Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SecretARczi - zdjęcie

SecretARczi

Rejestracja: 10.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2019 15:02
*----

#758294 Aby perk nie dawal broni

Napisane przez dredek w 28.03.2019 07:52

zobacz


  • +
  • -
  • 1


#758312 Aby perk nie dawal broni

Napisane przez Alelluja w 28.03.2019 22:55

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#758313 Aby perk nie dawal broni

Napisane przez O'Zone w 28.03.2019 23:13

Najbardziej optymalnie można to zrobić w następujący sposób:

public cod_weapon_deploy(id, weapon, ent)
{
	if (!get_bit(id, classActive) || weapon == CSW_KNIFE || weapon == CSW_C4 || weapon == CSW_HEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_SMOKEGRENADE) return;

	new weaponName[32];

	get_weaponname(weapon, weaponName, charsmax(weaponName));

	engclient_cmd(id, "drop", weaponName);
}

  • +
  • -
  • 1


#757310 Kilka Klas na CODMODA

Napisane przez Figas w 25.02.2019 05:57

3 ostatnie klasy zwyczajnie zrobisz w generatorze klas
  • +
  • -
  • 2


#757302 CODMOD

Napisane przez Rivit w 24.02.2019 18:16

Toć przeciez to 3 linijki są do dopisania...

 

Można by zrobić natyw do tego oraz przy losowaniu perku sprawdzac te warunki, ale IMO gra nie warta świeczki, prościej w perku


  • +
  • -
  • 1


#757028 Serwer nie dziala

Napisane przez Automatyk w 19.02.2019 21:50

Trzeba dodać ten natyw do "plugin_natives" w silniku cod mod - zauważyłem że brak jest tam wskazania na niego a w pluginie jest wykorzystany. Nie jestem pewny czy to jest przyczyną - jak mówię źle to ktoś mądrzejszy niech mnie poprawi :)
  • +
  • -
  • 1


#757040 Serwer nie dziala

Napisane przez DarkGL w 20.02.2019 13:43

Wgraj https://github.com/T...1/cod_honor.sma
  • +
  • -
  • 1


#757056 Serwer nie dziala

Napisane przez Mr.Tnctproo w 20.02.2019 17:27

Modules.ini nie ma z tym wspólnego. Po prostu nie wgrał wszystkich wymaganych pluginów

 

 

Nie koniecznie, nie odblokujesz modulow to bedziesz miec praktycznie takie same problemy. Nie raz mi sie to przydazylo


  • +
  • -
  • 1


#757060 Serwer nie dziala

Napisane przez Rivit w 20.02.2019 18:18

Od amxx 1.8.1 moduły się same ładują. nawet jak są wyłączone w modules.ini


  • +
  • -
  • 1


#756926 Compiler 1.9

Napisane przez Rivit w 18.02.2019 17:32

W folderze scripting masz kompilator

 

https://amxx.pl/topi...on/#entry756900

tam na screenie masz jakie pliki są bazowymi dla kompilatora


  • +
  • -
  • 1


#731571 Modyfikacja pluginu ze pierwszy zombie ma bombe zarazajaca

Napisane przez RomanHardcor w 15.10.2016 11:05

Proszę, dodałem domyślnie że potrzeba 6 graczy i szansa 1/5 ;P

Załączony plik  bombazp.sma   417 bajtów  71 Ilość pobrań
  bombazp.amxx


  • +
  • -
  • 1


#711988 Prosba o wyjasnienie obrazen od int

Napisane przez klqs99 w 19.09.2015 18:45

Tytanowe naboje:

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.05, idinflictor, damagebits);

Naboje pulkowanika(?)

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.07, idinflictor, damagebits);

Klasa Amadeusz:

cod_inflict_damage(idattacker, this, 0.0, 0.15, idinflictor, damagebits);

O to chodziło? Jak nie wiesz jak to obliczyć, to bardzo prosto. 70/1000 = 0.07 itp.


  • +
  • -
  • 1


#699147 Prośba o zrobienie 3 klas zwyklych

Napisane przez 600068594 w 30.04.2015 18:20

.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1