Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SabberZ - zdjęcie

SabberZ

Rejestracja: 28.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.06.2016 16:51
-----

#707875 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a

Napisane przez Alelluja w 27.07.2015 17:11

Proszę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#707836 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a

Napisane przez Alelluja w 27.07.2015 11:06

Ten kod jest odpowiedzialny za Dmg+int

 

SetHamParamFloat(4, damage+10+cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1))


  • +
  • -
  • 1


#707844 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a

Napisane przez klqs99 w 27.07.2015 12:29

cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

  • +
  • -
  • 1


#707866 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a

Napisane przez Alelluja w 27.07.2015 15:01

Masz wgraj tą klase.

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 2


#707676 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a

Napisane przez klqs99 w 25.07.2015 18:23

na pewno flaga a? Jak komuś ją dasz to nie będziesz mógł go kicknąć/zbanować ani nic, tylko przez konsole serwera.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#706477 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez protypek w 16.07.2015 13:25

Masz

 Nie zmienia to postaci żeby jak masz:
 

public cod_class_distabled(id)
ma_klase[id] = false;

albo

 

public cod_class_distabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

Mi się normalnie kompiluję z pierwszą opcją.


  • +
  • -
  • 1


#706481 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 16.07.2015 13:58

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

 

To:

public cod_class_distabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

a to:

public cod_class_distabled(id)
	ma_klase[id] = false;

To to samo XDDDDDDDD

 

 

Przyjrzyj się tu:

public cod_class_distabled(id)

a dokładniej tu:

cod_class_distabled(id)

a tak bardzo dokładnie to tu:

distabled

Wyrzuć stamtąd literkę "t" i po sprawie...


  • +
  • -
  • 2


#706496 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 16.07.2015 15:00

A i tak chyba nikt nie zauważył istotnego błędu:

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);

obrażenie zwiększone będą dla AK47 nie dla MP5NAVY ;)


  • +
  • -
  • 1


#706501 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 16.07.2015 15:26

Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...

public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        {
                SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))
                return HAM_HANDLED
        }
	
	return HAM_IGNORED;
}

To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.


  • +
  • -
  • 1


#706553 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.07.2015 00:03

Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...

public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
        {
                SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))
                return HAM_HANDLED
        }
	
	return HAM_IGNORED;
}

To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.

http://scr.hu/7m7a/hhbvr

ps. czemu:

get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47

?

ps.2.

SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))

spójrz na opis.


  • +
  • -
  • 1


#706562 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 17.07.2015 07:30

Ajć, wziąłem stary kod...

 

To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO

public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
        {
                SetHamParamFloat(4, damage+cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)
                return HAM_HANDLED
        }
	
	return HAM_IGNORED;
}

My się tu poprawiamy, a autor nic xD


  • +
  • -
  • 1


#706576 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 17.07.2015 10:35


To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO

Mnożnik mogłeś zostawić, chodziło mi o brak 10 DMG:)

Przy użyciu cod_inflict_damage pokazuje broń z której zabito, nie ma czaszki - bynajmniej u mnie :)


  • +
  • -
  • 1


#706579 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 17.07.2015 11:01

Czaszka bedzie gdy strzelisz do gracza ktory ma 20hp, broń zabierze mu np. 15, a dodatkowe dmg zrobi reszte

public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
        {
                SetHamParamFloat(4, damage+10+cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1))
                return HAM_HANDLED
        }
	
	return HAM_IGNORED;
}

Sprawdź to... Chyba ostateczna wersja


  • +
  • -
  • 1


#706639 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 17.07.2015 17:45

Ten kod do podałem masz podmienić, a nie skonpilować go
  • +
  • -
  • 1


#706657 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)

Napisane przez Rivit w 17.07.2015 19:45

Sprawdz oO

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1