Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KubPitt - zdjęcie

KubPitt

Rejestracja: 30.06.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.07.2017 14:37
-----

#739969 Klasy cod mod

Napisane przez Perexx w 30.05.2017 20:30

Talib :) 


  • +
  • -
  • 2


#737669 Prośba o 4 klasy min. Wrzechmogący

Napisane przez Perexx w 17.03.2017 18:48

Jessie sam możesz sobie zrobić w generatorze klas ;) 

https://amxx.pl/generator-klas/


  • +
  • -
  • 2


#739854 Poszukuję ekipy do większego projektu

Napisane przez Perexx w 24.05.2017 15:23

Dasz GG?

dajcie ts/gg/steam


  • +
  • -
  • 1


#739753 Klasy cod mod

Napisane przez Perexx w 19.05.2017 20:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "[Premium]Rusher";
new const opis[]    = "1/5 z shotguna, widzialność 170/255, + 5 skoków, + 2apteczka";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[[Premium]Rusher] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Skąpiluj sobie w Kompilatorze            https://amxx.pl/kompilator/


  • +
  • -
  • 2


#739892 Poszukuję Opiekuna na serwer CodMod

Napisane przez Perexx w 27.05.2017 16:21

WItam poszukuję osoby która zna się na serwerach CodMod

 

Osoby potrzebuję ponieważ nie znam się do końca na pisaniu pluginów Chętni na stanowisko Opiekun Pisać.

 

 

GG:62182435

Lub tutaj na PW


  • +
  • -
  • 2


#717013 Klany

Napisane przez d0naciak w 28.12.2015 19:20

Opis

Plugin dodaje do gry klany. Każdy klan posiada swojego właściciela i członków - oni zdobywają poziom klanu. Z każdym nowym poziomem dostajemy punkty które możemy przeznaczyć w expa, krytyka bądź bogactwo. Klany posiadają swoje top 15, więcej do sprawdzenia w grze.

 

Klany przeznaczone są raczej dla Cod'ów z max. poziomem od 101 do 801. Na większych limitach będzie to działać, jednak mnożniki od statystyk mogą zgłupieć.

Maksymalny poziom klanu to 61, a wymagane doświadczenie do zdobycia kolejnego poziomu grupy jest generowane na podstawie tego który obowiązuje w klasach.

 

say /klany - otwiera menu klanów

 

Instalacja

Pobierz 

Załączony plik  cod_klany.sma   36,3 KB  1342 Ilość pobrań
  cod_klany.amxx

Otwórz cod_klany.sma

Konfiguruj:

#define LIMIT_CZLONKOW 15 //Ile maksymalnie czlonkow moze wystepowac w klanie
#define WYMAGANY_POZIOM 15 //Jaki poziom jest wymagany aby moc zalozyc klan
#define WYMAGANA_ILOSC_MONET 500 //Ile trzeba monet do zalozenia klanu
//Zakomentuj aby wylaczyc udzial monet w klanach
 

Skompiluj, reszta standardowa :)


  • +
  • -
  • 12


#738366 Błąd przy instalacji bansa na serwer

Napisane przez d0naciak w 11.04.2017 18:23

Spróbuj jeszcze raz wrzucić podany plik, może podczas wysyłania pliku na serwer doszło do jakiegoś błędu.


  • +
  • -
  • 1


#738340 Błąd przy instalacji bansa na serwer

Napisane przez heniu1111 w 10.04.2017 19:37

Spróbuj to wyłączyć w modules.ini 

sqlite

I powiedz jaka jest sytuacja.

Spróbuj innych pluginów z tego forum.


