Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

hurricane96 - zdjęcie

hurricane96

Rejestracja: 30.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.09.2015 10:46
-----

#19252 Voices Management

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.10.2008 23:11

Voices Management
Autor: ConnorMcLeod
Wersja: 1.0.2


Opis

Przejmujemy nim kontrole nad rozmowami na serwerze. Zamiast jednego cvar'u sv_alltalk możemy osobno ustawić kogo słyszą żywi a kogo umarli.
Admini mogą mówić do wszystkich jednocześnie ich uciszając, a co najbardziej mi się podoba admini mogą mówić tylko do adminów tak że inni gracze ich nie słyszą. Oczywiście jest też możliwość uciszenia wybranego gracza i słyszenia wszystkich graczy jeśli tylko chcemy.

Instalacja

Prawie standardowa.

Voices_Management.amxx do folderu plugins
Voices_Management.sma do scripting
voicesmanagement.txt do data/lang
(języki w standardzie en, fr, częściowo de)

Wymagane

Amxx 1.8+
Fakemeta
sv_alltalk 1

Konfiguracja
Cvary:

vm_alives < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy

Komendy:

+adminvoice
Jako admin mówisz do wszystkich graczy, pozostali są uciszeni

+interadminvoice
Jako admin mówisz tylko do innych adminów, pozostali nic nie słyszą

+adminlisten
Jako admin słyszysz wszystkich graczy

toggle_adminlisten
Włączasz/wyłączasz ciągłe słyszenie wszystkich graczy

amx_mute
uciszasz wybranego gracza

amx_unmute
przywracasz możliwość rozmawiania wybranemu graczowi

say(_team) /vm
wyświetla ustawienia plugina

Komendy z "+" należy zbindować pod klawisz np.
bind "ALT" "+adminvoice"
Dodatkowo można zmienić w pluginie:
wymaganą flagę dla admina:

#define ADMIN_VOICE ADMIN_CHAT

czas od wejścia na serwer po jakim jest wyświetlana informacja o pluginie:

#define ANNOUNCE_TASK_DELAY 30.0

a jeżeli nie chcesz by gracze z wyłączonym słuchaniem rozmów słyszeli admina mówiącego do wszystkich to skomentuj

//#define SUPER_ADMIN_PRIORITY


Komentarz
Ogólnie jest to plugin bez którego żaden serwer "nie może istnieć". Bez problemu można wszytko ustawić, admini mogą się konsultować ze sobą i ogłaszać bez niepotrzebnego pisania. A jeżeli ktoś nam przeszkadza to zawsze możemy go uciszyć :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 25


#485619 [ROZWIĄZANE] Plugin: Asysta przy zabiciu

Napisane przez wuzi1995 w 01.12.2012 18:44

Siemka. Szukam takiego pluginy ktory daje +1 fraga za asyste. I nie chcę żeby było pokazane: Wuzi + Player.
Tylko sam nick.
Widziałem to na 1 serwerze i wygladalo to tak:
Robi sie niebieskie tlo na 1s i na gorze piszze +1 za asyste i do scorre dodaje 1 fraga.
Szukam właśnie takiego czegoś.
  • +
  • -
  • 1


#710320 Czy warto zainstalować FakeDetector?

Napisane przez tytusek w 21.08.2015 22:53

1. raczej tak zabezpieczenie przed botami

2. czytaj 1 odp

3. nie zauważyłem obciążenia większego po zainstalowaniu 


  • +
  • -
  • 1


#618331 Zabezpieczenie przed hackiem SteamID

Napisane przez GwynBleidD w 20.02.2014 11:34

Zabezpieczenie słuszne, a plugin nikomu nie potrzebny... bo komuś może równie dobrze przez przypadek wygenerować się taki sam SteamID jak kogoś z adminów...

Jednak dproto jest średnio skonfigurowane i wcale nie ma opisu co właściwie zostało zmienione. Lepiej jest zmieniać prefixy (STEAM_X:Y:Z, prefix to X) niż STEAM_ na VALVE_, bo mogą wystąpić przypadkowe konflikty. Najlepiej na każdą metodę autoryzacji ustawić inny prefix.

Autora tematu proszę o uzupełnienie co w konfiguracji i dlaczego zostało zmienione, żeby każdy mógł to odtworzyć na własnym configu, zamiast wrzucać na chama załączony wyżej.

Poza tym proponuję zmienić tak, jak wyżej napisałem, zmieniać pierwszą cyferkę. Albo połączyć obie metody.
  • +
  • -
  • 1


#618275 Zabezpieczenie przed hackiem SteamID

Napisane przez borbet w 20.02.2014 00:04

Wstęp




Witam! Jako, że nie znalazłem żadnego artykułu dot. zabezpieczenia przed ww. hackiem postanowiłem napisać własny :)
Hack ten istnieje już jakiś czas i wiele serwerów jest przed nie zabezpieczonych, gdyż ich H@ nie wiedzą o jego istnieniu lub nie wiedzą jak się przed nim ochronić.

Ale co to robi?




Hack ten umożliwia zmianę SteamID na dowolny, dosłownie JAKI CHCEMY!
Mały przykład:
sid.png

Widzimy tam mój SteamID (H@) oraz SteamID "Hackera", który postanowił ustawić sobie SID taki sam jaki mam ja. Akurat Screen już po zastosowaniu Fix'a ( :spadowa: hakerze), ale pomyślcie sobie co osoba ze wszystkimi flagami mogłaby zrobić z serwerem?! :o

Jak się przed tym chronić?




