Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

*Mateo* - zdjęcie

*Mateo*

Rejestracja: 14.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.01.2016 20:45
-----

#630728 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1

Napisane przez Misiaczek ;c w 07.04.2014 16:06

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )


Opis




Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 4 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale wink.gif
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Cvary



Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 ] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

Komendy Gracza



/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

Komendy Admina




bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-7 a level w granicach 0-4
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.

Konfiguracja




1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
 

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w core.inl

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 150, 500, 800, 2500,
[...]

Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
 

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 340, 450, 900, 4500,
[...]

3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN biggrin.gif
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs"

4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w core.inl:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_FLAG_X

Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Dane do zapisu na MySQL. Znajduje się to w core.inl:
znajdź:

new gPluginCvar[ PluginCvar ] = { "host bazy danych", "user bazy danych", "haslo bazy danych", "baza danych" };

Uzupełnij dane i skompiluj plugin :)
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

Instalacja




W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować.
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Wymagane Moduły




CStrike
CSX
FakeMeta
Hamsandwich
MySQL

Lista Zmian


1.3.2 - BETA!

* Przeniesienie fixa na ciche chodzenie z głownego SMA do forwards.inl

* Przeniesienie natywów z głownego SMA do natives.inl

Usunięcie sprawdzania czy serwer jest typu LAN ( zbędne )

* Dodano Prefix z aktualną rangą w say oraz cvar do tego (bf2_prefix)

* Dodano możliwośc wyboru HUD, między standardowym a tym z coda (bf2_hudtype (1 - cod | 0 - standard )
1.3.1
* Poprawka ham.inl
* Dodanie core.inl
* Usunięcie const.inl
* Oczyszczenie głownego pliku SMA
1.1.0 - 1.3.0

Spoiler

1.1.0:
Spoiler

1.0.7:
Spoiler

1.0.6:
Spoiler

1.0.5:
Spoiler

1.0.4:
Spoiler

1.0.3:
Spoiler

1.0.2:
Spoiler

1.0.1:
Spoiler

1.0:
Spoiler


Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać smile.gif

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Pobierz



Aktualna Wersja



Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).7z   539,16 KB  318 Ilość pobrań

Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).rar   541,91 KB  929 Ilość pobrań

 

Starsze Wersje



Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   702,5 KB  272 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   708,4 KB  227 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   703,74 KB  301 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   710,77 KB  282 Ilość pobrań

 

Ostrzeżenie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora/strony grozi to banem na stronie!. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl


  • +
  • -
  • 10


#696254 [BaseBuilder] Klasy Zombie Nowe*

Napisane przez Z!3L0ny w 06.04.2015 20:15

Klasy Zombie Nowe*

 

[opis]

---------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Klasa Duch : F1 Użycie Niewidzialności[Czas trwania] : 5 sec - Niewidzialność[Możliwość następnego użycia] : 20 sec.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Klasa Alien : Mouse2 Upuszcza broń Człowiekowi[CT] - Upuszczenie Broni[Możliwość następnego użycia] : 20 sec.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Klasa Jumper : 2 Skoki + Gravitacja.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Klasa Gruby : Życie 3000 + Auto Bunny Hop.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Klasa Human : Forma Człowieka + 1200 Hp + Szybkie bieganie.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Klasa Wiedzma : Damage x2 - bonus do zabicia Człowieka.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Klasa Freezer : Mouse2 Zamraża Człowieka na 5 sec - Zamraża Człowieka[Możliwość następnego użycia] : 20 sec.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

[komendy]

Klas:

1.F1

2.Mouse2

3.Brak

4.Brak

5.Brak

6.Brak

7.Mouse2

 

[inne]

Zrobię potem spolszczenie Klas w sma ale to jutro

W Paczce raz BB Class jest folder plugins i tam są amxx ponieważ nie mogłem dodać w załączniku osobno ;/

 

download

Załączony plik  BB Class.zip   6,74 MB  235 Ilość pobrań

 

 

Załączony plik  bb_ghost.sma   6,74 KB  163 Ilość pobrań
  bb_ghost.amxx

Załączony plik  bb_alien.sma   6,31 KB  186 Ilość pobrań
  bb_alien.amxx

Załączony plik  bb_jumper.sma   3,35 KB  144 Ilość pobrań
  bb_jumper.amxx

Załączony plik  bb_big.sma   3,54 KB  131 Ilość pobrań
  bb_big.amxx

Załączony plik  bb_Reflect.sma   962 bajtów  144 Ilość pobrań
  bb_Reflect.amxx

Załączony plik  bb_witch.sma   1,83 KB  183 Ilość pobrań
  bb_witch.amxx

Załączony plik  bb_frezer_v1.2.sma   8,95 KB  198 Ilość pobrań
  bb_frezer_v1.2.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#718372 Jak pisać pluginy - przykład Exp Mod

Napisane przez wonsz żeczny w 17.01.2016 15:12

Witam.

