabral" : "dodal"), iDeltaIlosciPieniedzy, szNazwaGracza);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}
Użycie:
/daj_pieniadze <NickGracza> <Kwota>
Podanie kwoty na minusie zabierze pieniądze graczowi.
Komenda możliwa do zmiany na górze kodu pluginu.
Domyślnie pieniądze może dawać/zabierać admin z ustaloną flagą ADMIN_KICK (do zmiany tak jak opcja powyżej).
						 Napisane przez _McHappy
						 w 17.11.2017 22:44
 Napisane przez _McHappy
						 w 17.11.2017 22:44
						
					
						 Napisane przez _McHappy
						 w 18.11.2017 10:50
 Napisane przez _McHappy
						 w 18.11.2017 10:50
						
					
Wgraj tę wersję pluginu, wykonaj komendę na którymkolwiek z graczy, a następnie podeślij plik logs/debug_dajPieniadze.txt
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#define FLAGA_DOSTEPU_DO_KOMENDY ADMIN_KICK
#define MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY 16000
new g_szTrescKomendy[] = "/daj_pieniadze";
new g_szPlikLogow[] = "debug_dajPieniadze.txt";
public plugin_init()
{
	register_plugin("Dawanie/Zabieranie pieniedzy", "1.0" , "_McHappy");
	
	register_clcmd("say", "hUchwytSay");
	register_clcmd("say_team", "hUchwytSay");
}
public hUchwytSay(id)
{
	new szWpisanyTekst[128]
	read_args(szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
	remove_quotes(szWpisanyTekst);
	
	new szTrescWpisanejKomendy[32];
	strbreak(szWpisanyTekst, szTrescWpisanejKomendy, charsmax(szTrescWpisanejKomendy), szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
	
	log_to_file(g_szPlikLogow, "--------------------------------------------^n^n");
	log_to_file(g_szPlikLogow, "[0] hUchwytSay Start ^"%s^" | ^"%s^" | ^"%s^"", szTrescWpisanejKomendy, szWpisanyTekst, g_szTrescKomendy);
	
	if(!equali(szTrescWpisanejKomendy, g_szTrescKomendy))
	return PLUGIN_CONTINUE;
	new szWpisanyNickGracza[32], iGraczDocelowy;
	strbreak(szWpisanyTekst, szWpisanyNickGracza, charsmax(szWpisanyNickGracza), szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst));
	
	log_to_file(g_szPlikLogow, "[1] hUchwytSay NickFilter ^"%s^" | ^"%s^"", szWpisanyNickGracza, szWpisanyTekst);
	
	if(!(iGraczDocelowy = cmd_target(id, szWpisanyNickGracza, 0)))
	{
		log_to_file(g_szPlikLogow, "[2] hUchwytSay NickFilter_ErrNoTarget");
		
		if(szWpisanyNickGracza[0])
		client_print(id, print_center, "Nie znaleziono gracza z nickiem podobnym do ^"%s^"...", szWpisanyNickGracza);
		
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new iWpisanaIloscPieniedzy, bool:bTrybOdejmowania;
	
	if((bTrybOdejmowania = (szWpisanyTekst[0] == '-')))
	replace(szWpisanyTekst, charsmax(szWpisanyTekst), "-", "");
	log_to_file(g_szPlikLogow, "[3] hUchwytSay MoneyFilter_CheckNeg ^"%d^" | ^"%s^"", bTrybOdejmowania, szWpisanyTekst);
	
	if(!(iWpisanaIloscPieniedzy = str_to_num(szWpisanyTekst)))
	{
		log_to_file(g_szPlikLogow, "[4] hUchwytSay NegMoneyFilter_Err0");
		client_print(id, print_center, "Ilosc pieniedzy musi byc liczba niezerowa...");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new iDeltaIlosciPieniedzy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego = cs_get_user_money(iGraczDocelowy);
	
