Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mrufka. - zdjęcie

Mrufka.

Rejestracja: 22.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.03.2019 19:46
-----

#741455 Generator HUD [dla technicznych]

Napisane przez Mi@po w 26.07.2017 19:38

Ostatnio tworzyłem paczkę na serwer DD2, postanowiłem dodać zegar i chciałem go zamieścić w odpowiednim miejscu z odpowiednimi efektami lecz generator huda z AMXX Studio mi nie wystarczył, dlatego postanowiłem napisać plugin - generator hud.

opis.png

Plugin pozwala wygenerować wiadomość w HUD poprzez wyświetlenie menu z opcjami.

 

komendy.png

/generator

konfiguracja.png

 

W pliku sma

/* ile ma zwiekszac/zmniejszac */
#define ILE_COLOR 26 // w kolorach
#define ILE_POZ 6 // w pozycjonowaniu x-y
#define ILE_TIME 26 // w Czas pojawiania sie efektu i Czas wyswietlania
#define ILE_ONOFF 6 // w Czas wejscia/wyjscia hud

screenshot.1.jpg screenshot.3.jpg

 

screenshot.2.jpg screenshot.4.jpg

 

screenshot.5.jpg screenshot.6.jpg

 

download.png

 

Załączony plik  generator_hud.sma   11,23 KB  380 Ilość pobrań
  generator_hud.amxx

 

 


  • +
  • -
  • 5


#740697 Problem z bindowaniem klawiszy

Napisane przez d0naciak w 01.07.2017 17:13

Żeby używać cudzysłowu, musisz poprzedzić go daszkiem, w ten sposób: ^"


  • +
  • -
  • 1


#740695 Problem z bindowaniem klawiszy

Napisane przez d0naciak w 01.07.2017 15:54

Kod powinien wyglądać tak, a to omijanie już nie działa - klienty na to też się zabezpieczyły:

client_cmd(id, "echo ^"Bindowanie^";bind ^"%s^" ^"+paint^"", sBind);

  • +
  • -
  • 1


#740561 [ROZWIĄZANE] (jb cypis) - Jak zablokować komendy przed wybraniem teamu?

Napisane przez Rivit w 27.06.2017 11:37

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
    register_plugin("blokuj komende", "1.0", "Mrufka.");

    register_clcmd("say /menu","Blokujkomende");
    register_clcmd("say /sklepsms","Blokujkomende");
    register_clcmd("say /sklep","Blokujkomende");
    register_clcmd("say /czapki","Blokujkomende");
}

public Blokujkomende(id)
{
    new t = get_user_team(id);
    if(t == 1 || t == 2)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    return PLUGIN_HANDLED;
}
 

Ogólnie to zamiast get_user_team polecam cs_get_user_team z biblioteki cstrike, ale to też powinno śmigać


  • +
  • -
  • 1


#740540 [ROZWIĄZANE] (jb cypis) - Jak zablokować komendy przed wybraniem teamu?

Napisane przez Rivit w 26.06.2017 19:32

Prosty plugin.

Rejestrujesz komendy które chcesz przez register_clcmd

w handlerze od komend sprawdzasz czy team gracza jest TT lub CT - jeżeli tak to return PLUGIN_CONTINUE, jezeli nie to return PLUGIN HANDLED

plugin instalujesz na serwerze i dopisujesz do plugins.ini (czy innego tam pliku co masz) NAD pluginami od jb, chyba w api siedzi to wybieranie teamów, to umieść nad API. Poradzisz?


  • +
  • -
  • 1


#738937 Standardowe api (jb cypis) - Jak dodać sprawdzanie czy gracz wybrał team?

Napisane przez vanillah w 28.04.2017 14:39

zamien caly GdzieDojsc(id, team)
na

public wiadomosc(id){
ColorChat(id, GREEN, "WIADOMOSC");
}

GdzieDojsc(id, team)
{
set_pdata_int(id, 125, get_pdata_int(id, 125) & ~(1<<8));
if(team == 6)
{
if(!is_user_alive(id))
{
gTeam[id] = 0;
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
}
else
client_print(id, print_center, "Nie mozesz byc obserwatorem");
return;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new ile_graczy[2];
for(new i=1; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;

switch(cs_get_user_team(i))
{
case 1: ile_graczy[0]++;
case 2: ile_graczy[1]++;
}
}
if(czas_bronie && jail_day%7 && !gTeam[id] && ((team == 1 && ile_graczy[0]) || (team == 2 && ile_graczy[1])))
{
ColorChat(id, GREEN, "[PrisonBreak]^x01 Mozesz dolaczyc dopiero jak sie skonczy runda!");
GdzieDojsc(id, 6);
return;
}

new iRet;
ExecuteForward(fJoinTeam, iRet, id, team, ile_graczy[0], ile_graczy[1]);

switch(iRet)
{
case 9999: return;
case 1,2: team = iRet;
}

if(gTeam[id] == team)
return;

new msg_blocke = get_msg_block(g_msgid[id]);
set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "jointeam", team==2? "2": "1");
//set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);

//set_msg_block(g_msgid[id], BLOCK_SET);
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
set_msg_block(g_msgid[id], msg_blocke);
gTeam[id] = team;
wiadomosc(id);
}

  • +
  • -
  • 1


#690577 [ROZWIĄZANE] Problem z GodMode na Freeday'u [JB Cypis`]

Napisane przez XXL w 27.02.2015 18:03

Zawsze możesz ustawić CT np 500k HP :P taka moja propka


  • +
  • -
  • 1