gotowe
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Maciejek. w 25.08.2015 21:20
Napisane przez Maciejek. w 24.08.2015 18:45
Napisane przez Maciejek. w 22.08.2015 16:24
Napisane przez Maciejek. w 22.08.2015 04:04
Asiap, kolega chciał aby wiadomość wyświetlała się:
Twoja wersja nie sprawdza czy to jest TT oraz czy podnosi C4.
Sprawdź moją wersję, nie testowane .
#include <amxmodx> #include <ColorChat> new const prefix[] = "C4"; public plugin_init() { register_plugin("Bomba", "1.0", "Maciejek."); register_event("WeapPickup", "WeapPickup", "be", "1=6"); } public WeapPickup(id) { new Name[32]; if(get_user_team(id) == 1 && (user_has_weapon(id, CSW_C4))) { get_user_name(id, Name, 31); ColorChat(0, GREEN,"^x01[^x04 %s^x01 ] Terrorysta^x03 %s^x01, podniosl^x03 bombe^x01.", prefix, Name); } }
Napisane przez Maciejek. w 20.08.2015 14:57
zrobiłem Ci ten cennik w menu, ponieważ nie chciało mi się pisać w bb-code / html'u (nawet nie wiem czym się pisze w motd )
register_clcmd("say /cennik", "wyswietl_info") register_clcmd("say_team /cennik", "wyswietl_info")
Napisane przez Maciejek. w 17.08.2015 15:39
Napisane przez Maciejek. w 14.08.2015 17:23
Napisane przez Maciejek. w 14.08.2015 17:19
nie wiem ale znalazłem jeden chyba błąd.
funkcje SaveData(id) oraz LoadData(id) zamień na tą:
public SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } public LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Napisane przez Maciejek. w 10.08.2015 19:02
tak mi się udało poprawić kod ale nie wiem co z tego będzie.
public InviteMenu_Handler(id, hMenu, iItem) { if(iItem==MENU_EXIT) { Menu(id); return PLUGIN_HANDLED; } new szData[7], iAccess, hCallback, szName[32]; menu_item_getinfo(hMenu, iItem, iAccess, szData, 5, szName, 31, hCallback); new iPlayer=str_to_num(szData); if(!is_user_connected(iPlayer)) return PLUGIN_HANDLED; ShowInviteConfirmMenu(id, iPlayer); ColorChat(id, RED, "%s^x01 Zaprosiles %s do swojego Klanu.", g_szPrefix, szName); return PLUGIN_HANDLED; } public ShowInviteConfirmMenu(id, iPlayer) { new szName[32]; get_user_name(id, szName, charsmax(szName)); new aData[KlanInfo]; ArrayGetArray(g_aKlans, g_iKlan[id], aData); new szMenuTitle[128]; formatex(szMenuTitle, charsmax(szMenuTitle), "%s Zaprosil Cie abys dolaczyl do %s", szName, aData[KlanName]); new hMenu=menu_create(szMenuTitle, "InviteConfirmMenu_Handler" ); new szInfo[6]; num_to_str(g_iKlan[id], szInfo, 5); menu_additem(hMenu, "Zakceptuj", szInfo); menu_additem(hMenu, "Odrzuc", "-1"); menu_display(iPlayer, hMenu, 0);} }
Napisane przez Maciejek. w 08.08.2015 16:19
zamień funkcję:
public PokazMenu(id)
na tą:
public PokazMenu(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04 Menu VIPa^x01 ] Menu jest tylko dla graczy^x03 VIP^01.") return PLUGIN_HANDLED; } new menu = menu_create("\rDR \wMenu", "PokazMenuWybor"); menu_additem(menu, "\wGrawitacja", "0", 0); menu_additem(menu, "\ySpeed", "1", 0); menu_additem(menu, "\wGrawitacja\r+\ySpeed", "2", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); }
Napisane przez Maciejek. w 16.03.2015 08:29
Napisane przez Maciejek. w 16.03.2015 08:14