  • +
  • -
  • 1


#738334 Błąd przy instalacji bansa na serwer

Napisane przez heniu1111 w 10.04.2017 18:15

Pokaż modules.ini 


  • +
  • -
  • 1


#738330 Błąd przy instalacji bansa na serwer

Napisane przez d0naciak w 10.04.2017 17:35

Nie znaleziono pluginu amxbans_core.amxx w folderze plugins


  • +
  • -
  • 1


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#705986 Proszę o klasę [GOLD PREMIUM] Danny (flaga o)

Napisane przez Alelluja w 12.07.2015 11:14

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#705999 Proszę o klasę [MEGA PREMIUM] Oluts (flaga n)

Napisane przez Epal w 12.07.2015 13:49

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#460133 Paczka Klas od Gluta

Napisane przez glut w 21.09.2012 21:23

Witam otóż 79 klas walało się u mnie na komputerze więc postanowiłem je tu wrzucić, bo mogą się komuś przydać (nie wszystkie,muszą działać). Klasy były robione na potrzeby użytkowników forum. Jeżeli są jakieś błędy pisać.

nazwa_pliku -- Nazwa klasy -- opis klasy

codclass_adaven -- Adaven (Klasa Premium) -- Dostaje famas, mp5, usp, glock, 130 speeda, 160hp, 4 dynamity
codclass_admiral -- Admiral[Premium] -- Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo
codclass_amadeusz -- Amadeusz -- Dodatkowe  5(+inteligencja) obrazen z MP5
codclass_amadeuszp -- Amadeusz [P] -- 1/12 z mp5, 2 rakiety, 3 skoki, 1/1 z he
codclass_assassin -- Assasin -- Klasa Premium 3x skok mniejsza grawitacja troche szybszy od pozostałych 150 hp na start
codclass_auklander --Auklander(Premium) -- Duzo hp i duzo wytrzymałości, trudno go zabić. 1/1 z AWP i 1/2 z HE, zmiejszona grawitacja
codclass_bandyta -- Bandyta -- TMP , Ubranie wroga , 1/7 na odrodzenie się u wroga
codclass_barbarzynca -- Barbarzynca[P] -- M4   25 + inteligencja obrazen
codclass_bogdaniec -- Bogdaniec -- Aug , Famas , 2 apteczki
codclass_destroyer -- Destroyer[P] -- Ma 1/4 z kazdej broni
codclass_fajtlapa -- Fajtlapa --Dodatkowe 5(+inteligencja) obrazen z M4A1 oraz +15(+inteligencja) z MP5
codclass_fizyk -- Fizyk -- UMP, deagle, 1 ulepszona rakieta, defuser
codclass_hardmen -- Hardmen -- ak47, Odrdza sie 1/2 na czyjms Respie
codclass_hardpremium -- HardPremium -- Na nożu widoczność spada do 20 , DMG z mp5 +30, 2 skoki w powietrzu
codclass_hooligans -- Hooligans(premium) -- Posiada deagle, 1/1 kosy(LPM), mniej widoczny(255/75), podwojny skok, mala grawika(800/400)
codclass_kamikadze -- Kamikadze -- Ma 3 rakiety i 20 + inteligencja obrazen z kazdej broni
codclass_kapitanpremium -- Kapitan [Premium] -- Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z Deagla i 1/1 z AWP
codclass_killer -- KILLER (premium) -- Aug (dmg + int obrazen z AUG ) 1 rakieta
codclass_kolos -- Kolos -- Jest bardzo wytrzymały, ma m4 i deagle
codclass_komandor -- Komandor -- 1/7 z szotgunow
codclass_komandos_superpremium --Komandos[Super premium] -- 1/1 z noża,1/1 z AWP ,1/1 z he oraz 1/40 z deagla
codclass_krolstrzelcow -- Krol Strzelcow -- Posiada on M4A1 oraz Deagle + Eliminator Rozrzutu
