Proszę.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
SabberZ
Rejestracja: 28.02.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.06.2016 16:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 43
- Odwiedzin: 3 728
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Styczeń 18, 1998
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Racula
-
Zainteresowania
CS 1.6 muzyka heavymetalowa
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#707875 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a
Napisane przez Alelluja
w 27.07.2015 17:11
#707836 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a
Napisane przez Alelluja
w 27.07.2015 11:06
#707844 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a
Napisane przez klqs99
w 27.07.2015 12:29
#707866 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a
Napisane przez Alelluja
w 27.07.2015 15:01
Masz wgraj tą klase.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "Sabbath (SuperPremium)";
new const opis[] = "Ma 4 skoki, na nozu niewidzialny, 15(+int) DMG z M4A1, 1/1 z HE.";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
new ma_klase[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Alelluja");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_forward(FM_CmdStart, "MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
#707676 Proszę o klasę Sabbath (SuperPremium) flaga a
Napisane przez klqs99
w 25.07.2015 18:23
na pewno flaga a? Jak komuś ją dasz to nie będziesz mógł go kicknąć/zbanować ani nic, tylko przez konsole serwera.
Załączone pliki
-
codclass_sabbathMP.sma 3,11 KB 86 Ilość pobrań
codclass_sabbathMP.amxx
#706477 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez protypek
w 16.07.2015 13:25
#706481 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 16.07.2015 13:58
To:
public cod_class_distabled(id) { ma_klase[id] = false; }
a to:
public cod_class_distabled(id) ma_klase[id] = false;
To to samo XDDDDDDDD
Przyjrzyj się tu:
public cod_class_distabled(id)
a dokładniej tu:
cod_class_distabled(id)
a tak bardzo dokładnie to tu:
distabled
Wyrzuć stamtąd literkę "t" i po sprawie...
#706496 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 16.07.2015 15:00
#706501 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 16.07.2015 15:26
Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.
#706553 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 17.07.2015 00:03
Tsaaa, jasne, a zwiększone dmg będą powodować czaszkę zamiast ikonki bronii...
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }To będzie poprawnie, tylko nie wiem czy nie ma literówek, ale to łatwo poprawić.
ps. czemu:
get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47
?
ps.2.
SetHamParamFloat(4, damage+(cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1)*0.2))
spójrz na opis.
#706562 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 07:30
Ajć, wziąłem stary kod...
To czemu ktoś w int dał mnożnik 0.2? oO
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
My się tu poprawiamy, a autor nic
#706576 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez NieWiemMamMac@
w 17.07.2015 10:35
#706579 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 11:01
Czaszka bedzie gdy strzelisz do gracza ktory ma 20hp, broń zabierze mu np. 15, a dodatkowe dmg zrobi reszte
public DmG(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+10+cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
Sprawdź to... Chyba ostateczna wersja
#706639 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 17:45
#706657 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę Amadeusz (Premium flaga a)
Napisane przez Rivit
w 17.07.2015 19:45
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: SabberZ
- Regulamin