v_ to model który ty widzisz trzymając w ręce a p_ to model który inni widzą gdy trzymasz go w ręce. Jest jeszcze w_ to model który leży na ziemi i widzisz na nim jakiegoś skina. To p_ możesz spokojnie usunąć.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 130
- Odwiedzin: 5 277
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
DR HOUSE nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#734346 knifemod cs 1.6
Napisane przez Toldi
w 05.01.2017 18:18
#348677 nie da sie podniesc broni
Napisane przez HaDeS From HELL
w 13.01.2012 11:49


Zamień to
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;Na to
bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AUG | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_ELITE | 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_G3SG1 | 1<<CSW_GALI | 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_P228 | 1<<CSW_P90 | 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_SG550 | 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_TMP | 1<<CSW_UMP45 | 1<<CSW_XM1014;
#734311 blokada komend admina
Napisane przez _McHappy
w 04.01.2017 19:28
#734200 plugin Free lvl na komendę
Napisane przez Toldi
w 02.01.2017 18:34
Łap.
Tu ustawiasz ile lvl ma przyznać.
cod_freelevel "20" // Ustawiamy ile LVL doda jeśli ktoś użyje komendy
Dodatkowo zrobiłem tak że jeśli zwiększysz swój lvl w cvarze to nie będziesz musiał zmieniać w .sma pluginu. Wyświetli taką wartość jaką podałeś w powyższym cvarze
Daje w .rar bo dałem kolorowy tekst i coś mi się zdaje że nie będziesz mógł prze kompilować z powodu braku tej biblioteki na swoim komputerze colorchat.inc.
Załączone pliki
-
cod_freelvl.zip 2,67 KB 175 Ilość pobrań
#728124 Dodawanie kodu z kompilatora
Napisane przez plx211
w 10.07.2016 17:18
większość wszczepionego kodu to kod pluginu httpdl
jako że owy plugin udostępnia forward ten o to plugin umożliwi wam wykrycie co przy pomocy jego zostało pobrane:
#include <amxmodx> new const file_path[] = "addons/amxmodx/logs/mylittlepony.txt"; // sciezke obowiazkowo sobie zmienic na jakas unikalna forward dlcomplete(id, file[]); public plugin_init() { register_plugin("Httpdl info", "0.1", "PLX"); } public dlcomplete(id, file[]) { new date[128]; get_time("%c", date, 127); server_print("[%s] Downloaded '%s' ID '%d'", date, file, id); log_to_file(file_path, "Downloaded '%s' ID '%d'", file, id); }
należy wgrać czyste pluginy amxx i po czym sprawdzić czy w pliku zdefiniowanym przez file_path coś zostało dopisane, jeśli tak to któryś z pluginów jest "zainfekowany".
plugin nie testowany, nie powiem czy na pewnno działa
przykładowe wyjście:
L 07/10/2016 - 20:10:11: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/mylittlepony.txt") (game "cstrike") (amx "1.8.2") L 07/10/2016 - 20:10:11: Downloaded 'http://test.pl/test.amxx' ID '1'
#718053 Gracz ze stałym IP ciągle wchodzi na serwer
Napisane przez Kowalsky
w 12.01.2016 20:35
# ======================================================== # DPROTO CONFIGURATION # ======================================================== # # General rule for modifying this file: # DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS! # # ======================================================== # AUTHID MANAGEMENT # ======================================================== # ClientID types (for cid_* options) # 1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx) # 2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx) # 3: STEAM_ by IP # 4: VALVE_ by IP # 5: Deprecated - client will be rejected # 6: reserved for future use # 7: HLTV # 8: STEAM_ID_LAN # 9: STEAM_ID_PENDING # 10: VALVE_ID_LAN # 11: VALVE_ID_PENDING # 12: STEAM_666:88:666 # Use these options to set authid's for clients # for HLTV (default is HLTV [7]) cid_HLTV = 7 # for p.47 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4]) cid_NoSteam47 = 4 # for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ by IP [4]) cid_NoSteam48 = 4 # For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1]) cid_Steam = 1 # Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id # REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example) # default is STEAM_ID_PENDING [9] cid_SteamPending = 4 # For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_RevEmu = 4 # For players having RevEmu 2013 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_RevEmu2013 = 4 # For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SC2009 = 4 # For players having old revEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_OldRevEmu = 4 # For players having hCupa's SteamEmu on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SteamEmu = 4 # For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_AVSMP = 4 # For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side: # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SSE3 = 4 # For SETTI ServerScanner # default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3] cid_Setti = 4 # For SXEI Clients # default is real STEAM_xx:xx:xx [1] cid_SXEI = 4 # EnableSXEIdGeneration (0 / 1) # Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client # Enable this only if you have sXeI server installed! EnableSXEIdGeneration = 0 # SC2009_RevCompatMode (0 / 1) # Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu SC2009_RevCompatMode = 1 # SteamEmuCompatMode (0 / 1) # An analog for eSTEAMATiON's EnforceSteamEmuCompatIDMode option. # Affects only Old RevEmu and SteamEmu emulators. SteamEmuCompatMode = 1 # OldEstCompatMode (0 / 1) # Enables/Disables fix for steamids generated by eST in 0.3.1 version. # Set this to 1 if you want to make steamids generated by eST as in < 0.3.0 versions. OldEstCompatMode = 0 # SteamIdHashSalt (string) # Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Applies only to SteamIDs generated by emulators. # Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied. SteamIdHashSalt = # IPGen_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by IP IPGen_Prefix1 = 0 # IPGen_Prefix2 (int) # STEAM_a:b:c # second prefix (b) for authids generated by IP IPGen_Prefix2 = 4 # Native_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam) Native_Prefix1 = 0; # SC2009_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009 SC2009_Prefix1 = 0; # RevEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by RevEmu RevEmu_Prefix1 = 0; # RevEmu2013_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013 RevEmu2013_Prefix1 = 0; # OldRevEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by old RevEmu OldRevEmu_Prefix1 = 0; # SteamEmu_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids generated by SteamEmu SteamEmu_Prefix1 = 0; # AVSMP_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for AVSMP clients (Cracked steam) AVSMP_Prefix1 = 0; # SSE3_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for SSE3 SSE3_Prefix1 = 0; # Setti_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner Setti_Prefix1 = 0; # SXEI_Prefix1 (int) # STEAM_a:b:c # first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients SXEI_Prefix1 = 0; # Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes! # ======================================================== # ATTACKS SUPRESSION # ======================================================== # FakePlayers_AntiReconnect (0/1) # Enables detection of fakeplayers that reconnects quickly (every < 10 seconds) # before fake players checks have completed. # Default is 1 (ON). FakePlayers_AntiReconnect = 0 # FakePlayers_BanTime (minutes) # Dproto will ban IP spamming fakeplayers for time (in minutes) specified in this variable # Default is 120 minutes. # Use 0 for permanent ban. # Use negative vaules to disable ban (fake players will only be kicked). FakePlayers_BanTime = 1 # Exploits_CheckDownloads (0/1) # Enable checking of requested download files against precached resources. # Default is 1 (ON). Exploits_CheckDownloads = 0 # Exploits_DisableUploads (0/1) # Disable file uploads (not customizations) to the server. # Default is 1 (ON). Exploits_DisableUploads = 0 # ======================================================== # OTHER STUFF # ======================================================== # LoggingMode: # 0 = None # 1 = Console # 2 = Log Files # 3 = Both LoggingMode = 2 # ThreatsLoggingMode (0/1) # Enable logging of threats details. # Default is 0 (OFF). ThreatsLoggingMode = 0 # DisableNativeAuth (0/1) # Disables valve/steam auth system. # For p.47 Based: Server will not connect to auth servers. # For All: Server will not call authorization functions. # This is a fix for startup freeze for old (p.47) servers. DisableNativeAuth = 0 # ServerInfoAnswerType (0/1/2) # Sets server answer type for query requests # 0 = New style (Source Engine) # 1 = Old Style (Fix favorites list for p.47 clients) # 2 = Hybrid mode (Old Style sent first) # Default is 0 (Source Engine). ServerInfoAnswerType = 2 # Game_Name (string) # Sets game name displayed for clients # If Game_Name is empty, native game name will be used Game_Name = # Enables fix for proper player id displaying on HLStats server monitoring # Enable this only if you have HLStats HLStatsPlayerIdFix = 0 # Enables spreading of user setinfo topcolor and bottomcolor settings. # Disable this if mod doesn't support coloring of player models. SpreadUserInfoColors = 1 # ExportVersion (0/1) # Enables/Disables exporting of dp_version cvar # 1 = dp_version cvar will be exported to server rules. It will be visible in server monitoring tools (like HLSW) # 0 = dp_version cvar will not be exported to server rules. ExportVersion = 1 # HLTVExcept_IP (ip addr) # HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated) HLTVExcept_IP = 127.0.0.1
Ja mam tak ustawione, i banowanie na SteamID. I wszystko działa jak należy.
