Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Z!3L0ny - zdjęcie

Z!3L0ny

Rejestracja: 06.04.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.07.2015 06:52
-----

#702608 Plugin nie kompiluję się [pomocy]

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 19:29

Masz tam parę flag do końca nie wiem która do czego służy bo musiał bym to spr. na serwerze po kolei albo rozpoznawać się z tym o to pluginem;)

Spróbuj zmienić w define na inną flage wbij na starej potem co teraz zmienisz i zobacz czy działa to co chciałeś 


  • +
  • -
  • 1


#702606 Odpracowanie ostrzeżenia - zgłoszenia

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 19:18

Powód otrzymania ostrzeżenia: Spam
Link do poradnika/pluginu: http://amxx.pl/topic...uilder-blockdmg


  • +
  • -
  • 1


#702604 Plugin nie kompiluję się [pomocy]

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 19:15

To nie jest pobrane :)

A co chcę zrobić hmm dodać na serwer :)

Flagę zmieniłeś na s ?

No jeżeli chcesz zmienić flage to w #define

#define VIPACCES ADMIN_LEVEL_H
#define MJACCES ADMIN_LEVEL_H
#define FLAG ADMIN_LEVEL_H
 
na:
 
#define VIPACCES ADMIN_LEVEL_G
#define MJACCES ADMIN_LEVEL_G
#define FLAG ADMIN_LEVEL_G

 


  • +
  • -
  • 1


#702598 Plugin nie kompiluję się [pomocy]

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 18:50

Już działa, dzięki duże + flagę zmieniłeś ? bo w kodzie widzę ADMIN_LEVEL_H 

Ale to na  #define <-- więc nwm :3

Co chcesz z tym zrobić dokładnie + daj linka skąd to pobrałeś bo nie orientuje się ;D


  • +
  • -
  • 1


#702596 Plugin nie kompiluję się [pomocy]

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 18:38

http://amxx.pl/kompi...357&fname=x.sma

 

mi się normalnie kompiluje


  • +
  • -
  • 1


#702594 Plugin nie kompiluję się [pomocy]

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 18:31

Zobacz to

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#702593 [BaseBuilder] BlockDMG

Napisane przez Z!3L0ny w 05.06.2015 18:25

[BB]BlockDMG

opis

Plugin "BlockDMG" działa w następujący sposób:

1.Blokuje strzały na innej kampie lub na ziemi

2.Może zdarzyć się 1/200 przypadków wejścia na kampe(na ziemi) że zombi może być "nieśmiertelny" ponieważ może nie dotknąć klocka lub jest za wysoko/szeroko sytuacja zmienia się gdy sam jesteś na ziemi

 

instalacja

Standardowa

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#702431 ReasonKicker crashuje serwer.

Napisane przez Z!3L0ny w 04.06.2015 17:19

Wszystkie się włącza


  • +
  • -
  • 1


#702247 Jak dodać do tego nieskończoność ammo

Napisane przez Z!3L0ny w 02.06.2015 21:44

Próbowałeś tego?

dodać:

#include <cstrike>

Potem dodać pod #define

new CSW_MAXAMMO[33]= {-2, 52, 0, 90, 1, 32, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 32, 90, 120, 90, 2, 35, 90, 90, 0, 100, -1, -1}
new cvar_enable

w public plugin_init() dodajesz

	register_cvar("ne_uammo_version", NE_UA_VERSION, FCVAR_SPONLY)
	cvar_enable= register_cvar("ne_uammo_enable", "1")
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1")

A na koniec dodajesz plubic na samym dole

public event_curweapon(id)
{
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weaponID= read_data(2)
	if(weaponID==CSW_C4 || weaponID==CSW_KNIFE || weaponID==CSW_HEGRENADE || weaponID==CSW_SMOKEGRENADE || weaponID==CSW_FLASHBANG)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(cs_get_user_bpammo(id, weaponID)!=CSW_MAXAMMO[weaponID])
		cs_set_user_bpammo(id, weaponID, CSW_MAXAMMO[weaponID])
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#702246 [ROZWIĄZANE] Szukam nie znikające kampy

Napisane przez Z!3L0ny w 02.06.2015 21:34

Chodzi o to, żeby kampa w drużynie nie znikała po zginięciu jakiegoś gracza z drużyny, a z tego co tam wyczytałam to kampa zniknie i tak czy siak.

2osoby muszą zginąć(jak w teamie) żeby znikła | nie znika gdy 1gracza z drużyny zombie zabije


  • +
  • -
  • 1


#702232 [KOSZ] Prośba o klasy

Napisane przez Z!3L0ny w 02.06.2015 20:36

Super Strzelec

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#702144 [VIP] Proszę o stworzenie VIP'a i SuperVIP'a

Napisane przez Z!3L0ny w 01.06.2015 19:01

Mądra odpowiedz nie ma co :giggle:

-Basketball zamiast pięści i 2x wiecęj obrażeń z niego (sam dodam proszę o ścieżke)
-Łom zamiast noża i 3x więcej obrażeń z niego (sam dodam proszę o ścieżke)

  • +
  • -
  • 1


#702141 [ROZWIĄZANE] Szukam nie znikające kampy

Napisane przez Z!3L0ny w 01.06.2015 18:51

O to chodzi ? http://amxx.pl/topic...mp/#entry701890


  • +
  • -
  • 2


#702110 [ROZWIĄZANE] Czy da się dodać do tego BH?

Napisane przez Z!3L0ny w 01.06.2015 16:28

Jasne że tak
  • +
  • -
  • 1


#702061 [BaseBuilder] Team

Napisane przez Z!3L0ny w 31.05.2015 21:08

[BB]Team

 

opis

Plugin "Team" daje nam możliwość budowania z 2 budowniczym może on przesuwać twoje klocki czy też na odwrót jeżeli jednak inny gracz chcę wbić na kampe zacznie się odbijać od klocka lub się przykleja!

Żeby zrobić team musi być co najmniej 4graczy na serwerze(5 z tobą)

Dałem mój team aby swobodnie działał z pluginem [BaseBuilder] Usuwanie Kamp

Czym się różni?

-Jest linia która prowadzi nas prosto do naszego "wspólnika"

-Od x graczy można robić team(do ustalenia)

 

komendy

/team - otwiera menu 

 

instalacja

Standardowa

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1