Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GwynBleidD - zdjęcie

GwynBleidD

Rejestracja: 23.05.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.08.2023 01:26
*****

#726993 [CS 1.6 GO MOD] Idealna modyfikacja czy wielka ściema?

Napisane przez KrwioPijca w 06.06.2016 16:21

Linux żadne dane nie zostały skradzione nic na nich nie było robione (bo wystąpił błąd którego przed aktualizacja nie widziałem)

 

Boziak zostało wszysko zmienione jak wiadomo człowiek uczy się na błędach tak było jest i będzie. Jak są wzloty to też są upadki. Tylko kto nic nie robi nie popełnia błędów. Uczę się wszystkiego sam nie mam "mentora", więc nie ma mi kto zwrócić uwagi dla niektórych "oczywiste" rzeczy.

Powiadałeś o CS:GO Modzie tylko natywy zapomniałeś o cvarach i forwardach? 

Jest część podobna bo jak mam nazwać inaczej cvar csgo_skiny_ak47 , a raczej po co jest tak zrobione by każdy się umiał nawet domyśleć bez czytania instrukcji o co z danym cvarem chodzi. Po co miałem utrudniać zmyślnymi nazwami cvarów?

 

Nawet gdy ci się udało wejść do licencji nie mogłeś NIC zrobić, bo MySQL ci błąd wywalał przez uprawnienia użytkownika jedynie do select'u

 

Obecnie strona, a raczej cała baza (wszystkie informacje na temat użytkownika) są zaszyfrowane, a hasło zahashowane.

Panel do logowania jak i inne formularze są w pełni zabezpieczone i takiej powtórki nie będzie.

 


  • +
  • -
  • -1


#727237 Zatwierdzenie tematu przez moderatora dla okreslonych grup

Napisane przez radim w 14.06.2016 09:11

Pozbawieni akceptacji są grupy ST wzwyż. Akceptacja tematu przez RGB istnieje po to, aby ktoś z kolorowych mógł sprawdzić zawartość tematu czy jest on sensowny a przede wszystkim czy jest zgodny z regulaminem. Zdarzało się i to nie raz, że pluginy zawierały w sobie reklamy, jakieś odnośniki. Również są tematy z pluginami nie działającymi, nie kompilującymi się.  Moderator musi to sprawdzić. Czasami trafi do nas temat gdzie nie ma ani składu ani ładu, ogólny brak estetyki - takie są również odrzucane. I nie mówię tu o autorach z grupy 'Użytkownik', ale również o tych z grupy PU. Pamiętajmy o tym, że rangę PU dostaję się za określoną ilość postów, nie za zasługi, więc automatyczne zatwierdzanie takich tematów bez uprzedniego ich sprawdzenia stwarza pewno ryzyko. Więc wątpię aby administracja coś podziałała w tym kierunku.
Prosty sposób na ominięcie tej 'procedury'? Pomagać, udzielać się, tym samym sobie zasłużyć. Wtedy przydzielana jest ranga Support Team :)


  • +
  • -
  • 2


#726499 Zamykanie menu VIPa

Napisane przez vanillah w 23.05.2016 21:24

 

daj jakiś kod  tego menu

 

Proponuję uważniej wczytywać się w temat.

 

 

 

NAJLEPSZA ODPOWIEDŹ

 

 

Masz najlepszą odpowiedź, czyli odpowiedź która pomogła.

 

Tak jak tam napisali, zwyczajny task z menu_cancel, a jak nie działa, to masz w no co pomogło.

Cześć.

Tak jak napisałem, dopiero zaczynam przygodę z pluginami amxx, i z tych dwóch wartości (set_task i plugin) nie jestem w stanie stworzyć kompletnego pliku sma.

Nie chce tego dodawać do aktualnego pluginu vipa (bo nie posiadam do niego sma) tylko stworzyć nowy plugin, który za zadanie miałby tylko zamykać aktywne menu.