W tym poradniku zaprezentuję Ci jak pisać pluginy i jeżeli nigdy nie napisałeś żadnego pluginu to będzie to twój pierwszy dobry plugin.

A teraz rozluźnij się, włącz cichą muzykę oraz zadbaj aby w twoim otoczeniu nikt Ci nie przeszkadzał.

Jeżeli chcesz naprawdę się czegoś nauczyć to przeczytaj cały post dokładnie i staraj się wszystko zrozumieć.

Gotowy? Do dzieła!

 

Stwórz sobie plik .sma

Aby to zrobić stwórz zwykły plik tekstowy i otwórz go po czym w lewym górnym rogu wybierz Zapisz jako.

W pole Nazwa pliku wpisz ExpMod.sma a niżej w typ zaznacz Wszystkie pliki.

 

Okej. Otwórz go i dodaj podstawową biblioteke

#include <amxmodx>

dalej zadefiniuj nazwę pluginu, wersję oraz autora.

#define PLUGIN "ExpMod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Nick"

Jako Nick wpisz swoją nazwę, tak ty będziesz autorem tego pluginu.

 

Teraz trzeba zapublikować podstawową funkcję czyli

public plugin_init()
{

tutaj najpierw rejestrujemy to co zadefiniowaliśmy.

	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )

Okej. Jako, że to jest Exp Mod musimy też zarejestrować Zabicie gracza aby dostawać exp za zabicie.

Robimy to za pomocą tego:

	register_event( "DeathMsg", "DeathMsg", "a" )

Drugie DeathMsg odnosi nas do zapublikowania tej rejestracji, więc robimy to.

public DeathMsg()
{

Dobrze Ci idzie! :D

Teraz tworzymy zmienne przechowujące informacje o osobie która Zabija oraz Ginie.

	new Zabojca = read_data( 1 )
	new Ofiara = read_data( 2 )

Teraz bardzo ważna rzecz. Trzeba stworzyć warunek.

	if( Zabojca == Ofiara )
	return PLUGIN_HANDLED

Pytanie. Kiedy Zabójca jest Ofiarą? Jest wtedy gdy popełnia samobójstwo np. spadając z dużej wysokości lub ginie poprzez elementy na mapie jak lawa czy jakieś kolce.

A co robi return PLUGIN_HANDLED ? Linijka ta "zatrzymuje" działanie pluginu jeżeli Zabójca jest Ofiarą.

Wszystko jasne? Lecim dalej.

Teraz trzeba stworzyć warunek czy osoba zabijająca jest "Graczem". Wygląda to tak.

	if( Gracz( Zabojca ) )
	{

Zaraz zaraz. Skąd silnik ma to wiedzieć? Dowiesz się w dalszej części poradnika. Gracz() odpowiednio zapublikujemy!

Teraz jeżeli te warunki są spełnione możemy dodać graczowi Exp.

	DodajExp( Zabojca )

To też zapublikujemy.

Ale też po dodaniu Expa trzeba sprawdzić czy czasem nie trzeba dodać poziomu. Więc dodajemy linjke

	SprawdzPoziom( Zabojca )

oraz

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Sprawę zabijania mamy za sobą!

Teraz publikujemy dodawanie expa.

public DodajExp( id )
{

Pokażę ci jak również dodać exp dla vipa!

	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
	Exp[ id ] = Exp[ id ] + 20
	} else {
	Exp[ id ] = Exp[ id ] + 10
	}
}

Jak widzisz dodaliśmy warunek, jeżeli gracz posiada flage ADMIN_LEVEL_H dostanie 20 expa.

po czym dałem "else" znaczy ono dokładnie "jeśli nie" czyli jeśli gracz nie ma tej flagi dostanie 10 expa.

