Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Errorek :P - zdjęcie

Errorek :P

Rejestracja: 14.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.08.2015 13:56
-----

#707220 Jak dodac dzwiek do używania noza

Napisane przez ^Szeregowy^ w 22.07.2015 00:16

Lap

Załączone pliki




#707176 Wybur teamu

Napisane przez Sniper Elite w 21.07.2015 19:10

Mam ochotę walnąć cię słownikiem...

Wrzuć więcej logów.


  • +
  • -
  • 3


#662391 3 Kubki

Napisane przez MAGNET w 06.09.2014 16:48


A dało by radę pod jbpacki z tego pluginu? chodzi o nagrodę http://amxx.pl/topic...reak-pack-shop/

 

Jak najbardziej:

#define dodaj_walute(%1,%2) set_user_jbpack(%1,get_user_jbpack(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) set_user_jbpack(%1,get_user_jbpack(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) get_user_jbpack(%1)

  • +
  • -
  • 1


#662268 3 Kubki

Napisane przez MAGNET w 05.09.2014 21:06

Opis


Zapewne każdy z nas zna dobrze grę w 3 kubki - stawiasz konkretną sumę, obstawiasz kubek i...albo wygrywasz, albo przegrywasz. Ogólne założenie tutaj jest dokładnie takie samo. Plugin był pisany pod ammopacki od G[o]Q, ale dodałem 3 makrodefinicje, dzięki którym każdy dostosuje plugin do swoich referencji

 

Instalacja


Standardowa

 

Komendy


/3kubki - otwiera menu głowne zabawy

 

 

Jeśli ktoś chce przerobić sobie plugin np. pod CoDMod'a, wystarczy otworzyć sma i odnaleźć te oto linijki:

#define dodaj_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) BB_set_user_ap(%1,BB_get_user_ap(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) BB_get_user_ap(%1)
 
Są to natywy od ammopacków. Cały problem polega na podmianie natywów pobierających wartość zmiennej z ammopacków na te z CoD'a. A wyglądałoby to tak:
 
#define dodaj_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)+%2)
#define odejmij_walute(%1,%2) cod_set_user_coins(%1,cod_get_user_coins(%1)-%2)
#define pobierz_walute(%1) cod_get_user_coins(%1)
 
Chyba większej filozofii nie ma :)
 

Screenshoty


4r2o41.jpg
 
20r22c4.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 15


#706999 Przydzielenie i podmiana modelu noza

Napisane przez Epal w 20.07.2015 13:40

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "podmiana noża"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Epal"

new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl";
new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl";
new const model_world[] = "models/w_knife.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id)
{
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
	}
	else return FMRES_IGNORED;

	return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent,const model[])
{
	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_alive(i))
		{
			if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
			
			if(equali(model,model_world))
			{
				engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view);
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			return FMRES_IGNORED;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)	
}        

  • +
  • -
  • 1


#33288 Sniper Mod

Napisane przez emblaze w 06.01.2009 20:50

Opis

Chciałem w końcu coś lepszego napisać to troszke się pomęczyłem i napisałem pluga :] (Moda) :D
Polega na tym, że nie można kupować żadnych broni :) tylko można wybrać z menu zestaw broni :D (można zobaczyć na screenie) Tak jak w nazwie są tylko snajperki i inne bronie są zakazane ;)

zestaw 1

scout+deagle+he+smoke+2xflash+ammo


Zestaw 2

sg550+fiveseven+he+smoke+2xflash+ammo


Zestaw 3

awp+glock18+he+smoke+2xflash+ammo


Zestaw 4

g3sg1+usp+he+smoke+2xflash+ammo


Instalacja Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Screen

Dołączona grafika


Cvary amx_sniper_on 1|0

Edit Plugin jest zaktualizowany :D w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#706841 Edycja Gangi JailBreak

Napisane przez Linux' w 19.07.2015 09:26

Prefixy ustawilem tak by caly czas sie wyswietlaly (nw co tam bedzie sie wyswietlac jak nie bedziesz w klanie), inaczej sie nie da bez glebszej edycji kodu a szczerze mowiac nie chce mi sie :). Co do topki, da sie to naprawic wiec na co to kasowac? Napisz tylko co tam jest grane, ze nie dziala. Ustaw debugowanie pluginu i jak sa errory to podeslij.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#619780 JailBreak Mod Api 1.0.7p [8 sierpnia]

Napisane przez Droso w 24.02.2014 17:01

Możesz zrobić tak by np w sobote można było dać 3 zabawy i jedna z nich jest losowana i gramy nią.

