ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejść
no i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin
w 25.12.2024 22:29
Napisane przez KoRrNiK
w 25.12.2024 23:36
ale w praktyce, jeśli ktoś ruszy głową i dobrze pomyśli, to można to obejśćno i po co ludzi w błąd wprowadzasz? Boski napisał, że się nie da, to się nie da. Jak dla mnie temat wyczerpany.
no taaak mój błąd głupoty gadam.. czasem mam takie schizy, że nie wiem co się dzieje
Boski jest ten świat ukłony dla PANA
Napisane przez KoRrNiK
w 25.12.2024 17:02
Napisane przez Kowalsky
w 08.12.2024 13:20
Napisane przez KoRrNiK
w 09.12.2024 02:02
Krzakiem też są zabezpieczenia strony, znaczy ich brakiem... Prawie wszystko można zrobić przez API nie mając dostępu do konta, znając tylko ID serwera, koledze nawet nie chciało się jakoś tego zabezpieczyć...
https://acehost.pl/u...e=nazwa_zerwera - można sobie zmienić nazwę podając tylko ID XDDDD
https://acehost.pl/u...php?server_id=3 - sprawdzić konsolę.... nawet na bazarze aż tylu informacji nie da się wyciągnąć co tutaj.
https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - wyłączyć serwer
https://acehost.pl/u...d=3&site=kokpit - włączyć/zresetować serwer
Takich API jest jeszcze więcej jak zagłębisz się bardziej i poszukasz to znajdziesz,
Serwery stawiane na VPS które mają takie samo IP tylko różny port, serwer o id 1,2,3,4 mają te same IP, POOZDROOO
Nawet jak zostanie to załatane czy jest w ogóle sens coś tam kupować? Dobrze zgadłeś! nie
Strona z zabezpieczeniami na poziomie pliku notatnik.txt to totalny żart. Tak jak każdy projekt tego „speca”.
No i kolejna sprawa Polityka, Rodo które jest pełne w 100%
Napisane przez Robiin
w 13.06.2024 09:48
Do sprawdzenia
Napisane przez Robiin
w 28.08.2023 17:05
Napisane przez Robiin
w 28.08.2023 17:04
Napisane przez Robiin
w 30.05.2023 15:57
Proponowałbym zrobić jakiś config do tego. Przykładowy syntax:
m4a1: head: 50.0 generic: 25.0 chest: 20.0 stomach: 20.0 left_arm: 15.0 right_arm: 15.0 left_leg: 15.0 right_leg: 15.0 shield: 0.0
I potem względem tego wybierać damage. W ten sposób masz ładną i przejrzystą konfigurację i nie musisz rekompilować pluginu za każdym razem kiedy chcesz zmienić którąś z wartości.
Dodatkowo, jeśli używasz amxxa >= 1.9, to IsPlayer może użyć stałej dostępnej we wszystkich pluginach, które używają include "amxmodx" (czyli w praktycznie każdym); MAX_PLAYERS:
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX_PLAYERS)
Reszta wygląda solidnie, ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz pisałem coś w amxxie, więc mogę po prostu krzywo patrzeć
Napisane przez Robiin
w 07.02.2023 13:00
Reklamujcie się dalej w taki sposób, zbierajcie co raz to więcej wrogów przez pajacowanie w tematach i czyste podpierdzielanie pluginów, a w końcu się ktoś wk***i i wam skończy działność
Jeśli ktoś kupił jakikolwiek z ich pluginów i chciałby się podzielić pliczkiem .amxx lub .sma (które oczywiście usunę po sprawie), to chętnie sprawdzę jak dużo kodu jest podrąbane z pluginów moich, Pawła itd.
Autor misji, Smiguel, to wciąż zbanowany SSTeam.
Ponadto dwa z pluginów, które ktoś mi podesłał:
Plugin skinów broni jest edytowaną kopią pluginu Kamilovvskiego: https://amxx.pl/topi...ru-broni-skiny/, ale autor zmieniony na "mpN`"
Różnice w niektórych linijkach to skutek dekompilacji - jestem pewny, że sma wygląda 1:1.
Lewo - kod mpN
Prawo - kod oryginalny
Plugin mLogs jest kolejną kopią pluginu: https://forums.allie...p/t-157135.html, autor znów zmieniony na "mpN`":
Napisane przez Robiin
w 11.01.2023 01:17
Nvault i sql jest zbędny.
Nie, bo napisał, że ma się resetować po zmianie mapy. Brak snu robi swoje
Nie potrzebujesz ani sql ani nvaulta. Jeśli ma się wszystko resetować po zmianie mapy to wystarczy przechowywać nazwę gracza i ilość użyć. Zmiana mapy sama wyzeruje kolekcję. Polecam użyć hashmapy (Trie), gdzie kluczem będzie nick gracza a wartością aktualna ilość użyć komendy.
A jak już chcesz iść w tym kierunku @Boski, to polecam poczytać o Array (dynamiczne tablice).
Poprawna wersja w załączniku - ale nie testowałem.
Napisane przez Robiin
w 06.11.2022 22:45
Jeśli jest tylko jeden skin dla każdej broni, to:
skins.sma 2,32 KB 31 Ilość pobrań
skins.amxx
Ale ostrzegam, że nie testowałem tego, bo nie mam aktualnie kompilatora i jestem pod wpływem
Napisane przez Robiin
w 01.09.2022 18:57
Napisane przez Robiin
w 07.08.2022 16:58
Napis jest tablicą. Więc masz tablicę, która przechowuję tablicę tablic - czyli trójwymiarową. A zadeklarowałeś 2 wymiary ([][]).
Dlatego deklarację "models" zmień na:
new const models[][][] = { {"guerilla", "Zwykly Model"}, {"gign", "Zwykly Model"}, {"vendetta", "Vendetta"}, {"MechaGerman", "Mecha German"} }
Dla testu możesz sobie wypisać pewne dane:
log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][0], models[0][1]);
Dla ułatwienia możesz użyć enuma:
enum _: (+= 1) { MODEL_FILE, MODEL_NAME };
Wtedy użycie "models":
log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][MODEL_NAME], models[0][MODEL_FILE]);
Napisane przez Robiin
w 28.06.2022 19:33