Ochronić się przed tym jest bardzo łatwo (podobnie jak zmienić SteamID...) - należy odpowiednio skonfigurować dproto ;)

Skonfigurować?! Jak???




Konfiguracja sprowadza się raptem do zmiany tych paskudnych cyferek w dproto.cfg :^D

Dproto.cfg
Spoiler

Co tu zostało zmienione?
Spoiler

A no zostały zmienione prefix'y "a" :)
Przykładowo dla klienta RevEmu SteamID będzie następujący: "STEAM_2:0:XXXX", a dla klienta RevEmu 2013 - "STEAM_3:0:XXXX" itd.

Można także zmienić początek STEAM_ na VALVE_:
Spoiler

Od tej pory każdy NS wchodzący na serwer będzie miał SteamID VALVE_X:X:XXXX :) Łatwiej rozróżnić, który jest NS'em, a który Steam'em oraz jakiego ma klienta - [VALVE(NS)/STEAM]_[KLIENT]:[0 - SID wygenerowany przez HardwareID, 4 - Przez IP]:XXXX :D

Wady




Niestety zmiana ww. ustawień w dproto niesie za sobą konsekwencje - po ich zmianie bany w AMXBans na graczy z wygenerowanym SID'em stają się wygasłe, gdyż jak już zauważyliście zmieniliśmy prefix'y w ich SteamID i wchodząc na serwer ktoś kto miał wcześniej SID STEAM_0:0:12345 od teraz będzie miał przykładowo STEAM_2:0:12345.

Na zakończenie




To by było na tyle. W załączniku dodaję najnowsze dproto wraz z odpowiednio skonfigurowanym dproto.cfg.
Mam nadzieję, że pomogłem ;)

P.S. Istnieje także plugin wykrywający ten hack i banujący ich, ale niestety autor nie udostępnia .sma no i... plugin jest za $$$ :/

Załączone pliki

  • Załączony plik  dproto.zip   75,03 KB  1002 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#710031 [ROZWIĄZANE] Jak ustawić w dproto.cfg generowanie SID dla NS za pomocą IP ?

Napisane przez NoLiFeR w 18.08.2015 14:06

tzn ? można wpłynąć tylko na jedną cyferke, edytując

 

IPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b

 

STEAM_a:b:c


:)

 

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 = 1;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 = 2;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 = 3;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 = 4;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 = 5;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 = 6;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 = 7;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 = 8;

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam = 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is STEAM_ID_PENDING [9]
cid_SteamPending = 9

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu = 2

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 = 2

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 = 2

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu = 2

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu = 2

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP = 2

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti = 4

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI = 2

edytując plik dproto.cfg

 

 

tutaj masz cały temat n/t temat. http://amxx.pl/topic...ackiem-steamid/


  • +
  • -
  • 1


#707881 NetBufExtender

Napisane przez MaxioR w 27.07.2015 18:51

od pol roku mam ten modul wgrany a tutaj dopiero teraz wstawiony...

To czemu go tu nie udostępniłaś? Każdy tylko chce, a dawać to nie ma komu :)


  • +
  • -
  • 3


#709813 Problem z pluginem ptb.amxx

Napisane przez MaxioR w 16.08.2015 19:35

Mi pomogło w sma pluginu edytować ten cvar aby w standardzie był na 0


  • +
  • -
  • 1


#709722 Przerobienie pluginu kill_assist.amxx

Napisane przez Alelluja w 15.08.2015 20:11

Sprawdź bo nie wiem czy o to chodzi.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#709618 Na co najlepiej banować?

Napisane przez NoLiFeR w 14.08.2015 23:58

Jeżeli gracz to steam/ma zainstalowane revemu to ma sid.

w przeciwnym wypadku zostaje ip, lecz jeżeli jest ono zmienne, to pozostają niestandardowe metody.


  • +
  • -
  • 1


#709627 Na co najlepiej banować?

Napisane przez Linux' w 15.08.2015 07:52

Najlepiej na steam/sid tylko trzeba miec na serwerze jakies dobre oslony zabezpieczajace przed sztucznie wygenerowanym steamid.
  • +
  • -
  • 1


#709628 Na co najlepiej banować?

Napisane przez Engi w 15.08.2015 07:53

Steam id w revemu jest generowane na podstawie hardwareid gracza.
  • +
  • -
  • 1


#709665 Na co najlepiej banować?

Napisane przez GwynBleidD w 15.08.2015 12:47

Jedyną skuteczną metodą banowania graczy jest ban na steam - ale to dotyczy wyłącznie graczy steam.

 

Gracze non-steam mogą posiadać wygenerowane ID, ale... to ID generowane jest albo na komputerze gracza, co da się oszukać, albo na serwerze, który nie jest w stanie zidentyfikować gracza bez jakiegoś typu autoryzacji (którą dostarcza wyłącznie steam).

 

Można wyszukiwać nowe metody bana, konfigurować dproto żeby generowało steam na podstawie adresu IP ale to wszystko da się obejść/ominąć. Krótko mówiąc: nie ma i nie będzie skutecznego sposobu na banowanie graczy non-steam.


  • +
  • -
  • 3


#709679 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu ReasonKicker.amxx

Napisane przez oeN. w 15.08.2015 13:52

Łapaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#709686 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu ReasonKicker.amxx

Napisane przez oeN. w 15.08.2015 14:12

A no error, przecież, no tak... Error, kurde że wcześniej na to nie wpadłem. Dzięki Ci o wielki errorze! :mur:

Serio, co error? Jaki error?


  • +
  • -
  • 1