Dlaczego mam robić coś, co jest przydatne tylko Tobie?

 

To jest bez sensu, nie każdy coś takiego chce, więc nie będę tego dodawał.


  • +
  • -
  • 3


#705268 AMXX Editor Online - IDE w przeglądarce

Napisane przez DarkGL w 06.07.2015 13:13

http://darkgl.pl/201...arce-zapowiedz/
 
AMXX Editor Online jest moim dawno zaczętym projektem IDE do programowania pod AMXX’a w przeglądarce ( http://editor.amxx.pl/ )
 
Całość zawiera w sobie kompilator , mechanizm zapisywania sma , dzielenia się z nim ze znajomymi lub na różnych komputerach do tego różne generatory ( hudu , menu itp. ).
 
Oprócz tego jeśli w kompilacji wystąpią błędy zostaną one odpowiednio podświetlone w kodzie , oczywiście IDE powinno zawierać w sobie kolorowanie składni.
 
W ustawieniach możemy kontrolować poziom debugowania podczas kompilacji , ilość spacji używanych podczas intendowania kodu itp. itd.
 
Na stronie można używać typowych skrótów klawiszowych
  • CTRL + S – Zapisywanie
  • F9 – Kompilacja
  • TAB – do in
itp. itd.
 
AMXX Editor Online.png
AMXX Editor Online2.png
 
Dlaczego publikuje projekt ? Cóż chce złapać motywację do dokończenia go i jakieś uwagi oraz pomysły od was.
 
Cały projekt dostępny pod adresem http://editor.amxx.pl/
  • +
  • -
  • 13


#57507 Kompilacja lokalna

Napisane przez R3X w 15.04.2009 21:20

Kompilacja lokalna

1. Lokalna?
Nie będę tłumaczył samego zagadnienia kompilacji - chodzi o zrobienie z pliki .sma pliku .amxx, który jest wykorzystywany przez serwer.

Lokalna oznacza, że przeprowadzamy ją na swoim komputerze. Webcompiler sprawdza się znakomicie w przypadku pojedynczego pliku .sma. Większe pluginy są często podzielone na fragmenty tak, aby praca z ich kodem była przyjemniejsza - stąd oprócz .sma dostajemy pliku .inl lub .inc.

.inl - te pliki trafiają do tego samego folderu co .sma
.inc - te natomiast do scripting/include/

Są wyjątki, ale taka zasada obowiązuje w większości przypadków. Tak czy inaczej pliki te są dołączane do .sma w trakcie kompilacji dyrektywami #include, więc zmiana w .inl czy .inc po kompilacji będzie odczuwalna w .amxx.

2. Proces

Musimy zaopatrzyć się w AMXX-Studio: Podstawowe pliki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , w dniu pisania tutka byłby to plik:

AMX Mod X Studio
* v1.4.3



Uruchom studio.

Należy wskazać położenie kompilatora amxxpc.exe (znajdziesz go w paczce Base amxmodx/scripting/) i określić miejsce tworzenia pliku .amxx. Całkiem możliwe, że już przy pierwszym uruchomieniu ścieżka do kompilatora będzie poprawna, wtedy ustaw tylko folder wyjściowy.

Dołączona grafika

dalej Compiler -> Compiler Settings

Dołączona grafika

Teraz otwórz plik .sma (File->Open) i naciśnij F9. Jeżeli nie otrzymasz żadnych błędów tylko coś jak to:

Dołączona grafika


w podanym wcześniej folderze powinieneś odnaleźć skompilowany kod w pliku .amxx.

