Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Baromible - zdjęcie

Baromible

Rejestracja: 22.03.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.08.2015 15:58
-----

#709977 RESET AMXBans zapytanie SQL na jeden serwer

Napisane przez Sniper Elite w 17.08.2015 21:44

Pewnie że możesz. Najlepiej zrób sobie kopie przed jakąkolwiek operacją.


  • +
  • -
  • 1


#709960 RESET AMXBans zapytanie SQL na jeden serwer

Napisane przez Sniper Elite w 17.08.2015 19:08

Nie pamiętam czy w bazie zapisuje się nazwa serwera czy jego ip ale tak dla przykładu:

DELETE FROM `amx_bans` WHERE `server_name` = "nazwa serwera"

coś w tym stylu :) Nie wiem jak dokładnie nazywają się tabele w bazie.


  • +
  • -
  • 1


#707656 Talib

Napisane przez klqs99 w 25.07.2015 15:43

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#699900 Dzialajacy plugin cs go automatyczne nagrywanie dem

Napisane przez Kowalsky w 07.05.2015 11:47

A tego fixa masz wgranego https://forums.allie...d.php?p=2070519 ?

PS/ Ustaw także tv_autorecord 1


  • +
  • -
  • 1


#706253 Ban na config, jest jeszcze skuteczna wersja?

Napisane przez Linux' w 14.07.2015 09:59

Ban na config nie jest dobra metoda zabezpieczenia serwera przed cziterami. Jak cheater ma w glowie mozg zamiast tego pierd*lonego styropianu to raz dwa dojdzie do tego jak to obejsc bo wystarczy reinstal gry w najgorszym wypadku, w najlepszym usuniecie kilku plikow z gry. Ten plugin znakomicie zabezpiecza przed graczami ktorzy uzywaja roznego rodzaju protectorow. Jezeli gracz nie moze wejsc z oslona na serwer to nie bedzie mogl wejsc po banie.


  • +
  • -
  • 1


#706138 Pingbooster oraz sys_tickrate pukawka.pl

Napisane przez sopranek w 13.07.2015 13:32

Powiem Ci tak, ja mam serwer z Pukawki Standard i mam ustawiony pingboost 0 i sys_ticrate 300. Na tych ustawieniach gra się najlepiej.
  • +
  • -
  • 1


#706144 Pingbooster oraz sys_tickrate pukawka.pl

Napisane przez DarkGL w 13.07.2015 13:46

Możesz liczyć się z tym że hosting nie pozowli Ci na jeszcze większe obciążanie maszyny


  • +
  • -
  • 2


#703786 VIP opcja dostawania pieniędzy od drugiej rundy

Napisane przez Alelluja w 23.06.2015 14:36

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#704324 [KOSZ] Dproto

Napisane przez P0Y3B w 28.06.2015 23:55

http://www.amxmodx.org/downloads.php

 




#704320 [KOSZ] Dproto

Napisane przez IntelCom w 28.06.2015 23:06

0.9.531

https://amxx.pl/topic/135504-czysta-paczka-amxmodx- metamod-p-dproto- voicetranscoder/page-2
  • +
  • -
  • 1


#698945 [ROZWIĄZANE] [MODYFIKACJA] Klasa Szpieg

Napisane przez 600068594 w 28.04.2015 15:21

sprawdź tą

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#694867 Ustawienie odpowiedniego movetype - grawitacja+dotyk gracza

Napisane przez Rivit w 30.03.2015 19:14

To tak:

 

Byt ma lecieć, uwzględnia grawitacje i kolizje.

Jeżeli trafia w gracza to go zabija, jeżeli w coś innego to sobie spada na ziemię i już nie koliduje z niczym, nie łapie toucha wtedy

 

 

 

PS. SOLID_NOT, pomyliłem

 

 


Czyli byt jak dotknie czegokolwiek innego niż gracz to ma mu zmienić model i byt ma stać się już niewrażliwy na dotyk z graczem?

 

Dokładnie


  • +
  • -
  • 1


#694874 Niedziałające perki na serwerze.

Napisane przez Rivit w 30.03.2015 19:50

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
        
#define DMG_BULLET (1<<1)
	
new const perk_name[] = "Scouter";
new const perk_desc[] = "Ma 1/1 ze scouta";
    
new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "glut");

	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	if(!random_num(2))
	{
		ma_perk[id] = true;
		cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT)
	}
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	ma_perk[id] = false;
	cod_take_weapon(id,CSW_SCOUT)
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
			return HAM_IGNORED;
        
	if(!ma_perk[idattacker])
			return HAM_IGNORED;
        
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
			return HAM_IGNORED;
                
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
	return HAM_IGNORED;
}

Kompiluj kompilatorem pod swojego amxx'a


  • +
  • -
  • 1


#694869 Poprawienie generatora klas.

Napisane przez Kosua w 30.03.2015 19:32

Witam. Chciałbym zaproponować, aby w generatorze klas były perki. Pewnie zapytacie jakie perki. Otóż chodzi mi o to aby można było dodać kod źródłowy z danego perku do klas. NP. Klasa kameleon. posiada ubranie wroga oraz 1/4 na resp u wroga.

Cheater: WIdzi niewidzialnych (perk sokole oko) itp.

Technik: Zwinne palce... i cos tam jeszcze.

Byłoby to bardzo przydatne, gdyż nie trzeba byłoby szukać tego po innych stronach a do tego pytać się na innych forach o to...

 

Kto popiera ten pomysł piszę pod postem: Jestem na tak!

:P


  • +
  • -
  • 1


#694569 Ustawienie odpowiedniego movetype - grawitacja+dotyk gracza

Napisane przez Rivit w 28.03.2015 19:35

Witam, mam taki oto kod:

public Makespit2(id)
{        
    new Float:Origin[3]
    new Float:Velocity[3]
    new Float:vAngle[3]

    new spitSpeed = 1000

    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin)
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle)

    new NewEnt = create_entity("info_target")

    //ENTITY
    entity_set_string(NewEnt, EV_SZ_classname, "spit_ent11")
    entity_set_model(NewEnt, spit_model[0])
    entity_set_size(NewEnt, Float:{-1.5, -1.5, -1.5}, Float:{1.5, 1.5, 1.5})
    entity_set_origin(NewEnt, Origin)
    entity_set_vector(NewEnt, EV_VEC_angles, vAngle)
    entity_set_int(NewEnt, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER)
    entity_set_int(NewEnt, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS)
    entity_set_float(NewEnt, EV_FL_gravity,0.5)  
    entity_set_float(NewEnt, EV_FL_scale, 0.50)
    entity_set_edict(NewEnt, EV_ENT_owner, id)
    velocity_by_aim(id, spitSpeed , Velocity)
    entity_set_vector(NewEnt, EV_VEC_velocity ,Velocity)
    //TRAIL
    message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
    write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
    write_short(NewEnt)
    write_short(sprite_white)
    write_byte(1)
    write_byte(3)
    write_byte(0)
    write_byte(250)
    write_byte(0)
    write_byte(200)
    message_end()

    return PLUGIN_HANDLED
}

Obecnie byt leci sobie, a jak dotknie czegoś to już tam leży. Jak zrobić żeby na ten byt działała grawitacja, ale żeby ten byt mógł dotknąć gracza, a jak trafi w coś innego to żeby po prostu znikał?


  • +
  • -
  • 1