Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaliber44 - zdjęcie

Kaliber44

Rejestracja: 25.04.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.07.2015 13:53
-----

#699767 MetaMod Source 1.10.5 + SourceMod 1.7.1

Napisane przez Kowalsky w 05.05.2015 23:55

Czysta paczka dla systemów Linux zawiera:
  • MetaMod Source 1.10.5-git927
  • SourceMod 1.7.1-git5165
Paczka sprawdzona, działająca.
Instalacja:
  • Rozpakowane foldery addons oraz cfg wrzuć do folderu /csgo/
Sprawdzenie poprawności instalacji:
  • W konsoli serwera wykonaj komendę: meta list, jeżeli uzyskasz wynik podobny do tego:
    Listing 4 plugins:
               [01] SourceMod (1.7.1-dev+5165) by AlliedModders LLC
               [02] CS Tools (1.7.1-dev+5165) by AlliedModders LLC
               [03] SDK Tools (1.7.1-dev+5165) by AlliedModders LLC
oznacza to, że wszystko wykonałeś poprawnie :)
  • MetaMod Source 1.10.7-git948
  • SourceMod 1.7.3-git5275

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#699393 [ROZWIĄZANE] CMOD - 1/1 z noża

Napisane przez plx211 w 03.05.2015 09:34

jeśli niczego nie pomyliłem to:

public Action:OnTakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	if(!IsValidClient(attacker))
		return Plugin_Continue;
		
	if(active[attacker]){
		decl String:sWeapon[32];
		GetClientWeapon(attacker, sWeapon, sizeof(sWeapon));
		if(StrEqual(sWeapon, "weapon_knife")){
			SetEntProp(client, Prop_Data, "m_ArmorValue", 0, 1);  
			damage = float(GetClientHealth(victim) + 1); 
			return Plugin_Changed;
		}
	}
	return Plugin_Continue;
}


  • +
  • -
  • 1