Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Errorek :P
Rejestracja: 14.02.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.08.2015 13:56
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 86
- Odwiedzin: 3 512
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Mati
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Zależy od klimatu ;P
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#707220 Jak dodac dzwiek do używania noza
Napisane przez ^Szeregowy^ w 22.07.2015 00:16
#707176 Wybur teamu
Napisane przez Sniper Elite w 21.07.2015 19:10
#662391 3 Kubki
Napisane przez MAGNET w 06.09.2014 16:48
A dało by radę pod jbpacki z tego pluginu? chodzi o nagrodę http://amxx.pl/topic...reak-pack-shop/
Jak najbardziej:
#define dodaj_walute(%1,%2) set_user_jbpack(%1,get_user_jbpack(%1)+%2) #define odejmij_walute(%1,%2) set_user_jbpack(%1,get_user_jbpack(%1)-%2) #define pobierz_walute(%1) get_user_jbpack(%1)
#662268 3 Kubki
Napisane przez MAGNET w 05.09.2014 21:06
Zapewne każdy z nas zna dobrze grę w 3 kubki - stawiasz konkretną sumę, obstawiasz kubek i...albo wygrywasz, albo przegrywasz. Ogólne założenie tutaj jest dokładnie takie samo. Plugin był pisany pod ammopacki od G[o]Q, ale dodałem 3 makrodefinicje, dzięki którym każdy dostosuje plugin do swoich referencji
Instalacja
Standardowa
Komendy
/3kubki - otwiera menu głowne zabawy
Jeśli ktoś chce przerobić sobie plugin np. pod CoDMod'a, wystarczy otworzyć sma i odnaleźć te oto linijki:
#define dodaj_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)+%2) #define odejmij_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)-%2) #define pobierz_walute(%1) BB_get_user_ap(%1)
#define dodaj_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)+%2) #define odejmij_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)-%2) #define pobierz_walute(%1) cod_get_user_coins(%1)
Screenshoty
Załączone pliki
-
3kubki.sma 3,45 KB 421 Ilość pobrań
3kubki.amxx
#706999 Przydzielenie i podmiana modelu noza
Napisane przez Epal w 20.07.2015 13:40
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <fun> #define PLUGIN "podmiana noża" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Epal" new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl"; new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl"; new const model_world[] = "models/w_knife.mdl"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel"); register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1") } public event_MDL(id) { if(read_data(2) == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view); set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world) } else return FMRES_IGNORED; return FMRES_IGNORED; } public fw_SetModel(ent,const model[]) { for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++) { if(is_user_alive(i)) { if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED; if(equali(model,model_world)) { engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; } } return FMRES_IGNORED; } public plugin_precache() { engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player) engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world) }
#33288 Sniper Mod
Napisane przez emblaze w 06.01.2009 20:50
Chciałem w końcu coś lepszego napisać to troszke się pomęczyłem i napisałem pluga (Moda)
Polega na tym, że nie można kupować żadnych broni tylko można wybrać z menu zestaw broni (można zobaczyć na screenie) Tak jak w nazwie są tylko snajperki i inne bronie są zakazane
zestaw 1
scout+deagle+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 2
sg550+fiveseven+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 3
awp+glock18+he+smoke+2xflash+ammo
Zestaw 4
g3sg1+usp+he+smoke+2xflash+ammo
Instalacja Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20
Screen
Cvary amx_sniper_on 1|0
Edit Plugin jest zaktualizowany w załączniku
Załączone pliki
-
snipermod.zip 8,66 KB 444 Ilość pobrań
#706841 Edycja Gangi JailBreak
Napisane przez Linux' w 19.07.2015 09:26
Prefixy ustawilem tak by caly czas sie wyswietlaly (nw co tam bedzie sie wyswietlac jak nie bedziesz w klanie), inaczej sie nie da bez glebszej edycji kodu a szczerze mowiac nie chce mi sie . Co do topki, da sie to naprawic wiec na co to kasowac? Napisz tylko co tam jest grane, ze nie dziala. Ustaw debugowanie pluginu i jak sa errory to podeslij.
Załączone pliki
-
jb_gangs.sma 20,52 KB 119 Ilość pobrań
jb_gangs.amxx
#619780 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]
Napisane przez Droso w 24.02.2014 17:01
#705268 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce
Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 13:13
AMXX Editor Online jest moim dawno zaczętym projektem IDE do programowania pod AMXX’a w przeglądarce ( http://editor.amxx.pl/ )
Całość zawiera w sobie kompilator , mechanizm zapisywania sma , dzielenia się z nim ze znajomymi lub na różnych komputerach do tego różne generatory ( hudu , menu itp. ).
Oprócz tego jeśli w kompilacji wystąpią błędy zostaną one odpowiednio podświetlone w kodzie , oczywiście IDE powinno zawierać w sobie kolorowanie składni.
W ustawieniach możemy kontrolować poziom debugowania podczas kompilacji , ilość spacji używanych podczas intendowania kodu itp. itd.
Na stronie można używać typowych skrótów klawiszowych
- CTRL + S – Zapisywanie
- F9 – Kompilacja
- TAB – do in
Dlaczego publikuje projekt ? Cóż chce złapać motywację do dokończenia go i jakieś uwagi oraz pomysły od was.