#718043 Gracz ze stałym IP ciągle wchodzi na serwer
Napisane przez Dziobak?
w 12.01.2016 18:12
#718027 Gracz ze stałym IP ciągle wchodzi na serwer
Napisane przez Dziobak?
w 12.01.2016 14:50
Łap, coś takiego zrobiłem.
public victimBan ( array[ 2 ] ) { new Reason[ 50 ]; new pokaz[35] new victimId = get_user_authid ( array[ 1 ], pokaz, 34) new victimIp = get_user_ip( array[ 1 ], pokaz, 34, 1) get_pcvar_string ( CvarBanReason, Reason, 31 ); if(is_user_steam(array[ 0 ])) client_cmd ( array[ 0 ], "amx_ban %i #%i ^"%s^"", get_pcvar_num ( CvarBanTime ), victimId, Reason); else client_cmd ( array[ 0 ], "amx_addban #%i %i ^"%s^"", victimIp, get_pcvar_num ( CvarBanTime ), Reason); } stock bool:is_user_steam(id) { static dp_pointer; if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider"))) { server_cmd("dp_clientinfo %d", id) server_exec() return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false } new szAuthid[34]; get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid)) return (containi(szAuthid, "LAN") < 0) }
Może masz źle amxbans podłączony, sprawdź konsole czy błędów jakiś nie masz. Ale wiesz teraz powychodziły skrypty do zmiany steam id.
Powyżej przerobiony plugin przed daniem bana sprawdza czy gracz jest steam czy nie, jeżeli jest to dodaje mu bana na ip a jezeli jest to nonsteam to dodaje mu bana na IP.
Załączone pliki
-
amxbans_ssban.sma 5,86 KB 71 Ilość pobrań
amxbans_ssban.amxx
#713404 Ban names / Banowanie nicków
Napisane przez sebul
w 17.10.2015 15:33
#709414 Logowanie zrobionych SS oraz Biały motd
Napisane przez oeN.
w 13.08.2015 10:59
#709037 Ban przez komendę addip - gdzie się zapisuje? Banowanie zakresu
Napisane przez GwynBleidD
w 09.08.2015 14:39
Bany na serwerze HLDS są przechowywane w pamięci serwera - tj znikają gdy serwer zostanie wyłączony. Dodatkowo jednak serwer dłuższe bany (nie wiem czy tylko permy, czy bany powyżej pewnego czasu) zapisuje w pliku listip.cfg, dzięki czemu po restarcie serwera są one wczytywane ponownie.
Tak samo jest z banami na Steam ID, różni się tylko plik, bo w tym przypadku jest to banned.cfg
Dodatkowo istnieją komendy writeid oraz writeip, którymi możemy wymusić zapisanie banów odpowiednio do banned.cfg i do listip.cfg (wszystkich banów, które są w pamięci serwera i mają większą długość).
#709030 Boty reklamujące
Napisane przez GwynBleidD
w 09.08.2015 14:02
([0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9].*[qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm`,./;'-= ].*[0-9])
i
([0-9].*[a-z`,./;'-= ].*[0-9].*[a-z`,./;'-= ].*[0-9].*[a-z`,./;'-= ].*[0-9].*[a-z`,./;'-= ].*[0-9])
to dokładnie to samo, tylko inaczej zapisane.
[0-9][0-9]?[0-9]?..?.?[0-9][0-9]?[0-9]?..?.?[0-9][0-9]?[0-9]?..?.?[0-9][0-9]?[0-9]?
i
[0-9]{1,3}.{1,3}[0-9]{1,3}.{1,3}[0-9]{1,3}.{1,3}[0-9]
również, jednak 2 wersji AMXX może nie obsłużyć, wtedy nie będzie łapało żadnego IP albo będzie wysypywało błędy. Jednak jest wydajniejszą wersją, więc musicie sprawdzić czy zadziała czy nie, jeśli zadziała to użyć, jeśli nie to 1 wersji która zadziała na 100%.
#708953 Blokada wejścia więcej niż 2 graczy z tego samego IP
Napisane przez tytusek
w 08.08.2015 18:25
To od czego jest sprawdzanie plików DLL i co to jest ten protecthax bo w google mam tylko stronę czita...
edit:
Czyli to blokuje:
- IP w nicku i na say
- Wchodzenie po nadanym banie
czy coś więcej?
pliki .dll chodzi w sensie dodatkowe pliki .dll co blokują wpisywanie w consoli gracza przez server komend, bindow w skutek może wejsc ponownie nawet jak ma bana
#708824 Blokada wejścia więcej niż 2 graczy z tego samego IP
Napisane przez tytusek
w 07.08.2015 15:43
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DR HOUSE
- Regulamin