Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Paweł. - zdjęcie

Paweł.

Rejestracja: 26.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.02.2025 15:49
-----

#779238 Pytanie o hud

Napisane przez Robiin w 25.12.2024 22:29


ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść

no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.


  • +
  • -
  • 3


#779239 Pytanie o hud

Napisane przez KoRrNiK w 25.12.2024 23:36

 


ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść

no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.

 

no taaak mój błąd  :facepalm: głupoty gadam.. czasem mam takie schizy, że nie wiem co się dzieje  :crazy:

 

Boski jest ten świat ukłony dla PANA  :rozpacz:


  • +
  • -
  • 1


#779235 Pytanie o hud

Napisane przez KoRrNiK w 25.12.2024 17:02

Teoretycznie HUDu nie da się zrobić w kilku kolorach, ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść. Można osiągnąć efekt wielu kolorów poprzez użycie kilku osobnych HUDów. Maksymalnie na ekranie można wyświetlić 4 HUDy przy użyciu funkcji show_hudmessage.  
 
Więc tak, da się zrobić tak, żeby np. "Perk" i "Klasa" były w różnych kolorach. Patrząc na Twój przykład, gdzie "Klasa" i "Perk" są wyświetlane jeden pod drugim, wystarczą dwa osobne HUDy, zamiast  np. trzech czy czterech.  
 
Pierwszy HUD (np. zielony) umieszczony na współrzędnych 0.01, 0.20 może wyglądać tak:  
 
NICK  
- odstęp  ^n (tutaj są odstępy specjalnie po to by zrobić miejsce dla drugiego HUDu który jest na tych samych współrzędnych)
- odstęp  ^n
MONETY  
POZIOM  
HP  
KLAN  
 
Drugi HUD (np. żółty) na tych samych współrzędnych by zachować odpowiednie skalowanie względem rozdzielczości, zaczyna się od razu od "odstępów", by odpowiednio ustawić "Klasę" i "Perk":  
 
- odstęp  ^n
KLASA  
PERK  
 
Oraz w kodzie masz warunek if(cod_get_user_class_id(id)), który spradza czy masz wybraną klasę i wyświetla wtedy klase i perka. W takim przypadku musisz zadbać o to, żeby odstępy również były zależne od tego warunku. Dzięki temu odstępy będą dodawane lub usuwane tylko wtedy, gdy gracz rzeczywiście ma klasę, a nie będą stale wyświetlane. 
 
Tutaj trzymaj na szybko coś wykombinowane oraz z wyczyszczonym kodem, nie wiem nawet czy działa bo dawno już w amxxie nie pisałem i nie miałem gdzie tego spradzić ale sama logika działania powinna być git nawet jakbyś chciał coś po swojemu pokombinować to już masz rozpisane jak to zrobić. 
 
public pokaz_hud(id) {
    id -= 1000;

    if (!is_user_connected(id))
        return;

    if (is_user_alive(id)) {
        display_hud_for_user(id);
    } else {
        new target = pev(id, pev_iuser2);

        if (!target)
            return;

        display_hud_for_user(target, id);
    }
}

stock display_hud_for_user(id, viewer = -1) {
    new hud_message[526], hud_length = 0;

    new player_name[33], class_name[30], perk_name[30], clan_name[30];
    get_user_name(id, player_name, charsmax(player_name));
    cod_get_user_class_name(id, class_name, charsmax(class_name));
    cod_get_user_perk_name(cod_get_user_perk(id), perk_name, charsmax(perk_name));
    cod_get_user_clan(id, clan_name, charsmax(clan_name));

    hud_length = formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[NICK]: %s^n%s", player_name, cod_get_user_class_id(id) ? fmt("^n^n") : "");

    if (cod_get_user_class_id(id)) {
        new class_perk_message[256];
        new class_perk_length;

        class_perk_length = formatex(class_perk_message[class_perk_length], sizeof(class_perk_message) - class_perk_length, "^n^n[KLASA]: %s^n", class_name);
        class_perk_length += formatex(class_perk_message[class_perk_length], sizeof(class_perk_message) - class_perk_length, "[PERK]: %s^n", perk_name);

        set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
        ShowSyncHudMsg(viewer != -1 ? viewer : id, hud, "%s", class_perk_message);
    }