Cały projekt dostępny pod adresem http://editor.amxx.pl/
#57507 Kompilacja lokalna
Napisane przez R3X w 15.04.2009 21:20
1. Lokalna?
Nie będę tłumaczył samego zagadnienia kompilacji - chodzi o zrobienie z pliki .sma pliku .amxx, który jest wykorzystywany przez serwer.
Lokalna oznacza, że przeprowadzamy ją na swoim komputerze. Webcompiler sprawdza się znakomicie w przypadku pojedynczego pliku .sma. Większe pluginy są często podzielone na fragmenty tak, aby praca z ich kodem była przyjemniejsza - stąd oprócz .sma dostajemy pliku .inl lub .inc.
.inl - te pliki trafiają do tego samego folderu co .sma
.inc - te natomiast do scripting/include/
Są wyjątki, ale taka zasada obowiązuje w większości przypadków. Tak czy inaczej pliki te są dołączane do .sma w trakcie kompilacji dyrektywami #include, więc zmiana w .inl czy .inc po kompilacji będzie odczuwalna w .amxx.
2. Proces
Musimy zaopatrzyć się w AMXX-Studio: Podstawowe pliki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , w dniu pisania tutka byłby to plik:
AMX Mod X Studio
* v1.4.3
Uruchom studio.
Należy wskazać położenie kompilatora amxxpc.exe (znajdziesz go w paczce Base amxmodx/scripting/) i określić miejsce tworzenia pliku .amxx. Całkiem możliwe, że już przy pierwszym uruchomieniu ścieżka do kompilatora będzie poprawna, wtedy ustaw tylko folder wyjściowy.
dalej Compiler -> Compiler Settings
Teraz otwórz plik .sma (File->Open) i naciśnij F9. Jeżeli nie otrzymasz żadnych błędów tylko coś jak to:
w podanym wcześniej folderze powinieneś odnaleźć skompilowany kod w pliku .amxx.
3. Posłowie
Każdy programista pluginów sobie poradzi, ten tekst skierowany jest głównie do ludzi zajmujących się Pawnem okazjonalnie.
#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD
Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24
Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0) show_hudmessage(id, "Witaj!")Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.
Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.
Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.
Użycie:
show_hudmessage(id, "Witaj!")Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.
---
To by było na tyle Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować
#705457 Wywala serwa ERROR
Napisane przez Epal w 07.07.2015 18:01
#705291 Wywala serwa ERROR
Napisane przez Fonebik w 06.07.2015 15:09
Po prostu ogranicz pluginy, które wymagają modele / piosenki i inne, które mogą obciążać serwer na danej mapie
albo wypróbuj jeszcze ten sposób
http://amxx.pl/topic...no-free-edicts/
#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version
Napisane przez sebul w 09.08.2011 23:27
Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Normalna [green]reklama wyswietlana zawsze [team][you][normal], idz sobie... @czit~Ktos napisal wyraz, [green]w ktorym znajduje sie slowo [team]"czit" %map aim_map%~Gramy mape [team]aim_map %prefix de%~Gramy mape z prefixem [team]de %min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] na serwerze niz 3 %max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] na serwerze niz 6. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %time 10-11%~Mamy [green]godzine [team]10 %prefix de%~@mama~[green]Ktos napisal mama [normal]na mapie z prefixem [team]de %map de_dust%min_players 4%~Jest nas [team]wiecej[normal] niz 3 na mapie de_dust %prefix cs%max_players 5%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 6 na mapie z prefixem [team]cs. [green][you][normal] zapros znajomych na serwer! %max_players 4%time 22-4%~Jest nas [team]mniej[normal] niz 5 i mamy godzine pomiedzy 22 a 4 w [team]nocy %map de_aztec%max_players 5%~@aim~Na mapie [team]de_aztec [normal]gdy jest mniej niz 6 graczy [green]nie ma aimow %prefix aim%min_players 5%time 19-0%~Gramy mape z prefixem [team]aim[normal], jest nas wiecej niz 4 oraz mamy godzine pomiedzy [green]19 a 12 w nocy
UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
Standardowa.
ad_manager_array.sma 9,45 KB 2363 Ilość pobrań
ad_manager_array.amxx
advertisements.ini 1,63 KB 5069 Ilość pobrań
#689042 [CYPIS] - Godzina otwarcia cel
Napisane przez Wielkie Jol w 17.02.2015 17:58
Dobry,
Prosty dodatek, a urozmaicający rozgrywkę. Co on nam da? A to, że przy każdym otworzeniu cel zostanie na czacie wyświetlona godzina ich otworzenia.
(godzina - aktualna godzina).
Zmiany dokonujemy w jail_api_jailbreak.sma
Oczywiście można zrobić z tego oddzielny plugin.
Znajdujemy funkcję public OtworzCele()
I podmieniamy ją na następującą.
To wszystko
Screena nie dam, bo nie jestem w stanie zrobić. Wymagany moduł ColorChat.
public OtworzCele(){ for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++) { if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i]) continue; ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0); } new Time[9] get_time("%H:%M:%S",Time,8) ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time); }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Errorek :P
- Regulamin