Pokazała się nowa rzecz czyli Exp[ id ]

Na samej górze pod definiami dodajemy więc 

new Exp[33]

Zmienna która będzie przechowywała informacje o naszym expie.

Teraz publikujemy sprawdzanie naszego expa.

public SprawdzPoziom( id )
{

pod czym dodajemy też warunek ale troszeczkę inny ale nie będę Ci nim mieszał w głowie i mówił dlaczego on tutaj się znajduje.

	while( Exp[ id ] >= POZIOMY[ Poziom[ id ] ] && Poziom[ id ] < MAXPOZIOM )
		Poziom[ id ] ++

Co tu się dzieje?

Oznacza to, jeśli Exp gracza jest "większy lub równy" od wymaganego poziomu to doda nam poziom w góre.

Jest też drugi warunek po && oznacza on, że doda nam poziom tylko wtedy gdy poziom ma być mniejszy niż maxymalny poziom.

Pokazały się nowe rzeczy jak m.in. Poziom[ id ]

Przechowuje on informacje o naszym poziomie więc musimy dodać zmienną. Wiesz gdzie ją dodać z przykładu zmiennej expa.

new Poziom[33]

Pokazało się nawet MAXPOZIOM

To już rzeba zadefiniować

#define MAXPOZIOM 100

Oraz coś jak POZIOMY[ Poziom[ id ] ]

Do tego też trzeba stworzyć zmienną do przechowywania tych informacji.

//Wygenerowane na amxx.pl
new const POZIOMY[ MAXPOZIOM ] = {
	0,
	81, 102, 251, 475, 766, 1120, 1577, 2093, 2644, 3263, 
	4040, 4888, 5785, 6745, 7829, 8926, 10119, 11340, 12809, 14402, 
	16042, 17686, 19365, 21050, 22818, 24625, 26584, 28702, 30985, 33332, 
	35762, 38212, 40758, 43443, 46212, 49003, 51956, 54933, 58010, 61135, 
	64261, 67489, 70734, 74087, 77444, 80864, 84447, 88269, 92166, 96063, 
	100095, 104191, 108329, 112555, 116927, 121347, 125838, 130332, 134840, 139401, 
	144071, 148823, 153579, 158594, 163792, 169027, 174347, 179702, 185179, 190663, 
	196194, 201775, 207372, 213145, 218925, 224925, 230931, 237143, 243361, 249714, 
	256163, 262627, 269118, 275795, 282515, 289287, 296152, 303085, 310096, 317283, 
	324512, 331833, 339156, 346534, 354000, 361544, 369225, 376999, 384826
}

Zaraz zaraz.. tutaj mamy POZIOMY[ MAXPOZIOM ] a tam POZIOMY[ Poziom[ id ] ]

To określa jaki mamy poziom czyli np. mamy poziom expa 102 czyli poziom 2 bodajże :D

 

Teraz jescze zamykamy naszą publikacje SprawdzPoziom( id ) za pomocą tego

	return PLUGIN_CONTINUE
}

Okej. Mieliśmy jeszcze zapublikować Gracza.

public Gracz( id )
{

i dodajemy waruneczek :)

	if( is_user_connected( id ) && is_user_alive( id ) )
		return true
	
	return false 
}

Oznacza on, że jeżeli gracz jest połączony oraz gracz jest żywy to wtedy zwraca "true" czyli prawdziwość.

Po czym jeżeli to się stało zwracamy fałszywość.

 

Szkielet expa mamy za sobą, zmienne przechowują informacje ale chwilowo czyli na 1 mape.

Trzeba je zapisać na kolejne mapy, użyjemy do tego zapis nvault na nick.

Jest to już w innej bibliotece niż <amxmodx> więc dodajemy ją na górze.

#include <nvault> 

Potem dodajemy 2 publikacje.

public client_connect( id )
{
	WczytajExp( id )
}

Czyli przy połączeniu się gracza z serwerem wczyta exp, oczywiście musimy to potem zapublikować.

Ale teraz dodajmy jeszcze 

public client_disconnect( id )
{
	ZapiszExp( id )
}

Zapisujemy exp przy rozłączeniu gracza z serwerem.

