Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Yamarusa - zdjęcie

Yamarusa

Rejestracja: 20.04.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.07.2015 17:25
-----

#389473 Na zmniejszenie rozrzutu i wyśrodkowania kulek.

Napisane przez staff01 w 01.04.2012 09:11

Witam,
poszukuję jak w temacie, skryptów bądź configa na zmniejszenie rozrzutu i wyśrodkowanie naboi.
Kiedyś jak jeszcze grałem to dostałem bardzo fajne modele od kumpla na ,których rozrzut był pod różnie ligi i naboje leciały w 1 punkt.
Oto demko jak to mniej więcej wyglądało ,ale to jeszcze nie to: http://speedy.sh/XaRZJ/serce.dem

Kolejna sprawa to jest to ,że nie mogę zabić 2 osób pod rząd. Pierwsza normalnie ginie ,a druga co wybiega za nią już nie obrywa kulami tak jak pierwsza. Tak jakby kule już omijały ją.
Demko o co mniej więcej tu się rozchodzi: http://speedy.sh/SUd2b/aim.dem
Na sytuacji jak koleś zeskakuje ze skrzynki na środku mapy dobrze widać jak celuję mu w głowę i strzelam ,ale on dostaje tylko po 20hp.. Kule uderzały w inne miejsce niż strzelałem..

Jak ktoś potrafiłby mi pomóc to na prawdę wielkie dzięki.


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1


#703000 Dodatkowa kasa za wygranie rundy

Napisane przez plx211 w 10.06.2015 20:17

- hookujesz player_death

- dodajesz do callback'a (funkcjia ktora podales w hooku) nastepujacy kod

new assist = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "assister"));

if (assist) {
	SetMoney(assist, GetMoney + 200);
}

SetMoney i GetMoney wez z poprzedniego


  • +
  • -
  • 1


#699156 Dodatkowa kasa za wygranie rundy

Napisane przez plx211 w 30.04.2015 19:51

zmodyfikowałem trochę to twoje, nie testowane:

public EventRoundEnd(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast){
	new Winner = GetEventInt(event, "winner");
	for(new i = 1; i <= MaxClients; i++)
		if(IsClientInGame(i))
			if(GetClientTeam(i) == Winner)
				SetMoney(i, GetMoney + 200);
}

SetMoney(client, value){
	SetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"), value);
}

GetMoney(client){
	return GetEntData(client, FindSendPropOffs("CCSPlayer", "m_iAccount"));
}

  • +
  • -
  • 1