3. Posłowie
Każdy programista pluginów sobie poradzi, ten tekst skierowany jest głównie do ludzi zajmujących się Pawnem okazjonalnie.
  • +
  • -
  • 17


#21357 Wypisywanie wiadomości na HUD

Napisane przez soja w 26.10.2008 20:24

Cześć wszystkim. Mój pierwszy post na forum wink.gif Jako, że poprzedni artykuł o tej tematyce nie do końca wypalił, postanowiłem coś naskrobać smile.gif

Do wyświetlania wiadomości na HUDzie użytkownika służą dwie funkcje:
set_hudmessage - formatuje wysyłaną wiadomość,
show_hudmessage - wysyła wcześniej ustawioną wiadomość na HUD.
Składnia set_hudmessage:
set_hudmessage ( red=200, green=100, blue=0, Float:x=-1.0, Float:y=0.35, effects=0, Float:fxtime=6.0, Float:holdtime=12.0, Float:fadeintime=0.1, Float:fadeouttime=0.2, channel=4 )
Teraz po kolei:
red - wartość czerwonego koloru (0-255)
green - wartość zielonego koloru (0-255)
blue - wartość niebieskiego koloru (0-255)
x - pozycja X wiadomości. Jest to wartość Float, więc zakres podajemy od 0.1 do 1.0. Aby wycentrować użyj wartości -1
y - pozycja Y wiadomości. Wartości jak wyżej.
mapwn5.png
effects - Efekt wiadomości:0 - wiadomość pojawia się i znika. Tempo pojawiania się/znikania możemy zmieniać przez edytowanie odpowiednio: fadeintime / fadeouttime
1 - wiadomość z efektem migotania.
2 - wiadomość z efektem wypisywania tekstu litera po literze. Szybkość wypisywania pojedynczej litery możemy modyfikować, podając ją w parametrze fadeintime.
fxtime - długość wyświetlania się efektu (nie jestem do końca pewny co do tego parametru, będe wdzięczny za info)
holdtime - długość wyświetlania się wiadomości (w sekundach)
fadeintime - długość pojawiania się tekstu (im większa wartość tym wolniej tekst się pojawia)
fadeouttime - długość zanikania tekstu (jak wyżej)
channel - Kanał wiadomości. Standardowo mamy dostępne 4 kanały na jednego gracza. Jeśli wyślemy wiadomość na kanale, na którym już jest coś wypisane, wiadomość zostanie nadpisana. Aby uniknąć tych problemów, należy stosować różne kanały. Jeśli jako kanał przekażemy -1, zostanie on wybrany automatycznie.
[/list]Użycie set_hudmessage:
set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0)
show_hudmessage(id, "Witaj!")
Powyższy kod ustawia czerwoną wiadomość "Witaj!" dokładnie na środku ekranu, wyświetlaną przez 7 sekund.

Formatowanie wiadomości może ułatwić Hudmessage Generator, który wchodzi w skład AMXX-Studio (W menu Generators).
Natomiast w odczytywaniu kolorów może pomóc np. ColorShemer.
W pozycjonowaniu wiadomości może również pomóc ten plugin.

Składnia set_hudmessage:
show_hudmessage ( index, message[], ... )
index - ID gracza (1-32). Jeśli zostanie ustawiony na 0, wiadomość będzie widoczna dla wszystkich graczy.
message - wiadomość wysyłana na serwer.

Użycie:

show_hudmessage(id, "Witaj!")
Wiadomość możemy również formatować:
show_hudmessage(id, "Twoje hp: %d", player_hp)
Aby opuścić linijkę należy użyć sekwencji: ^n
show_hudmessage(id, "Linia nr1!^nLinia nr2!")
* W jednej wiadomości możemy użyc maksymalnie 479 znaków.
* Zawijanie wierszy zaczyna się powyżej 69 znaków.
* Pamiętaj, by użyc set_hudmessage przed wywołaniem show_hudmessage.