 

 

P.S Przeczytaj wyróżniony fragment.

 

Racja, tylko co to wnosi do tematu? 


  • +
  • -
  • -1


#726577 [KOSZ] Paczka Sklep SMS

Napisane przez mayday245 w 26.05.2016 09:33

brak pliku sma silniku

 

 

A ty jakbys sie nameczyl zeby innym lzej bylo to dalbys na stracenie .sma?

 

Ciesz, ze w ogole .amxx ci dal




#726589 "Wywalenie" /y z nazwy klasy

Napisane przez mayday245 w 26.05.2016 16:16

 

Jeden jezyk w sygnaturze znam tylko podstawy

Yhym z języków wypisanch w sygnaturze tylko jeden znasz w stopniu podstawowym.

Chcesz się pogrążać proszę bardzo. PAWN składnią dużo nie odbiega od języka C. Z tego co widzimy ty znasz C i C++.
"Osoba" z tak duża "wiedzą" jak ty dodaje sobie zmienną która tak na prawdę nie służy niczemu, mylisz i dodajesz sobie parametry. Zamiast bitu leci string...

Chejtujesz każdą pracę i paczkę pod pretekstem iż twój kod i tak jest o wiele lepszy.

Prawda jest taka, że zupełnie się na tym nie znasz. Możesz skopiować sobie resztę sygnatury :) tylko przeczytaj sobie najpierw do czego to służy.

Powiedz mi na jakiej podstawie to wszystko oceniasz skoro nie znasz działania tych algorytmów itd. chyba po ilości linii kodu :D

Bo gdybyś naprawdę znał C#/C++,PAWN nie wspominając już o PHP czy Javascript, to wiedział byś, że wystarczy lekko edytować silnik cod mod np poprzez rozłączenie stringu w występowaniu danego znaku i ponownego jego sklejenia.

Ośmieszaj się dalej :)

 

 

Nie skomentuje tego zalosnego "przemowienia".

 

 

 

 

 

 

Proszę o pomoc i nagrodzeniem Pana warnem, za spam. Od takiego czegos jest pv.




#717341 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez MAGNET w 02.01.2016 20:43

Do tej pory przetłumaczono ok. 10 tutoriali i znajdują się one w ukrytym dziale gdzie będą poddane poprawkom. Niedługo ukażą się na forum


  • +
  • -
  • 2


#713323 Baza poradników SourceMod !

Napisane przez Wielkie Jol w 15.10.2015 06:50

To jest właśnie ten moment, w którym przetłumaczę 600 poradników, po to, by reputacją przegonić użytkownika DarkGL


  • +
  • -
  • 10


#650187 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez BlackPerfum w 15.07.2014 16:46

Uwaga: Poradnik poprawiony




Na tym forum już jest tutorial o zmianie prędkości gracza (link) lecz pokazuje nam tylko trzy opcje:
CurWeapon
Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
Ham_Item_PreFrame

Osobiście uważam że każda z nich jest w jakimś stopniu nie odpowiednia. Nawet to udowodnie. Wytłumaczenie dlaczego CurWeapon jest złe do ustawienia zmiany prędkości gracza znajdziecie tutaj. Zostały nam zatem jeszcze dwie opcje do wykluczenia.

Ham_Item_PreFrame
Ma tylko jedną wadę tzn. to jest think wykonuje się tyle samo ile gracz posiada fps. Zatem podczas 1 min gry może wykonać się 6000 razy nawet jeśli stoimy w miejscu i totalnie nic nie robimy  xD Czegoś tak nie optymalnego nie chcemy. Dlatego ta opcja od razu odpada.

Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
Patrząc na to teoretycznie to ta funkcja nie posiada wad ale jednak w praktyce się znajdują. Tzn:
• wykonuje sie parę razy więcej niż powinna gdyż nasza prędkość jest resetowana także podczas freeze time'u, śmierci, spawn'u
• W jakiś sposób trzeba rozróżnić wykonanie się tej funkcji w czasie freeze time'u i po nim :(
NAJWAŻNIEJSZE Ta funkcja jest dostepna dopiero w wersji 1.3 hamsandwich'a co jest jej największą wadą gdyż z wielu przyczyn nie każdy ma mozliwość jego aktualizacji :(

Zatem w jaki sposób ustawiać prędkość graczu? Zastanówmy się. Wszystkie dostępne sposoby jakie znalazłem na necie mówią o wymuszaniu prędkości gracza w jakimś evencie lecz po co mamy wymuszać nową wartość prędkości?? Nie lepiej sprawić by CS sam ustawił taką jaką chcemy? Jasne że lepiej to dlaczego nie xD Dlatego wykombinowałem coś swojego hihihi

Do zmiany wartości którą CS ustawia nam jako prędkość będziemy potrzebować:
• hamsanwich'a
• fakemet'y
• umiejętności myślenia

Uwaga jeśli nie masz choćby jednej z wyżej wymienionych rzeczy ten tutorial ci się nie przyda!!!

W teorii pomyślałem tak: złapmy Ham_Item_Deploy pre/post i podmieńmy tam wartość prędkości na swoją własną lecz niestety w praktyce się przekonałem że offsety między Ham_Item_Deploy pre a Ham_Item_Deploy post są przeładowywane :( Dlatego będziemy zmuszeni do operowania tylko na Ham_Item_Deploy post ale na szczęście niczemu to nie wadzi xD

Niestety musimy zmierzyć się jeszcze z jedną acz ostatnią przeszkodą tzn. classname do RegisterHam :( Funkcja Ham_Item_Deploy ma to w sobie że wykonuje się dla broni nie dla gracza dlatego nie można złapać momęt pokazania broni za pomocą classname == player, trzeba używać każdego z osobna classname broni. Ma to swoją wadę i zaletę:
Zaleta: w przypadku chęci zwiększenia prędkości np. tylko na nożu wystarczy złapać tylko classname == weapon_knife
Wada: jesli chce się zmieniać prędkość na wszystkich boniach trzeba złapać ten event dla wszystkich classname standardowych broni

Lista classname standardowych broni: klik

Ogółem to wada jest tak mizerna że nie ma co się o nią fapać xD Bo wystarczy raz na całą mapę przejechać po 31 classname

Ham_CS_Item_GetMaxSpeed posłuży nam jako event zmiany prędkości (ale tylko pre)

Wystarczy gadania. Zróbmy kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
//Wymagane moduły
//fakemeta tylko do sprawdzania id gracza/broni (opcjonalny moduł)

const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43

public plugin_init()
{
	new classname[32] // Zmienna do której będziemy pobierać classname poszczególnych broni
	for(new i=1;i<31;++i)	if(i!=2)
	{
		//Pętelka na wszystkie bronie

		get_weaponname(i,classname,31) //Pobieram classname danej broni
		
		RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed") //Rejestruje uchwyt na event Ham_CS_Item_GetMaxSpeed dla danego classname broni
		//Ważne 4 arg musi == 0 by to był event typu pre
	}
}

public GetItemMaxSpeed(wid) // tutaj łapie event
{
	//Pamiętajcie wid to id bytu broni (nie mylić z CSW_*)
	
	new weapon,id,Float:Speed // robie zmiennej na id gracza i id z CSW_*
	
	id = get_pdata_cbase(wid,m_pPlayer,4) //Ważne tylko takim sposobem pobierać id gracza który trzyma broń
	// Gdyż użycie pev/entity_get_edict może zwrócić -1 nawet jeśli gracz trzyma broń w momęcie startu/końca pracy serwera gdyż
	// Dane z pev/entity_get_edict są czasami (pod dużym obciążeniem) aktualizowane później niż dane pod offsetem m_pPlayer
	//Tak w ogóle to pobieram id gracza xD
	
	weapon = get_pdata_int(wid,m_iId,4) // Pobieram id broni to z CSW_*
	
	
	//Zeby przytoczyć trochę praktyki to dajmy graczu który posiada flagę ADMIN_LEVEL_H prędkość równą 500 na wszystkich broniach
	// oprócz C4 bo na nim ustawimy 900 xD
	
