Masz
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Stalker";
new const opis[] = "Posiada 1HP na stale, jest caly niewidzialny oraz posiada tylko noz";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -99;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
register_event("Health", "Health", "be")
}
public cod_class_enabled(id, wartosc)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_health(id, 1);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if (is_user_connected(id))
if (ma_klase[id]) engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}
public client_PreThink (id)
{
if(ma_klase[id])
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1);
}
}