Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Piotr BlaQ517 - zdjęcie

Piotr BlaQ517

Rejestracja: 25.05.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.05.2021 00:11
-----

#708592 Jak usunąć dzwięki wygrania drużyny pod koniec rundy?

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 04.08.2015 22:03

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Wyłączenie dzwięku końca rundy", "1.0", "BlackDead");
	
	register_event("SendAudio", "BlockSendAudio" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "BlockSendAudio", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("SendAudio", "BlockSendAudio", "a", "2=%!MRAD_rounddraw");
}

public BlockSendAudio()
{
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#706895 Usunięcie modelu T

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 19.07.2015 15:28

 

Linux' model waży zaledwie 1,25 mb i jest w nim 1 teksturka?

 

Jakieś inne pomysły

 

 

Podeslij model tutaj to cos zdzialam, chodz nie jestem ekspertem jezeli chodzi o modele :).

 

Już odesłałem autorowi model w jednym pliku.


  • +
  • -
  • 1


#706782 Problem z odczytaniem statusu serwera na www

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 18.07.2015 19:10

Za włączenie/wyłączenie hibernacji gdy serwer jest pusty odpowiada poniższa komenda

sv_hibernate_when_empty

  • +
  • -
  • 1


#706649 [KOSZ] Skiny broni

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 17.07.2015 18:21

 


Niestety set_pev(id, pev_skin, "") jak i wiele innych funkcji (np. ustawianie renderingu) nie działa na modele v_.

 

a znasz może jakiś inny sposub żeby to ustawić? Zleży mi bardzo

 

 

Nie ma możliwości ustawienia skina na modelach v_ oraz p_.


  • +
  • -
  • 1


#706374 Czy wgrać dproto_0_9_543 na serwer?

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 15.07.2015 13:56

W 0.9.543 są błędy, które w najnowszym są poprawione.


  • +
  • -
  • 1


#706229 [ROZWIĄZANE] Boty wchodzą i reklamują.

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 14.07.2015 03:39

Lepiej wykryć czy to bot niż filtrować czat/nick.

Użyj tego: https://www.google.p...e detector v1.7


  • +
  • -
  • 1


#705727 [ROZWIĄZANE] Punkty statusu [ menu ]

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 09.07.2015 23:29

public PrzydzielPunkty(id)
{
	new tytul[64], inteligencja[64], zdrowie[64], wytrzymalosc[128], kondycja[128], punkty_zdrowia = PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
	
	format(tytul, charsmax(tytul), "\yWybierz Staty - \rPunkty: \w[\r%i\w]", punkty_gracza[id]);
	format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "\yInteligencja \w[\r%i\w] [\dWieksze obrazenia czarami\w]", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
	format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "\ySila \w[\r%i\w] [\dWiecej zycia o \r%i\w]", punkty_zdrowia, punkty_zdrowia);
	format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "\yZrecznosc \w[\r%i\w] [\dBronie zadaja ci mniejsze obrazenia\w]", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
	format(kondycja, charsmax(kondycja), "\yZwinnosc \w[\r%i\w] [\dSzybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia\w]", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)); 
	
	new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
	menu_additem(menu, inteligencja);
	menu_additem(menu, zdrowie);
	menu_additem(menu, wytrzymalosc);
	menu_additem(menu, kondycja);
	
	menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "w");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdź");
	
	menu_display(id, menu);
}

  • +
  • -
  • 1


#703658 Informacja HUD zamiast client_print(id, print_chat,

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 21.06.2015 19:53

set_hudmessage & show_hudmessage
set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0);
show_hudmessage(0, "Wciśnij przycisk R aby przeładować");

  • +
  • -
  • 1


#701803 CS Weapons Util

Napisane przez Piotr BlaQ517 w 28.05.2015 16:51

Przepraszam, że odświeżam ale mam pytanko :)
Jak zrobić aby kupowanie się odblokowywało np po 10 zabiciach.


Po 10 zabójstwach:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>

new zabojstwa[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Wtyczka", "1.0", "BlackDead");
	
	register_event("DeathMsg", "SmiercGracza", "a");
}

public SmiercGracza()
{
	zabojstwa[read_data(1)] ++;
}

public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
	if(zabojstwa[id] => 10) return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new wstats[8], wbodyhits[8];
	get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);

	if(wstats[0]<=10)
	{
		if(weaponid == CSW_M249)
		{
			client_print(id, print_center, "Nie mozesz kupic maszynowki");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Po 10 sekundach od rozpoczęcia rundy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>

new bool:odblokuj;

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Wtyczka", "1.0", "BlackDead");
	
	register_event("HLTV", "HLTV", "a", "1=0", "2=0");
}

public HLTV()
{
	odblokuj = false;
	set_task(10.0, "task_odblokuj")
}

public task_odblokuj()
{
	odblokuj = true;
}

public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
	if(odblokuj) return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new wstats[8], wbodyhits[8];
	get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);

	if(wstats[0]<=10)
	{
		if(weaponid == CSW_M249)
		{
			client_print(id, print_center, "Nie mozesz kupic maszynowki");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 1