Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lodowa Panda - zdjęcie

Lodowa Panda

Rejestracja: 07.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.03.2016 20:41
-----

#722904 [KOSZ] Demka

Napisane przez WCM3 w 16.03.2016 15:59

http://fragujemy.com...ek-przez-valve/

Wiecej tutaj :

https://www.google.p...=UTF-8&oe=UTF-8


  • +
  • -
  • 1


#709929 [Kompilacja] Nie moge skompilowac klasy

Napisane przez Maciejek. w 17.08.2015 15:39

sprawdź i daj znać.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#303470 Jak ustawić 1/x szans na zabicie z wybranej broni

Napisane przez d0naciak w 05.10.2011 19:46

W tym poradniku pokaże, jak zrobić perk który bedzie miała 1/x szans na natychmiastowe zabicie z przypisanej broni
1. A więc dodajemy na sam początek :
#include <hamsandwich>

i pod wszystkimi include :
#define DMG_BULLET (1<<1)

jezeli dodajemy 1/x z granata, dodaj to
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)

2. do plugin_init() dodajemy :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

[/sma]

3. A tera rejestrujemy przykladowy public :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

3.1 W powyższym publicu przyjżyj się temu :
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 7) == 1)

Tam gdzie pisze CSW_AWP zmieniamy na bron z której chcemy miec 1/x szans na zabicie np. CSW_M4A1
Aby ustawić granata odlamkowego wpisz to :
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && random_num(1,7) == 1)

zamiast
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

3.2 Ok, tera przyjzyjmy sie temu :
random_num(1, 7) == 1

To tutaj ustawiamy, jaką mamy szanse na zabicie przeciwnika, w tym przypadku 1/7, zeby zmienic np. na 1/4 zamieniamy to wyzej na
random_num(1, 4) == 1


Czyli nasz public bedzie wygladac tak :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

I to daje 1/4 szans na zabicie z m4a1

Zeby ustawic natychmiastowe (1/1) pozbywamy się tego
random_num(1, 7) == 1

I usuwamy jeszcze "&&" Czyli w sumie caly warunek bedzie wygladac tak

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)

To już chyba zrozumieliscie ;>
3.3 Dla granatow, zmieniamy
DMG_BULLET
Na
DMG_HEGRENADE

czyli tak np.

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE)


3.4 Jeżeli chcemy np dla dwoch broni dac 1/x z broni, to pod tym
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

dodajemy to
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

i nastepnie konfigurujemy :)
Jak zrobic 1/x szans na zabicie z kosy (PPM) ?
Spoiler


Natychmiastowe z HeadShota
Spoiler


Mam nadzieje ze zrozumieliście :P Oczywiście to można przerobić na klase :D
  • +
  • -
  • 13


#709808 [KOMPILACJA] Problem z kompilacją pluginu

Napisane przez Linux' w 16.08.2015 19:14

Nie bylo tak trudno

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1