codclass_maniak -- Maniak -- Dostaje HE|AK|M249 jest mniej widzialny i bardzo szybki na nozu oraz posiada 3 dynamity moze uzyc co 3sek.
codclass_marszalekpremium -- Marszalek[Premium] -- Awp 1/1 , niewidzialny na kucaniu 30 % , bardzo szybki all granaty
codclass_melencujsz_premium -- Melencjusz(Premium) -- 50HP i 100 Kondycji
codclass_minimentos -- Mini Mentos -- 1/7 na zabicie z XM1014
codclass_mnich -- Mnich -- Posiada teleport (Mozna uzyc co 10s)
codclass_moderator -- Moderator(premium) -- Posiada M4/AWP/Deagle/HE/FLASH, ma 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika, 1 rakieta
codclass_monolicer_premium -- Monolicer[Premium] -- 1/1 z scouta 1/3 z he 1/2 z noża
codclass_mrocznyrycerz -- Mroczny Rycerz(premium) -- Jest w ogóle nie widzoczny (255/0), Ma 1 hp, i ma 1/1 z kosy.I jest bardzo szybki.Ma małą grawitacje
codclass_nieustraszonypremium -- Nieustraszony (Premium) -- Dostaje M4 oraz 20 wiecej dmg, moze wykonac skok w powietrzu.na nożu. 70/255
codclass_ninja -- Ninja -- Klasa Premium 2x skok mniejsza widocznosc 140 hp na start
codclass_ninjas -- Ninja -- Na nożu 35 widoczności, 1/2 z kosy, mniejsza grawitacja oraz 3 skoki w powietrzu
codclass_obserwator -- Obserwator -- Posiada snajperkę 1/10 z AWP, Deagle Lekko Niewidzialny(255/200)
codclass_oficerpremium -- Oficer (Premium) -- Ma 1/3 z M3, posiada lekko grawitacje 550/800 i może wykonać 2 skoki w powietrzu
codclass_pancerkipremium -- Pancernik (Klasa Premium) -- Posiada tarczę SWAT oraz DGL
codclass_pedofil -- Pedofil -- M4, 2skoki, 2rakietki
codclass_policjant -- Policjant -- Ma 1/9 z usp i glocka +15 dmg z deagla
codclass_profesjonalista -- Profesjonalista (Klasa Premium) -- Dostaje M4A1, AK47, AWP, DEAGLE, HE, 150 hp, 140 speeda, 250 armoru
codclass_profesjonalnydoktor -- Profesjonalny Doktor -- M4 , Może reanimowac : odradza ludzi , ma 4 apteczki ,all granat
codclass_profesjonalnyszturmowiec -- Profesjonalny Szturmowiec -- M4A1,deagle podwójny skok i 2 rakiety
codclass_prokomandos -- ProKomandos -- Posiada m4 i 1 apteczke ma 1/1 z noża oraz 2 fleshe i podwójny skok
codclass_rabuspremium -- Rabus (Premium) -- AWP, Mac 10 i mniejsza widocznosc przy kucaniu
codclass_rysiop -- Rysio[Premium] -- M4 , Famas , 2 rakiety , 5 skokow , Niewidzialny Na Nozu 40 %
codclass_samurajpremium -- Samuraj (Premium) -- Zmniejszona widoczność na nożu. 70/255
codclass_sierzantpremium -- Sierzant[Premium] -- mp5 1/2 , krowa , all granaty , 10 apteczek , 4 skoki
codclass_skoczek -- Skoczek  -- Mniejsza Grawitacja
codclass_slepyninja -- Slepy Ninja [Premium] -- 1/3 z noża ppm, 300 grawitacji, na nożu widoczny w 10%, 1/2 z awp
codclass_slepyninja (2) -- Slepy Ninja [Premium Gold] -- 1/4 na odrodzenie się, 1/2awp, 15% widoczny na nożu, 1/2 z noża [PPM], 300 grawitacji
codclass_smouke -- Smouke -- 20 kondycja, 20 inteligencja, 20 wytrzymalosc
codclass_spacedivision -- Space division -- Masz karabin plazmowy
codclass_sprinter -- Sprinter -- 75HP i 10 Wytrzymalosci
codclass_spryciarz -- Spryciarz -- Posiada M4|FAMAS|FB ma 40% wiecej obrazen z famasa, 4 fleshe nie slychac jego krokow.