	//Najpierw sprawdzamy czy posiada flagę ADMIN_LEVEL_H
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		//Teraz muzimy sprawdzić czy aktywna broń to nie C4
		if(weapon != CSW_C4)
		{
			//Jeśli to nie C4
			//Ustawiamy prędkość równą 500.0
			Speed = 500.0
		}
		else
		{
			//Lecz jeśli to C4 to 900
			Speed = 900.0
		}
	}
	//Zmieniam zwracana wartosc
	SetHamReturnFloat(Speed)
	//Informuje o zmianie zwracanej wartosci
	return HAM_OVERRIDE
}
Ten sposób zmiany prędkości nie ma większych wad bo:
• uruchamia się tylko prawie tylko wtedy kiedy naprawdę jest to nam potrzebne niepotrzebnie uruchamia sie podczas: włączania/wyłączania zoom'a, startu/zakończenia rozbrajania paki, startu/zakończenia plantowania paki, pod koniec freeze time (Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed uruchamia się częściej)
• nie trzeba bawić sie freeze time'em bo CS robi to za nas!!
• możliwość kożystania już od pierwszej (oficjalnej w amxmodx'ie) wersji hamsandwich'a xD
• nie da się tego zbugować od strony clienta

Opis offset'ów:
m_pPlayer - Typ edict(int). Przechowuje coś w stylu ownera dla danej broni lub byt do którego jest aktualnie przyczepiona (jedno i to samo)
m_iId - Typ int. Przechowuje id broni (to z CSW_*)

To chyba na tyle. Prosty, łatwy i optymalny sposób na zmiane prędkości gracza xD
  • +
  • -
  • 14


#711685 Tworzenie menu - przykłady

Napisane przez NoLiFeR w 11.09.2015 18:12

Najlepiej...

1. nie zarejestrowałeś pluginu. -1

2.

MENU_KEY_5 | MENU_KEY_6 |

przy
 

iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r1. opcja1");
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r2. opcja2" );
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r3. opcja3" );
iLen += formatex( szMenu[ iLen ], 511 - iLen, "\r4. opcja4" );

czterech opcjach ?!  -1

3.Po co używasz funkcji formatex  6 razy ?! Wystarczy raz, np tak -1

formatex( szMenu, 511, "\yMenu
\r1. opcja1
\r2. opcja2
\r3. opcja3
\r4. opcja4
^n\r0. \wExit" ); // Tak można zrobić, bo jest to po prostu rozkład na linie... Nie skutkuje to innym od zamierzonego działaniem pluginu.

4.Nie zarejestrowałeś menu -1

5.Brak tabulacji -1

 

6. 

switch( ( iKey + 1 ) % 10 )

Co to ? Po co ? Dlaczego ? -1

 

7. 

^n\r0. \wExit

jest jedynym miejscem w Twym kodzie, gdzie używasz znaku ^n, co skutkuje wyświetleniem całego menu w dwóch liniach...

 

8.Osoby nie znające się na rzeczy, przy czym zaczynające z amxx'em to newbie a nie nobki i określanie ich w ten sposób może podejść pod obraze-1

 

Nie chce mi się więcej wyliczać, lecz kod jest bardzo skomplikowany, przy czym nie ma prawa zadziałać...
Chłopie. Najpierw sam się naucz, potem próbuj wpajać wiedze innym...

Tak, jest to odkop, lecz myśle że słuszny, oraz zrozumiały.