    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[MONETY]: %i^n", get_coins(id));

    if (cod_get_user_class_id(id)) {
        new Float:progress_percentage = float(((cod_get_user_next_exp(id) - cod_get_user_exp(id)) * 100) / cod_get_level_difference(id));
        hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[POZIOM]: %i (%0.1f%%)^n", cod_get_user_lvl(id), 100 - progress_percentage);
    }

    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[HP]: %i^n", get_user_health(id));
    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[KLAN]: %s^n", clan_name);

    new time_string[30];
    zwrot_czas(id, time_string, charsmax(time_string));
    hud_length += formatex(hud_message[hud_length], sizeof(hud_message) - hud_length, "[CZAS]: %s", time_string);

    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(viewer != -1 ? viewer : id, hud, "%s", hud_message);
}
 

  • +
  • -
  • 2


#779181 AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6

Napisane przez Kowalsky w 08.12.2024 13:20

Jakie są parametry maszyn fizycznych? W jaki sposób uruchamiane są serwery gier?


  • +
  • -
  • 1


#779184 AceHost.pl - Hosting serwerów CS 1.6

Napisane przez KoRrNiK w 09.12.2024 02:02

Krzakiem też są zabezpieczenia strony, znaczy ich brakiem... Prawie wszystko można zrobić przez API nie mając dostępu do konta, znając tylko ID serwera, koledze nawet nie chciało się jakoś tego zabezpieczyć...

 

https://acehost.pl/u...e=nazwa_zerwera - można sobie zmienić nazwę podając tylko ID XDDDD

https://acehost.pl/u...php?server_id=3 - sprawdzić konsolę.... nawet na bazarze aż tylu informacji nie da się wyciągnąć co tutaj.

https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - wyłączyć serwer

https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - włączyć/zresetować serwer

 

Takich API jest jeszcze więcej jak zagłębisz się bardziej i poszukasz to znajdziesz,

Serwery stawiane na VPS które mają takie samo IP tylko różny port, serwer o id 1,2,3,4 mają te same IP, POOZDROOO 

 

Nawet jak zostanie to załatane czy jest w ogóle sens coś tam kupować? Dobrze zgadłeś! nie xD

 

Strona z zabezpieczeniami na poziomie pliku notatnik.txt to totalny żart. Tak jak każdy projekt tego „speca”.  :crazy:

No i kolejna sprawa Polityka, Rodo które jest pełne w 100%  :crazy:  :^D

 

tenor.gif


  • +
  • -
  • 5


#778640 [ROZWIĄZANE] Lasermina - dodanie do menu extra itemów

Napisane przez Robiin w 13.06.2024 09:48

Do sprawdzenia

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#777214 Plugin brak CT, brak TT

Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:05


To nie zadziała

 

Bo?


  • +
  • -
  • 3


#777213 Panel muzyk

Napisane przez Robiin w 28.08.2023 17:04


To nie ma prawa zadziałać. 

 

Bo?


  • +
  • -
  • 2


#776871 TakeDamage_Pre - sprawdzenie funkcji

Napisane przez Robiin w 30.05.2023 15:57

Proponowałbym zrobić jakiś config do tego. Przykładowy syntax:

m4a1:
    head: 50.0
    generic: 25.0
    chest: 20.0
    stomach: 20.0
    left_arm: 15.0
    right_arm: 15.0
    left_leg: 15.0
    right_leg: 15.0
    shield: 0.0

I potem względem tego wybierać damage. W ten sposób masz ładną i przejrzystą konfigurację i nie musisz rekompilować pluginu za każdym razem kiedy chcesz zmienić którąś z wartości.

