http://amxx.pl/topic...e-boty-ip-spam/
polecam
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez tytusek
w 18.06.2015 16:46
Napisane przez 600068594
w 14.05.2015 09:38
.
Napisane przez Z!3L0ny
w 12.05.2015 20:43
Anonymous
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Wyjebany Anonymous [PREMIUM]"; new const opis[] = "Masz 1/1 z kosy, widocznosc na kosie spada do 40, +5 skokow, zmniejszona grawitacja i wszystkie granaty."; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_FLASHBANG); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Z!3L0ny"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { client_print(id, print_chat, "[Wyjebany Anonymous [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Napisane przez 600068594
w 26.04.2015 09:12
Napisane przez 600068594
w 24.04.2015 19:14
zestaw
Napisane przez Z!3L0ny
w 24.04.2015 06:38
Jeszcze 1 ;D
Napisane przez Z!3L0ny
w 21.04.2015 17:39
Mam blad.
Chodzi mi o pelerynke.
Inna nazwa perku miala byc, ale to juz sobie zmienie, druga sprawa w tym perku jest ciagle "Twoja widoczność jest zredukowana do 10" .. chcialem od 80 do 35 .
Mój błąd Mogłeś chociaż podziękować za tamte
Łap jeszcze inne perki 1 sobie musisz sam ustawić jaką chcesz wartość
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const perk_name[] = "Inteligentne Naboje"; new const perk_desc[] = "Zadajesz 10(+int)obrazen wiecej"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(ma_perk[idattacker]) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.20, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.20, idinflictor, damagebits);
Jeżeli chcesz zmienić wartość liczonego DMG z INT to u góry masz podkreślone
Napisane przez Z!3L0ny
w 21.04.2015 07:22
Masz może potem zrobię resztę
Kod pod modele:
Napisane przez 600068594
w 19.04.2015 12:51
Napisane przez 600068594
w 19.04.2015 09:29
Napisane przez Z!3L0ny
w 17.04.2015 19:21
Trzymaj poprawione
Napisane przez skorpius
w 17.04.2015 06:58
250pkt. w zdrowie + 20pkt. w zdrowie od klasy.
1pkt=2HP
Sprawdz:
Napisane przez skorpius
w 16.04.2015 14:53
Napisane przez olle
w 16.04.2015 15:22
W przebierańcu zmieniłem opis na : Ubrania Wroga.
Napisane przez Z!3L0ny
w 16.04.2015 15:23
Zbugowaniec