  • +
  • -
  • 3


#710540 Podmiana Nazwy Teamow

Napisane przez Poftorek w 24.08.2015 10:30

Skoro otwarte :P

 

Po co dajesz plik.amxx skoro trzeba sobie i tak skompilować plik.sma? ^^ 


  • +
  • -
  • -3


#710206 funkcja pod coś z tablicy

Napisane przez sebul w 20.08.2015 17:00

Prostych, przykładowych pluginów nie ma, bo tyle ile wymyślisz sobie mocy, tyle będzie tych "prostych", "przykładowych" pluginów.
  • +
  • -
  • 2


#710163 System rang

Napisane przez speedkill w 19.08.2015 20:42

Nie popadam w samozachwyt, po prostu napisałem Ci gdzie polega błąd, którego jestem w 100% pewny. To Ty zacząłeś pisać o tym, że Ty robisz po swojemu ja po swojemu, zrozum, że niektóre rzeczy muszą być po prostu takie same, a nie zrobione po swojemu. Wracając do tematu, w funkcji NewRound akurat wystarczy sprawdzenie czy gracz jest połączony, a jeżeli chcesz żeby było czy jest żywy to usuń negacje z warunku if(!is_user_alive(id)) -> if(is_user_alive(id))
  • +
  • -
  • 2


#710162 System rang

Napisane przez Linux' w 19.08.2015 20:36

 

 

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 
 
Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.
 
Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(

 

Brawo, właśnie zarobiłeś kolejnego minusa. Gdy sprawdzasz, czy gracz jest żywy to od razu sprawdzany jest warunek czy jest połączony ( logiczne ), w wypadku Twojego sprawdzania czy jest tylko połączony, a pobierasz jego broń wywali błąd, ponieważ nie żywy gracz nie może posiadać broni! Odpowiadając na Twoje pytanie, tak jestem pewny, a to, że Ty robisz po swojemu wynika tylko z tego, że nie posiadasz odpowiedniej wiedzy. Tak czy inaczej, należy sprawdzić czy gracz jest żywy, a następnie pobierać jego broń, etc. Ty za to dostajesz kolejnego minusa, a jeżeli zauważę, że dostałem kolejnego od Ciebie minusa bez podstaw, to dopilnuje tego abyś dostał ostrzeżenie ( piąty punkt w regulaminie - reputacja ).

 

 

Dam bo wierze, ze tym portalem zarzadzaja ludzie dojrzali i nierostwiani emocjonalnie. Gdybym przejmowal sie chejterami to juz dawno mnie by tu nie bylo a nie o to chodzi by sie dasac tylko by pomagac. Zreszta skoncz bo nie tego temat dotyczy. Nawet jezeli, masz racje? To sie ciesz i zejdz juz na ziemie bo zbyt popadasz w samozachwyt. A minisa dam dlatego, ze niewiem z jakiego powodu dostalem go od ciebie wiec sie tym samym odplace, logiczne?
 


  • +
  • -
  • 1


#710153 System rang

Napisane przez speedkill w 19.08.2015 20:01

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.
  • +
  • -
  • 2


#710157 System rang

Napisane przez Linux' w 19.08.2015 20:16

 

Jezeli po udzielonej pomocy nie postawisz mi plusa lub nie podziekujesz, juz nigdy ci nie pomoge.

Postawię Ci minusa. Gdy pobierasz broń gracza to nie sprawdzaj, czy jest on połączony z serwerem, tylko czy jest żywy i nie będzie takich błędów.

 

 

 

Ja robie po swojemu, ty robisz po swojemu. Pytanie czy jestes aby pewien? Czasem bywa tak, ze gracz zostanie rozlaczony a pomimo to jest i zywy, oczywiscie jezeli funkcja przypisana jest do atakujacego to nic nie bedzie ale jak do ofiary to..? Zreszta dajta mi spokoj. Co do minusa, twoja decyzja jest mi calkiem nie zrozumiala wiec odplace sie tym samym.

 

Ps: Co mnie tak kasacie jak zmije jakies jadowite? :(


  • +
  • -
  • -2