Talib
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
KubPitt
Rejestracja: 30.06.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2017 14:37





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 119
- Odwiedzin: 4 098
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdynia
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#739969 Klasy cod mod
Napisane przez Perexx
w 30.05.2017 20:30
#737669 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący
Napisane przez Perexx
w 17.03.2017 18:48
#739854 Poszukuję ekipy do większego projektu
Napisane przez Perexx
w 24.05.2017 15:23
#739753 Klasy cod mod
Napisane przez Perexx
w 19.05.2017 20:35
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "[Premium]Rusher"; new const opis[] = "1/5 z shotguna, widzialność 170/255, + 5 skoków, + 2apteczka"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { client_print(id, print_chat, "[[Premium]Rusher] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170); ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 4; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Skąpiluj sobie w Kompilatorze https://amxx.pl/kompilator/
#739892 Poszukuję Opiekuna na serwer CodMod
Napisane przez Perexx
w 27.05.2017 16:21
#717013 Klany
Napisane przez d0naciak
w 28.12.2015 19:20
Opis
Plugin dodaje do gry klany. Każdy klan posiada swojego właściciela i członków - oni zdobywają poziom klanu. Z każdym nowym poziomem dostajemy punkty które możemy przeznaczyć w expa, krytyka bądź bogactwo. Klany posiadają swoje top 15, więcej do sprawdzenia w grze.
Klany przeznaczone są raczej dla Cod'ów z max. poziomem od 101 do 801. Na większych limitach będzie to działać, jednak mnożniki od statystyk mogą zgłupieć.
Maksymalny poziom klanu to 61, a wymagane doświadczenie do zdobycia kolejnego poziomu grupy jest generowane na podstawie tego który obowiązuje w klasach.
say /klany - otwiera menu klanów
Instalacja
Pobierz
cod_klany.sma 36,3 KB 1342 Ilość pobrań
cod_klany.amxx
Otwórz cod_klany.sma
Konfiguruj:
Skompiluj, reszta standardowa
#738366 Błąd przy instalacji bansa na serwer
Napisane przez d0naciak
w 11.04.2017 18:23
#738340 Błąd przy instalacji bansa na serwer
Napisane przez heniu1111
w 10.04.2017 19:37
#738334 Błąd przy instalacji bansa na serwer
Napisane przez heniu1111
w 10.04.2017 18:15
#738330 Błąd przy instalacji bansa na serwer
Napisane przez d0naciak
w 10.04.2017 17:35
#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q
Napisane przez G[o]Q
w 22.05.2012 20:36
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).
Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.
W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.
Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)
Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja
UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki
UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką
UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie
Live demo: Sklep
logowanie admin:admin
Czekam na opinie

Załączone pliki
-
sklep.rar 66,67 KB 1329 Ilość pobrań
-
sklep_v2.1.rar 557,96 KB 2964 Ilość pobrań
#705986 Proszę o klasę [GOLD PREMIUM] Danny (flaga o)
Napisane przez Alelluja
w 12.07.2015 11:14
#705999 Proszę o klasę [MEGA PREMIUM] Oluts (flaga n)
Napisane przez Epal
w 12.07.2015 13:49
proszę
Załączone pliki
-
codclass_MEGAPREMIUMOluts.SMA 2,25 KB 65 Ilość pobrań
codclass_MEGAPREMIUMOluts.amxx
#460133 Paczka Klas od Gluta
Napisane przez glut
w 21.09.2012 21:23
nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy
codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z MP5 codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4 25 + inteligencja obrazen codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5 codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400) codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek. codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014 codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s) codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255 codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200) codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 % codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255 codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki codclass_skoczek -- Skoczek -- Mniejsza Grawitacja codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow. codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter -- Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka) codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok! codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga. codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200 codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji
Załączone pliki
-
klasy.rar 98 KB 5107 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: KubPitt
- Regulamin