Teraz nasze kochane publikacje:

public WczytajExp( id )
{

Pod czym dodajemy nasz zapis na nick

	new name[ 35 ]
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )	
	format( vaultdata,255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] ) 	
	nvault_get( vault, vaultkey, vaultdata, 255 ) 
	replace_all( vaultdata , 255, "#", " " )

	new poziom[ 32 ], exp[ 32 ]

	parse( vaultdata, poziom, 31, exp, 31 ) 
	Poziom[ id ] = str_to_num( poziom )
	Exp[ id ] = str_to_num( exp ) 

	return PLUGIN_CONTINUE
}

O co tutaj chodzi.. :D

Na początku mamy zmienne które przechowają informacje o nazwie gracza oraz dane nvault po czym te informacje zostaną zapisane w pliku na serwerze.

Dalej tworzymy tzw. format czyli co ma się znajdować w tym pliku. Znajdować się będzie np. takie coś:

Wonsz żeczny-name

oraz

10#1346

czyli mamy 10 poziom i 1347 expa. (przykład)

Te informacje będą wczytywane.

Publikujemy 

public ZapiszExp( id )
{

pod czym znów zmienne oraz dane do zapisywania

	new name[ 35 ]
	get_user_name( id, name, 34 )
	new vaultdata[ 256 ]
	new vaultkey[ 64 ]
			
	format( vaultkey, 63, "%s-NAME", name )
	format( vaultdata, 255, "%i#%i#", Poziom[ id ], Exp[ id ] )
	nvault_set( vault , vaultkey, vaultdata ) 
}

Mamy też rzecz nową czyli vault

Chwilowa informacja, musimy oczywiście stworzyć z tym zmienną na samej górze czyli

new vault

Teraz zajmiemy się utworzeniem pliku na serwerze w którym zapisywać się będą dane.

Robimy to w publikacji plugin_init

	vault = nvault_open( "ZapisExpMod" ) 

Gdzie "ZapisExpMod" to będzie nazwa pliku.

 

 

Okej mamy piękny zapis a teraz stworzymy sobie napis na ekranie gdzie będzie pokazywany nasz poziom oraz exp.

Do tego tworzymy od razu zmienną do przechowania informacji o tym

new HUD

oraz użwamy tego

	HUD = CreateHudSyncObj()

Dodajemy to do publikacji plugin_init

 

Publikujemy naszego huda np. tak:

public PokazHUD( id )
{

oraz dodajemy warunek aby wszystko pięknie grało:

	if( !Gracz( id ) )
	return PLUGIN_HANDLED

A po co tam ten wykrzyknik? Wykrzyknik przed daną rzeczą oznacza jego przeciwność. Czyli jeżeli osoba nie jest graczem to 

zatrzymujemy plugin za pomocą return PLUGIN_HANDLED

 

Teraz tworzymy informacje o położeniu naszych napisów:

	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.03, 0.30, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)

Informacje o tym znajdziecie tutaj: http://amxx.pl/topic...domości-na-hud/

A dalej lecimy z napisami jakie mają być na tym ekranie 

	ShowSyncHudMsg(id, HUD , "Poziom: %d ^nExp: %d / %d", Poziom[ id ], Exp[ id ], POZIOMY[ Poziom[ id ] ] )

%d przenosi nas poza napisy i bierze informacje z danej zmiennej.

A dlaczego nie %s ? Z literką s bierzemy "słowa" a literka %d lub %i  liczby.

 

Zamykamy teraz naszą publikację 

	return PLUGIN_HANDLED
}

Zatrzymujemy działanie huda, ponieważ został on wyświetlony wiec aby się nie wyświetlał on nam cały czas.

Teraz musimy pokazać ten hud w danym momencie.

My pokażemy ten hud przy odrodzeniu gracza czyli w publikacji plugin_init rejestrujemy to odrodzenie

	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1 )

Pokazała się rejestracja z nowej biblioteki więc na samej górze dodajemy 

#include <hamsandwich>

A teraz nasze Odrodzenie zapublikujemy:

public Odrodzenie( id )
{
	set_task( 0.1, "PokazHUD", id, _, _, "b" )
}

W środku znajduje się set_task czyli po 0.1 sekundzie przejdzie do publikacji PokazHUD która nam ten hud wyświetli.

 
Jeżeli wam się podoba, mogę zrobić kolejny poradnik na przykładnie tworzenia np. sklepu oraz waluty do niego.
 

  • +
  • -
  • 10