	if(bTrybOdejmowania)
	{
		if(!iIloscPieniedzyGraczaDocelowego)
		{            
                        log_to_file(g_szPlikLogow, "[5] hUchwytSay NegMoneyFilter_ErrNoMoney");
			client_print(id, print_center, "Wybrany gracz nie posiada zadnych pieniedzy...");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		iDeltaIlosciPieniedzy = clamp(iWpisanaIloscPieniedzy, 1, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego);
		cs_set_user_money(iGraczDocelowy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego - iDeltaIlosciPieniedzy, 1);
	}
	else
	{
		if(iIloscPieniedzyGraczaDocelowego >= MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY)
		{
			log_to_file(g_szPlikLogow, "[5] hUchwytSay MoneyFilter_ErrMaxMoney");
                        client_print(id, print_center, "Wybrany gracz posiada maksymalna ilosc pieniedzy...");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		
		iDeltaIlosciPieniedzy = clamp(iWpisanaIloscPieniedzy, 1, MAKS_ILOSC_POSIADANYCH_PIENIEDZY-iIloscPieniedzyGraczaDocelowego);
		cs_set_user_money(iGraczDocelowy, iIloscPieniedzyGraczaDocelowego + iDeltaIlosciPieniedzy,  1);
	}
	
	log_to_file(g_szPlikLogow, "[4] hUchwytSay MoneyFilter_Finalize ^"%d^" | ^"%d^" | ^"%d^" | ^"%d^"", iIloscPieniedzyGraczaDocelowego, iWpisanaIloscPieniedzy, iDeltaIlosciPieniedzy, bTrybOdejmowania);
	
	new szNazwaGracza[32], szNazwaAdmina[32];
	get_user_name(iGraczDocelowy, szNazwaGracza, charsmax(szNazwaGracza))
	get_user_name(id, szNazwaAdmina, charsmax(szNazwaAdmina));
	client_print(0, print_chat, "[ Informacja ] Admin %s %s %d dolarow graczowi %s.", szNazwaAdmina, (bTrybOdejmowania ? "zabral" : "dodal"), iDeltaIlosciPieniedzy, szNazwaGracza);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}
PS. Oczywiście owa komenda jest wpisywana na say'u (klawisz 'y' lub 'u') - a nie w konsoli.
						 Napisane przez Robiin
						 w 17.02.2017 01:49
 Napisane przez Robiin
						 w 17.02.2017 01:49
						
					
Usunąłem całe jbpacki, chyba, że chciałeś sam sklep, a JB packi zostawić, to podpisz się postem niżej.
 jail_api_jailbreak (7).sma   73,58 KB  49 Ilość pobrań
 jail_api_jailbreak (7).sma   73,58 KB  49 Ilość pobrań jail_api_jailbreak (7).amxx
  jail_api_jailbreak (7).amxx
			
						 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 26.03.2016 19:57
 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 26.03.2016 19:57
						
					
dałem wszystko na flange t, dodalem opcje /vip tylko stwórz sobie vip.txt
jeśli chodzi o dźwięki to zrobię, ale nie dziś
sma:
 vipes.sma   6,33 KB  18 Ilość pobrań
 vipes.sma   6,33 KB  18 Ilość pobrań
  vipes.amxx
  vipes.amxx
						 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 26.03.2016 20:08
 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 26.03.2016 20:08
						
					
dobrze próbowałem dodać new dźwięki ale nie wiem czy prawidłowo dodalem (nie miałem czasu przetestować)
łap sma:
 vipes_z_dzwiekami.sma   8,57 KB  19 Ilość pobrań
 vipes_z_dzwiekami.sma   8,57 KB  19 Ilość pobrań
  vipes_z_dzwiekami.amxx
  vipes_z_dzwiekami.amxx
						 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 25.03.2016 22:50
 Napisane przez 
	Tops_v2
						 w 25.03.2016 22:50
						
					
dobrze zrobiłem wszystko prócz tych modeli broni ze palka i miecz świetlny w generatorze vip, dałem flagę X
jeśli chodzi o palkę i miecz świetlny również dodalem, ale gdy pisałem ADMIN_FLAG_X nie chciało się komplikowac wiec ustawiłem na flage ADMIN_LEVEL_H (flaga t)
nie będę ci szukał modeli sam se poszukaj lokalizacje ustawiasz w
/* -------------------------------------------------------------------------------------- */
new const v_Bron_KnifeCT[] = "models/palka/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli knife dka CT */new const p_Bron_KnifeCT[] = "models/palka/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli knife dla CT */new const v_Bron_KnifeTT[] = "models/mieczswietlny/v_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli knife dka TT */new const p_Bron_KnifeTT[] = "models/mieczswietlny/p_knife.mdl"; /* Tutaj zmieniamy sciezki do modeli knife dla TT *//* -------------------------------------------------------------------------------------- */
proszę sma:
 vipes.sma   5,64 KB  19 Ilość pobrań
 vipes.sma   5,64 KB  19 Ilość pobrań
  vipes.amxx
  vipes.amxx



 Moja zawartość
    Moja zawartość