Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

pojdon2 - zdjęcie

pojdon2

Rejestracja: 06.07.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.09.2015 13:15
-----

#711264 Menu broni skinow

Napisane przez Ps^chol ?! w 01.09.2015 15:56

 

 

Raczej taki plugin nie istnieje, w kazdym razie nie spotkalem sie. Moge napisac na zyczenie, zapraszam do zlecen platnych.

Ludzie wy za wszystko nawet przerobienie pluginy bierzecie kase ...

 

 

To poco się bierzesz za tworzenie serwerów jeśli nie masz bladego pojęcia na temat pisania/edytowania pluginów?

Nie lepiej pierw poznać zasady a później robić cokolwiek?

 

Napisalem w przywianiu ze przyszedlem pomagac oraz sam siebie uczyc edytowalem knife mod i wyszlo mi ale nie wiem jak polaczyc o w 1 menu ak m4 itp i zeby to sie od razu nie zmienialo na domyslny.


  • +
  • -
  • 1


#367639 Godzina w HUD

Napisane przez Bloody_ w 19.02.2012 21:11

Szukamy:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Zaczynamy ;>

dodajemy:
new Time[9]


Teraz zamieniamy:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

na:
get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);


a cały publiczek będzie wyglądał tak:
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Time[9]

get_time("%H:%M:%S",Time,8)
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Poradnik by BloodMan
Copyright© 2005-2010 Wszelkie prawa zastrzeżone. :google:
  • +
  • -
  • 24


#563290 Sklep SMS v0.19

Napisane przez Sloenthran w 14.08.2013 06:37

SMS SHOP v0.19

 

Obsługiwane API:

 

 Zabijaka.pl | ProfitSMS.pl | Pukawka.pl | GameSol.pl | Platnosci-Online.pl | OwnServer.pl | HomePay.pl

 

Funkcje panelu admina:

 

* Dodawanie i usuwanie premek

* Zmiana ustawień i API

* Ustalanie numerów ProfitSMS

* System Rang

 

Wymagania skryptu:

 

*GM AmxBan 1.6+

* Odczyt adminów z SQL

 

Instalacja:

 

* Wrzucamy rozpakowany skrypt na FTP

* Wchodzimy na stronę naszego sklepiku -> Instalator przeprowadzi nas przez resztę

 

Uwaga:

 

* Jedynym warunkiem korzystania z skryptu jest nie modyfikowanie stopki...

 

Czekam na dalsze propozycje :)

 

 

 

CHANGELOG:

Spoiler

 

poprzednie wersje

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 31