Pewnie że możesz. Najlepiej zrób sobie kopie przed jakąkolwiek operacją.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Baromible
Rejestracja: 22.03.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.08.2015 15:58





O mnie
Spokojny chłopak, szukający w życiu wrażeń
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 38
- Odwiedzin: 3 727
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Baromible nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#709977 RESET AMXBans zapytanie SQL na jeden serwer
Napisane przez Sniper Elite
w 17.08.2015 21:44
#709960 RESET AMXBans zapytanie SQL na jeden serwer
Napisane przez Sniper Elite
w 17.08.2015 19:08
#699900 Dzialajacy plugin cs go automatyczne nagrywanie dem
Napisane przez Kowalsky
w 07.05.2015 11:47
#706253 Ban na config, jest jeszcze skuteczna wersja?
Napisane przez Linux'
w 14.07.2015 09:59
Ban na config nie jest dobra metoda zabezpieczenia serwera przed cziterami. Jak cheater ma w glowie mozg zamiast tego pierd*lonego styropianu to raz dwa dojdzie do tego jak to obejsc bo wystarczy reinstal gry w najgorszym wypadku, w najlepszym usuniecie kilku plikow z gry. Ten plugin znakomicie zabezpiecza przed graczami ktorzy uzywaja roznego rodzaju protectorow. Jezeli gracz nie moze wejsc z oslona na serwer to nie bedzie mogl wejsc po banie.
#706138 Pingbooster oraz sys_tickrate pukawka.pl
Napisane przez sopranek
w 13.07.2015 13:32
#706144 Pingbooster oraz sys_tickrate pukawka.pl
Napisane przez DarkGL
w 13.07.2015 13:46
#704324 [KOSZ] Dproto
Napisane przez
P0Y3B
w 28.06.2015 23:55
#704320 [KOSZ] Dproto
Napisane przez IntelCom
w 28.06.2015 23:06
https://amxx.pl/topic/135504-czysta-paczka-amxmodx- metamod-p-dproto- voicetranscoder/page-2
#698945 [ROZWIĄZANE] [MODYFIKACJA] Klasa Szpieg
Napisane przez 600068594
w 28.04.2015 15:21
#694867 Ustawienie odpowiedniego movetype - grawitacja+dotyk gracza
Napisane przez Rivit
w 30.03.2015 19:14
To tak:
Byt ma lecieć, uwzględnia grawitacje i kolizje.
Jeżeli trafia w gracza to go zabija, jeżeli w coś innego to sobie spada na ziemię i już nie koliduje z niczym, nie łapie toucha wtedy
PS. SOLID_NOT, pomyliłem
Czyli byt jak dotknie czegokolwiek innego niż gracz to ma mu zmienić model i byt ma stać się już niewrażliwy na dotyk z graczem?
Dokładnie
#694874 Niedziałające perki na serwerze.
Napisane przez Rivit
w 30.03.2015 19:50
Sprawdź
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const perk_name[] = "Scouter"; new const perk_desc[] = "Ma 1/1 ze scouta"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "glut"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { if(!random_num(2)) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_SCOUT) } } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id,CSW_SCOUT) } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Kompiluj kompilatorem pod swojego amxx'a
#694869 Poprawienie generatora klas.
Napisane przez Kosua
w 30.03.2015 19:32
Witam. Chciałbym zaproponować, aby w generatorze klas były perki. Pewnie zapytacie jakie perki. Otóż chodzi mi o to aby można było dodać kod źródłowy z danego perku do klas. NP. Klasa kameleon. posiada ubranie wroga oraz 1/4 na resp u wroga.
Cheater: WIdzi niewidzialnych (perk sokole oko) itp.
Technik: Zwinne palce... i cos tam jeszcze.
Byłoby to bardzo przydatne, gdyż nie trzeba byłoby szukać tego po innych stronach a do tego pytać się na innych forach o to...
Kto popiera ten pomysł piszę pod postem: Jestem na tak!
#694569 Ustawienie odpowiedniego movetype - grawitacja+dotyk gracza
Napisane przez Rivit
w 28.03.2015 19:35
Witam, mam taki oto kod:
public Makespit2(id) { new Float:Origin[3] new Float:Velocity[3] new Float:vAngle[3] new spitSpeed = 1000 entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin) entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle) new NewEnt = create_entity("info_target") //ENTITY entity_set_string(NewEnt, EV_SZ_classname, "spit_ent11") entity_set_model(NewEnt, spit_model[0]) entity_set_size(NewEnt, Float:{-1.5, -1.5, -1.5}, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) entity_set_origin(NewEnt, Origin) entity_set_vector(NewEnt, EV_VEC_angles, vAngle) entity_set_int(NewEnt, EV_INT_solid, SOLID_TRIGGER) entity_set_int(NewEnt, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_float(NewEnt, EV_FL_gravity,0.5) entity_set_float(NewEnt, EV_FL_scale, 0.50) entity_set_edict(NewEnt, EV_ENT_owner, id) velocity_by_aim(id, spitSpeed , Velocity) entity_set_vector(NewEnt, EV_VEC_velocity ,Velocity) //TRAIL message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(TE_BEAMFOLLOW) write_short(NewEnt) write_short(sprite_white) write_byte(1) write_byte(3) write_byte(0) write_byte(250) write_byte(0) write_byte(200) message_end() return PLUGIN_HANDLED }
Obecnie byt leci sobie, a jak dotknie czegoś to już tam leży. Jak zrobić żeby na ten byt działała grawitacja, ale żeby ten byt mógł dotknąć gracza, a jak trafi w coś innego to żeby po prostu znikał?
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Baromible
- Regulamin