Dodatkowo, jeśli używasz amxxa >= 1.9, to IsPlayer może użyć stałej dostępnej we wszystkich pluginach, które używają include "amxmodx" (czyli w praktycznie każdym); MAX_PLAYERS:

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX_PLAYERS)

Reszta wygląda solidnie, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałem coś w amxxie, więc mogę po prostu krzywo patrzeć


  • +
  • -
  • 2


#776368 AmxxPro.pl - Paczki & Pluginy CS 1.6

Napisane przez Robiin w 07.02.2023 13:00

Reklamujcie się dalej w taki sposób, zbierajcie co raz to więcej wrogów przez pajacowanie w tematach i czyste podpierdzielanie pluginów, a w końcu się ktoś wk***i i wam skończy działność xD

Jeśli ktoś kupił jakikolwiek z ich pluginów i chciałby się podzielić pliczkiem .amxx lub .sma (które oczywiście usunę po sprawie), to chętnie sprawdzę jak dużo kodu jest podrąbane z pluginów moich, Pawła itd.

 

Autor misji, Smiguel, to wciąż zbanowany SSTeam.

Ponadto dwa z pluginów, które ktoś mi podesłał:

 

 

Plugin skinów broni jest edytowaną kopią pluginu Kamilovvskiego: https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/, ale autor zmieniony na "mpN`"

Różnice w niektórych linijkach to skutek dekompilacji - jestem pewny, że sma wygląda 1:1.

Lewo - kod mpN

Prawo - kod oryginalny

 

Spoiler

 

 

Plugin mLogs jest kolejną kopią pluginu: https://forums.allie...p/t-157135.html, autor znów zmieniony na "mpN`":

Spoiler

 


  • +
  • -
  • 15


#775990 [ROZWIĄZANE] Reset statystyk - blokowanie komendy po reconnecie

Napisane przez Robiin w 11.01.2023 01:17


Nvault i sql jest zbędny. 

Nie, bo napisał, że ma się resetować po zmianie mapy. Brak snu robi swoje :)

 

 

Nie potrzebujesz ani sql ani nvaulta. Jeśli ma się wszystko resetować po zmianie mapy to wystarczy przechowywać nazwę gracza i ilość użyć. Zmiana mapy sama wyzeruje kolekcję. Polecam użyć hashmapy (Trie), gdzie kluczem będzie nick gracza a wartością aktualna ilość użyć komendy.

A jak już chcesz iść w tym kierunku @Boski, to polecam poczytać o Array (dynamiczne tablice).

 

Poprawna wersja w załączniku - ale nie testowałem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#775194 zapis nvault

Napisane przez Robiin w 06.11.2022 22:45

Jeśli jest tylko jeden skin dla każdej broni, to:

Załączony plik  skins.sma   2,32 KB  31 Ilość pobrań
  skins.amxx

 

Ale ostrzegam, że nie testowałem tego, bo nie mam aktualnie kompilatora i jestem pod wpływem  :pije:


  • +
  • -
  • 1


#774722 Free Tomb Raider i Mafia

Napisane przez Robiin w 01.09.2022 18:57

Tomb Raider - https://store.epicga...the-tomb-raider

Mafia - https://store.steamp...pp/40990/Mafia/


  • +
  • -
  • 6


#774555 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez Robiin w 07.08.2022 16:58

Napis jest tablicą. Więc masz tablicę, która przechowuję tablicę tablic - czyli trójwymiarową. A zadeklarowałeś 2 wymiary ([][]).
Dlatego deklarację "models" zmień na:

new const models[][][] = {
	{"guerilla", "Zwykly Model"},
	{"gign", "Zwykly Model"},
	{"vendetta", "Vendetta"},
	{"MechaGerman", "Mecha German"}
}

 
Dla testu możesz sobie wypisać pewne dane:

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][0], models[0][1]);

 
Dla ułatwienia możesz użyć enuma:

enum _: (+= 1)
{
    MODEL_FILE,
    MODEL_NAME
};

Wtedy użycie "models":

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][MODEL_NAME], models[0][MODEL_FILE]);

  • +
  • -
  • 5


#774272 Free Car Mechanic Simulator 2018

Napisane przez Robiin w 28.06.2022 19:33

https://store.epicga...-simulator-2018


  • +
  • -
  • 3