---
To by było na tyle smile.gif Wiem, że to nic odkrywczego, ale mam nadzieję, że się przyda.
Tekst w całości mojego autorstwa, proszę nie kopiować smile.gif
  • +
  • -
  • 87


#705457 Wywala serwa ERROR

Napisane przez Epal w 07.07.2015 18:01

Lepiej wyłanczaj pluginy po kolei i zobaczysz który ci najbardziej obciąża serwer


  • +
  • -
  • 1


#705291 Wywala serwa ERROR

Napisane przez Fonebik w 06.07.2015 15:09

 Po prostu ogranicz pluginy, które wymagają modele / piosenki i inne, które mogą obciążać serwer na danej mapie

 

 

albo wypróbuj jeszcze ten sposób

http://amxx.pl/topic...no-free-edicts/


  • +
  • -
  • 1


#280544 Autoresponder/Advertiser - advanced version

Napisane przez sebul w 09.08.2011 23:27

opis
Plugin co jakiś czas (ustawiany cvarami) wyświetla na chacie różne reklamy, informacje, itp. Jest to przeróbka istniejącego już pluginu, ale ta wersja przepisana jest na nowo, działa na dynamicznej tablicy array (dlatego też kod jest dużo krótszy) oraz ma więcej opcji. Reklamy można ustawić tak, aby wyświetlały się one na konkretnych mapach, mapach z określonym prefixem (np. de, cs, itp.), od określonej ilości graczy (znajdujących się na serwerze), do określonej ilości graczy, czy też w określonych godzinach. Opcje te można ze sobą łączyć, np. "na y mapie" z "od x ilości graczy", "na mapie o prefixie y" z "do x ilości graczy" oraz "od x do y godziny", itp. Nie zalecane jest łączenie ze sobą opcji "na y mapie" z "na mapie o prefixie y" oraz "od x ilości graczy" z "do x ilości graczy".
Reklamy można "kolorować" poprzez tagi ([normal], [team], [green]) oraz został dodany tag ([.you]), dzięki któremu możemy w reklamie wyświetlić nick gracza oglądającego reklamę.
Przykładowe reklamy znajdują się już w "advertisements.ini".
Spoiler

Myślałem też nad tym, aby dodać opcję z godziną, czyli od x godziny wyświetlało by reklamę, albo do x godziny, ale nie wiem czy jest sens, no i na razie zostawiam to tak jak jest.

UWAGA!! 20.04.2013
Ważna aktualizacja pluginu, która eliminuje możliwość wyłączenia się serwera przy ustawieniu zbyt długiej wiadomości, do tego kod pluginu został "odświeżony".

screenshot
reklamae.jpg

cvary
ad_react_all "1" // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min "40" // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max "60" // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
instalacja
Standardowa.

download
Załączony plik  ad_manager_array.sma   9,45 KB  2363 Ilość pobrań
  ad_manager_array.amxx
Załączony plik  advertisements.ini   1,63 KB  5069 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 62


#689042 [CYPIS] - Godzina otwarcia cel

Napisane przez Wielkie Jol w 17.02.2015 17:58

Dobry,

 

Prosty dodatek, a urozmaicający rozgrywkę. Co on nam da? A to, że przy każdym otworzeniu cel zostanie na czacie wyświetlona godzina ich otworzenia.

(godzina - aktualna godzina).

Zmiany dokonujemy w jail_api_jailbreak.sma

Oczywiście można zrobić z tego oddzielny plugin.

 

Znajdujemy funkcję public OtworzCele()

 

I podmieniamy ją na następującą.

To wszystko :)

Screena nie dam, bo nie jestem w stanie zrobić. Wymagany moduł ColorChat.

public OtworzCele(){
	for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
	{
		if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
			continue;
                ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
	}
        new Time[9]
        get_time("%H:%M:%S",Time,8)
        ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
}

  • +
  • -
  • 3