codclass_starszyteleporter -- Starszy Teleporter --  Posiada Teleport (Mozna Uzyc Co 30 Sekund), 25 Dmg Z M4, 1/3 z SG550(Snajperka)
codclass_strzelec -- Strzelec -- Strzelec ma 4 apteczki , famasa,m4a1,deagle,zenstaw granatow,i 50%niewidzialnosci podczas kucania ma miec 14 skokow
codclass_strzelecwyborowy -- Strzelec wyborowy -- Dostaje AK i M4A1 + 200 dmg, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
codclass_superhero -- SuperHero (Klasa Premium) -- Dostaje 120hp, 700 grawitacji, wszystkie granaty, 1/5 z uzi
codclass_superszpieg -- Super Szpieg(Max Premium) -- Podczas kucania z nozem jest niewidzialny, 1/1 z AWP, 1/1 z HE
codclass_szaman -- Szaman -- Posiada AUG,5 Błyskawic,posiada wszyskie granaty
codclass_szeregowiec -- Szeregowiec -- ma m4 i AWP. jest szybki  i wytrzymały, ma zmniejszoną grawitacje
codclass_szybcior -- Szybcior -- Ma 70hp i jest szybszy od pozostalych
codclass_teezik -- TeeZik (Klasa Premium) -- Posiada Krowe i zadaje z niej 150 dmg
codclass_terminator -- Terminator -- 30 kondycja i 10 inteligencja
codclass_terminator (2) -- Terminator -- Ma m4 i elites oraz 1/3 z HE i he co 15 sek. 2 apteczki i podwójny skok!
codclass_terminatorpremium -- Terminator (Premium) -- Posiada 1/5 z XM 1014 i Deagla
codclass_terminatorpremium (2) -- Terminator[Premium] -- famas , awp 1/1 , niewidac kiedy kuca , 2 rakiety , 6 skoków
codclass_terrorysta -- Terrorysta -- ma 1 rakiete, przebranie wroga oraz 1/4 szansy na zrespieniu sie na respie wroga.
codclass_trustxxl -- TrusT XXL -- Posiada 2 HE 1/2 z nich , 2 rakiety , 1/4 z XM1014 , 1/1 z noża(PPM) , mało widoczny podczas kucania z nim
codclass_worm -- Worm[Premium] -- Natychmiastowe zabicie z noza, brak rozrzutu
codclass_wyszkolonydave -- Wyszkolony Dave -- Posiada ubranie wroga, zmniejszona widoczność na nożu do 200, 1/1 he
codclass_wyszkolonygeneral -- Wyszkolony Generał (Premium) -- Posiada 3 rakietki, 1/4 z He, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonykomandos -- Wyszkolony Komandos -- 1/1 z kosy PPM, 1/4 z HE, może wykonać skok w powietrzu, zmniejszona widoczność do 200
codclass_wyszkolonysnajper -- Wyszkolony Snajper -- 1/4 z AWP, 1/10 z Deagle, może wykonać skok w powietrzu
codclass_wyszkolonystrzelec -- Wyszkolony Strzelec -- Może wykonać skok w powietrzu, 1/5 z Deagle
codclass_wzorowystrzelec -- Wzorowy Strzelec -- 1/12 z M4A1 ma HE 1/6 deagle
codclass_zawodowystrzelecpremium -- Zawodowy Strzelec(Premium) -- Ma dodatkowe 500 Obrażeń z M4A1 i AK47 oraz 1/1 Z awp i 1/2 z deagle
codclass_zeus -- Zeus -- Posiada 7 Błyskawic,1/15 z wszystkich broni, 1/1 z kosy, 1,5x wieksze dmg Famas 10x podskok oraz mniejsza grawitacja
codclass_zlodziej -- Zlodziej -- Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze
codclass_zwinnyzolniez -- Zwinny Zolniez -- Obrażenia z MP5 dodane o 8 % z inteligencji

Załączone pliki

  • Załączony plik  klasy.rar   98 KB  5107 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 29


#723364 Plugin pokazujący ile Zombi ma życia

Napisane przez XXL w 25.03.2016 08:29

Sprwadź 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1