Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Usdras - zdjęcie

Usdras

Rejestracja: 21.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.08.2015 14:08
-----

O mnie

Zarówno dla kupujących jak i producentów czy sprzedawców targi wystawiennicze są wręcz obowiązkową częścią prowadzenie interesu. Istnieją wyspecjalizowane firmy, którym możemy zlecić stworzenie takiego stoiska targowego na przykład https://pl.wikipedia...rgi_Poznańskie . Można jednak zastanawiać się po co przedsiębiorcy biorą udział w takich targach? Przede wszystkim jest to okazja do promocji. Mamy możliwość zaprezentowania swoich wyrobów czy usług bezpośrednio przed klientem. W takim kontakcie twarzą w twarz istenieje o wiele lepsza pole do rozmowy, opowiedzenia o produkcie, zaprezentowania na żywo jego funkcji i zalet. W takiej sytuacji mamy także możliwość wysłuchania odwiedzających, dowiedzenia się czego im potrzeba, jakie produkty czy usługi byłyby dla nich interesujące. Daje to możliwość późniejszego wprowadzania zmian i kierowania się na aktualne potrzeby rynku, wprowadzania innowacji, których oczekują odbiorcy. Taka forma dialogu z klientami i bycie otwartym na ich potrzeby jest bardzo ważnym elementem prowadzenia każdego biznesu. Czasem to właśnie odbiorcy potrafią zasugerować nawet bardzo drobną, wręcz kosmetyczną zmianę, o której producent by nawet nie pomyślał, a dla klientów jest to znaczące. Jak widać, dla wystawców z pojawienia się na targach płynie wiele korzyści. Dlaczego jednak tak licznie odowiedzają je potencjalni klienci? Takie targi są przede wszystkim możliwością zobaczenia danego produktu na żywo, zapoznania się z nim i zadania nurtujących nas pytań bezpośrednio producentowi. Uczestnicząc w takich targach otrzymujemy także swoisty przegląd rynku. W wielu branżach jak na przykład budownictwo kluczowe jest aby cały czas być na bieżąco, wiedzieć o pojawiających się nowych rozwiązaniach. Targi to świetna okazja do zapoznania się z nowościami, możemy także wysłuchać specjalistów opowiadających o nich.  Na targach mamy możliwość zakupienia produtków, które jeszcze nie miały swojej oficjalnej premiery i nie można ich dostać nigdzie indziej. Tak dzieje się na przykład w przypadku targów kosmetycznych gdzie wszystkie marki kosmetyczne starają się przygotować produkty specjalnie na takie targi. Jeśli więc jesteśmy zainteresowani daną branżą takie wydarzenia są świetną okazją nie tylko do zaznajomienia się z aktualną ofertą ale także z tą, która jeszcze na rynku nie funkcjonuje. Dodatkowo firmy starając zachęcić do zakupu oferują bardzo duże zniżki. Targi mogą być także swojego rodzaju wydarzeniem kulturalnym – dzieje się tak na przykład w przypadku targów książki organizowanych corocznie w stolicy. Mamy tam oczywiście możliwosć zapoznania się z nowościami wydawniczymi i zakupienia książek w promocyjnych cenach, ale także spotkania się z autorami, uczestniczenia w wydarzeniach towarzyszących jak koncerty, pokazy mody czy prelekcje. Mamy także miedzynarodowe targi gdzie promują się nie firmy, ale całe kraje. Mogą one zapoznać odwiedzających ze swoją kulturą, regionalnymi potrawami czy pochwalić się osiągnięciami w nauce i technologii.  Dzięki temu można zachęcić do odwiedzenia danego państwa turystów, studentów na międzynarodowe wymiany ale także przyciągnać inwestorów. Jeśli chodzi o poszczególne branże to praktycznie każda stara się stworzyć taką platformę dla wystawców i mamy zarówno targi pracy, budowne, ślubne, meblowe,mody, ksiażki czy producentów artykułów spożywczych. Mamy także całą grupę targów bardziej specjalistycznych, skierowanych do konkretnej grupy odbiorców jak na przykład targi sprzętu rehabilitacyjnego czy leśne. W takich imprezach branżowych uczestniczy wielu wystawców i stoisk targowych będzie prawdopodobnie  kilkadziesiąt czy nawet kilkaset. Jak więc sprawić aby nasza prezentacja była skutczna i przyciągała do siebie potencjalnych klientów naszych usług czy towarów? Przede wszystkim musimy zainwestować w dobry projekt stoiska. Mamy na rynku liczne firmy zajmujące się właśnie projektowaniem, a także wykonywaniem takich stoisk wysatwowych czy ścianek wystawienniczych. Przy wyborze powinniśmy kierować się przede wszystkim jakością wykonania. Wydarzeń na których będziemy mogli wystawić takie stoisko jest o wiele więcej niż tylko branżowe targi. Możemy także promować się podczas wielu wydarzeń lokalnych jak na przykład dni danego miasta czy rozłożyć na jakiś czas stand w galerii handlowej. Musimy więc mieć pewność, że cała konstrukcja pawilonu jest solidnie wykoanna i posłuży nam wielokrotnie. Ważna jest także funkcjonalność - taki mały pawilon handlowy musi być łatwy do złożenia i rozłożenia. Musimy zastanowić się jak będziemy go przewozić i czy zmieści się do naszego samochodu. Równie istotna jest atrakcyjność czyli wygląd. Tą częścią zajmują się przeważnie graficy przygotowujący projekt. Warto dokładnie omówić z nimi czego oczekujemy, co chcemy najbardziej eksponować, można także przynieść przykładowe produkty tak by można było dopasować do nich wymiary i kolorystykę. Zastanówmy się czy chcemy by przychodzący na targi goście mieli tylko możliwość oglądania produktu czy także bezpośredniej interakcji z nim, branie go do rąk, próbowanie. Oczywiście w dużej mierze zależy to od branży w jakiej działamy. Nie zapomnijmy także o umieszczeniu naszego logo, adresu strony internetowej. Przygotowując się do targów warto także pomyśleć o stworzeniu folderów, ulotek i wizytówek, które można wręczać odwiedzającym. Dobrym pomysłem są takie drobne gadżety jak długopisy czy smycze, na których możemy wydrukować nazwę naszej firmy, telefon i stronę www, a także próbek naszych produktów. Wręczanie takich upominków przede wszystkim wbudza sympatię do firmy, ale także stanowi po prostu reklamę. Apektem, który często jest pomijany przez wystawców czy bagatelizowany jest przygotowanie merytoryczne osób pracujących na naszym stoisku. To czy będą to kompetentne, otwarte osoby, z dobrym podejściem do klienta, czy będą umiały nawiązać rozmowę, zaciekawić i odpowiedzieć na wszystkie pytania może okazać się kluczowe. Osoba będąca na stoisku jest wizytówką firmy i powinna być jak najbardziej profesjonalnie przygotowana.

 

 

 


Statystyki


  • Grupa: Girl
  • Całość postów: 0
  • Odwiedzin: 1 236
  • Tytuł: Nowy
  • Wiek: Wiek nie został ustalony
  • Urodziny: Data urodzin nie została podana
  • Płeć
    Kobieta Kobieta

Kontakt


0 Nowy

Narzędzia użytkownika

Znajomi

Usdras nie posiada znajomych

Ostatnio byli

Brak ostatnio odwiedzających do wyświetlenia